Tragédiából siker! Történetek, amelyekre érdemes figyelni! #értékesötletek
2018. február 27. írta: MajorZsuzsanna

Tragédiából siker! Történetek, amelyekre érdemes figyelni! #értékesötletek

Autóbaleset, valakinek az elvesztése akit nagyon szeretünk, betegségek, küzdelmek. A cikkben szereplő emberekben az a közös, hogy valami tragédia hatással volt az életükre, ami után valami másba kezdtek. Alkotni, kibontakozni, vállalkozást építeni. Olvass róluk!nevtelen_47.png

 

A cikkeket a címekre kattintva olvashatod. 

 

"Faragóné Horváth Katalin, népművész: Én pedagógus voltam, nagyon szerettem tanítani, de ezt valahogy jobban szeretem. Egyfolytában azon kattogott az agyam, hogy otthagyjam-e a biztos fizetést, vagy csináljam inkább ezt? Ott a kockázat, hogy vagy megélek belőle vagy nem. Nem volt elég bátorságom, hogy otthagyjam a pályát. És, milyen furcsa a sors. Volt egy autóbalesetünk, ami miatt már nem tudtam visszamenni tanítani. Rákényszerített a sors arra, amit tennem kell, amit szívből szeretek."

img_0539.JPG

 

"Kétéves volt a kisfiam a nyitás előtt, én pedig a második gyermekünkkel voltam állapotos. Elnyertük a bérleti jogot, március 13-án nyitottunk, 26 hetes terhes voltam. 18-án tudtam meg, hogy meghalt a babám, akivel várandós voltam, kórházba kerültem. Nagyon megviselt, összetörtem. Nagyon kemény időszak elé néztünk. A párom mindenben mellettem volt, sokkal erősebbé tette a kapcsolatunkat ez. Meg ott volt a kisfiam is, rá is figyelnünk kellett. De túléltük."

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr7313702030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása