Gabi 15 évesen Milánóban modellkedett #értékesötletek
2017. április 13. írta: MajorZsuzsanna

Gabi 15 évesen Milánóban modellkedett #értékesötletek

Nacsa Gabriella alig múlt 15 éves, amikor Milánóba hívták divatbemutatóra. Modellkarrierjét azóta folyamatosan építi. Azt mesélte, egészen kislány kora óta tudta, ezzel szeretne foglalkozni. Hogy, mi az álma? Itt van a cikkben!

mini-6.jpg

 

Mi volt eddig a legértékesebb ötleted?

Nacsa Gabriella, modell: Már egész kis koromban álmodtam róla, hogy modellkedni akarok. 14 éves voltam, amikor a testvérem felhívott, hogy Szegeden az Árkádban lesz egy modell casting, amire úgy gondoltuk a szüleimmel, hogy elmegyünk és tájékozódunk a lehetőségeimről.

Tetszettem nekik és a szigorú méreteknek (magasság: min. 173 cm max. 182 cm; mell: 90 cm; csípő: 90 cm; derék:60 cm) megfeleltem, így le is fényképeztek, majd a táborra szerződést is kaptam, amit otthon kicsit később alá is írtam, és így el is kezdődött a "kaland". Járásfejlesztés órákra jártam hetente egyszer egy hónapig, ahol a méreteimet is folyton lemérték, és járáson kívül sok mindenben fejlesztettek (angol beszéd, pózolás, öltözködés, smink).mini-2.jpgMajd következett az első portfólió fotózásom, ami nagyon jó hangulatban telt Budapesten, profi csapattal. Nem sokkal később elérkezett az első verseny ideje, amin a rengeteg lány közül továbbjutottam a kb. 60 fős csapatba. Szegedről kb. hárman jutottunk be a 10 lányból. A következő versenyig további fotózásaim voltak, és a középdöntőben is továbbjutottam, a legjobb 20 közé. A végső döntőben sajnos helyezést nem értem el, de benne voltam a Top 10- ben. Nemzetközi modellszerződést kaptam, ami az egyik álmom volt, és 15 évesen nagyon boldog és büszke voltam magamra.katalogus36.jpgAzóta egy csomó fotózáson részt vettem különböző csapattal, életem első divatbemutató showja Makány Márta divattervezőnek volt, szintén 15 évesen. 2013 decemberében jött a hír, hogy Milánóból érdeklődtek irántam, és, ha igent mondunk, akkor 2014. januárjában utazhatok is 1 hónapra, persze egyből igent mondtam életem első nagy kalandjára! Csodálatos, de egyben legnehezebb 1 hónapom volt.

A blogomban erről bővebben is meséltem. Én lettem Martin Alvarez 2014 tavasz/nyár és egy- két ősz/tél kollekciójának a modellje. 5 óra alatt vagy 30- 40 ruhát befotóztunk, nagyon fárasztó volt, de én élveztem! Egy tesztfotózásom is volt Veronában mielőtt hazajöttem. Akikkel laktam kint modellekkel ők kb. a második családom lettek és a mai napig tartjuk egymással a kapcsolatot. 2016-ban pedig itthon lettem egy webshopnak (dressa.com) az egyik modellje, itt kb. 10 szettem volt.

Hogyan építetted ezt fel?

Rengeteg kitartással, alázattal, szorgalommal. Soha sem adtam fel egy negatív komment, vagy esemény után sem! Szót fogadtam az ügynökségemnek, amiben csak tudtam. A méretek tartása volt a legnehezebb és, hogy tökéletes legyen az arcmimikám, hogy a fotózás közben tudjak játszani az arcommal.

job24.jpg

 

Milyen terveid vannak, álmaid?

Idén májusban végzek OKJ-s kereskedő szakon, kereskedelmi iskolában. Utána szeretnék még komolyabban a modellkedéssel foglalkozni, plusz egy smink iskolába járni Budapesten, és ezek után nem kizárt, hogy egy saját szalont nyitok vagy fotósok mellett sminkes leszek, esetleg tévéknek sminkelek. Még nagy álmom, hogy egy sztár saját sminkese legyek.

mini-9.jpg

Mit tanácsolsz másoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Rengeteg kitartást! Sosem szabad feladni, bármi történjen is. Rengeteg türelmet, mert minden nem fog az első karikacsapásra frankón menni, de idővel a kemény munka meghozza gyümölcsét. Alázatot! Ezt főleg a modellkedésben vettem észre, minden egyes embert tisztelni kell, és ugyanúgy viselkedni mindenkivel, nem lehet olyan, hogy ő vagy én jobb bárkinél is. A negatív és irigy emberekkel meg nem kell foglalkozni, mert csak visszahúznak mindenben. De azért büszkének kell lennie mindenkinek a saját tudására, az arany középút a tökéletes! Nacsa Gabriella, modell

mini-1.jpg

Az embernek magabiztosnak is kell lennie, minden ami az embernek az álma eléréséhez kapcsolatos azt meg kell ragadni még ha a komfortzónáján kívül is esik, hisz kockázat nélkül nem lehet elérni semmit se amivel előre haladhat az életben. Én, ugye 15 évesen kimentem Milánóba, nulla tájékozódási képességgel, még metrón se nagyon közlekedtem, térképpel a kezemben és teljesen egyedül, a szüleim segítsége nélkül, úgy érzem én akkor nőttem fel igazán!

 Major Zsuzsanna, majormedia.hu
A cikkben található fotók Gabi portfóliójának részei, amit az ügynökségek, illetve profi fotósok készítettek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr2312421049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása