Limara: Legyenek bátrak és merjenek nagyot álmodni! #értékesötletek
2017. április 07. írta: MajorZsuzsanna

Limara: Legyenek bátrak és merjenek nagyot álmodni! #értékesötletek

Libor Mária, Limara az egyik legnépszerűbb hazai gasztroblogger. Kenyérsütést otthon ma már el sem lehet képzelni valamilyen Limarás recept nélkül. Online maga köré gyűjtötte a sok lelkes háziasszonyt, házipéket, videói több tízezres nézettségűek. Limara Péksége nevű facebook oldalának közel 80 ezer követője van. Értékes Ötleteket bemutató interjúsorozatunk aktuális részében vele beszélgettünk.1014342_863386473675654_8576906228888265621_n.jpg

Limara és én  fotó: promenad.hu 

Mi volt eddig a legértékesebb ötleted?

Limara, gasztroblogger: Az, hogy 2008-ban elindítottam a blogot. Elég sokáig vívódtam, hogy belevágjak-e, hiszen akkor már sok gasztroblog volt, a többségük nagyon jó, és nem tudtam, hogy egy kenyeres, kelttésztás blog tud-e újat mutatni, vagy én elég hiteles tudok-e lenni. Végül vettem egy nagy levegőt és kb. 2 perc alatt létrehoztam a Limara Pékségét.

000009179_limara_jpg.jpgfotó: dining guide

Hogyan építetted fel ezt?

Limara, gasztroblogger:  Nem is tudom, hogy én építettem fel, vagy a blog vitt előre engem, hiszen eleinte nem volt különösebb célom, csupán egy saját receptgyűjteményt szerettem volna létrehozni. A gyors népszerűsége engem is meglepett. Sorra érkeztek és érkeznek a mai napig a felkérések. Megjelenhettem újságokban, magazinokban, szerepelhettem rádiókban és televízió műsorokban. Süthettem rendezvényeken, fesztiválokon, zsűrizhettem színvonalas versenyeken. Érkezik sok-sok ajánlat és felkérés.unnamed_6.jpgfotó: limarapeksege.hu

Visszanézve azt látom, hogy nagyon jó volt a témaválasztás, hiszen a kelttészta, a kenyérsütés szinte mindenkiben nosztalgikus érzéseket kelt. Sokan mondják, hogy mozgalmat indítottam el, egyre többen sütnek otthon, egyre nagyobb az igény a minőségi pékárura. Az otthonsütők tábora ma már igen nagy, és még nincs megállás, napról napra növekszik. A blogot közel hetvenezren követik a közösségi oldalon, de van egy saját facebook csoportom is, aminek negyvenezer a létszáma. Csupa-csupa lelkes házipék. Néha magam elé képzelem, hogy hány konyhapulton várakozik a féltve őrzött, gondozott kovász frissen etetve, sütésre készen. Boldogság.

Mi a legnagyobb álmod, terved és mit teszel érte?

Limara, gasztroblogger:  A legnagyobb álmom már megvalósult. 3 évvel ezelőtt megkeresett a Csipet Kiadó és felkért könyvírásra. Azóta három könyvem jelent meg. Amikor az elsőt a nyomdából kikerülve frissen, ropogósan, illatosan a kezembe vehettem, az elmondhatatlan érzés volt. Úgy éreztem, hogy az a rengeteg törődés, munka, energia, amit a blogba fektettem célba ért. Az pedig, hogy a könyveket ugyanúgy szeretik és keresik, ajándék számomra.
15193507_1222496611143578_7497907752323836725_n.jpgfotó: fb/limarapeksege

Mit tanácsolnál másoknak?

 

 Legyenek bátrak és merjenek nagyot álmodni! Ma már a világhálónak köszönhetően könnyű megmutatni magunkat, a hobbinkat. De ahhoz, hogy sikeresek legyünk, hogy mások is szeressék azt, amit csinálunk, mindenképpen hitelesnek kell lennünk. És persze kitartónak, meg türelmesnek és céltudatosnak.- Limara, gasztroblogger

 

Ha tetszenek az értékes ötletek likeold facebook oldalunkat ITT

 Major Zsuzsanna, hirmenedzser

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1112407335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása