Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be
2023. június 02. írta: MajorZsuzsanna

Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be

 Az utóbbi években egyre több olyan könyv jelenik meg, ami az online marketinggel és annak pszichológiájával foglalkozik. De mit is jelent mindez pontosan?

44-8_online-marketing-es-pszichologia-extra-csomag.jpg

Képzeld el, hogy egy közösségi média posztot olvasol, és a végén egy kérdéssel zárul, ami arra késztet, hogy like-olj vagy kommentelj. Talán ez az egyik legtöbbet alkalmazott marketing fogás, amely ösztönösen hat ránk. De vajon tudatosan csináljuk ezt, vagy csak intuitívan követjük az előttünk levő példákat?

A legtöbb marketing trükkből, amit alkalmazunk, alapvetően az épül be, amit másoktól látunk. Ezek a fogások tudat alatt rögzülnek, és úgy használjuk őket. Érdemes azonban tudatosan fejlődni és tanulni ezen a téren. Ma már rengeteg szakkönyv létezik, amelyek segítségével elsajátíthatjuk a tudást, ami jól jöhet, ha akár a közösségi médiában, akár az életben szeretnénk előrébb jutni, vagy csak megérteni a körülöttünk zajló világot és az üzeneteket, amiket a cégek közvetítenek felénk.

Az egyik ígéretes friss megjelenés ezen a területen Dajka Gábor könyve, amit szeretettel ajánlok nektek. 

Dajka Gábor – Online Marketing és Pszichológia

A könyv elsősorban nem a reklámeszközök használatát mutatja be, hanem bevezet a reklámpszichológiába, fogyasztáslélektanba, egy csipet önismerettel párosítva.

Hatékonyan reklámozni csak az tud, aki ismeri önmagát. Aki pedig ismeri önmagát, könnyebben megértheti a fogyasztóinak a motivációját, személyiségét, gondolkodási stílusát. Építsd a lélektanra a marketinged!

Dajka Gábor az Én Megmondtam című üzleti könyve után, ezúttal a marketing alapjairól írt egy könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni. Szerinte a legtöbb hazai vállalkozó a külföldi milliárdos cégek tapasztalatait akarja használni, ám az eltérő kultúra, anyagi lehetőségek és az ország mérete miatt, ez korántsem a legideálisabb stratégia – erre kínál valós megoldásokat a könyvében.

44-6_online-marketing-es-pszichologia-extra-csomag.jpg

Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében.

Az Online Marketing és Pszichológia című kiadás azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek készült, akiknek nincs idejük éveken át fogyasztáslélektant, reklámpszichológiát és szociológiát tanulni az egyetemen, de azokkal az alapokkal szeretnének tisztában lenni, ami ma már az értékesítéshez elengedhetetlen ebben a felgyorsult, figyelemhiányos fogyasztói társadalomban. Ez a könyv egészen az alapoktól építkezik, így bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható a reklámozás művészete.

Az olvasót példákon keresztül vezeti be az online kampányépítés világába, megtanít marketing-stratégiában gondolkodni. A kreatív mintákat bárki könnyen lemásolhatja, és kedve szerint átalakíthatja. A könyv rengeteg szövegírási sablont mutat be, és magyarázza el azoknak a használatát. Ötleteket is nyújt azoknak, akik nem tudják, hogy miről és hogyan írjanak. A kiadvány forgatóit végigvezeti a Buyer Persona meghatározásán is, amely a pszichológiára épül, és átad pár célcsoport meghatározó mintát is. Végül: a Webáruház Csekklista fejezet segít elkerülni a rutinos vállalkozók által is gyakran elkövetett hibákat.

44-3_online-marketing-es-pszichologia-extra-csomag.jpg

A marketing a mai fogyasztói társadalom népszerű hivatása. Idehaza is sok tucat új könyv jelenik meg a témában, amikben általában a hangsúly magán a szerzőn és a cége hihetetlen eredményein van. Az Online Marketing és Pszichológia című kiadás célja a fentieknél jóval több, megpróbálja az olvasót bevezetni a reklámpszichológia és fogyasztáslélektan, tipológia, típustanok alapjaiba. A marketing megértéséhez, és egy sikeres kampány kivitelezéséhez sok szakág és szakma együttműködésére van szükség. A marketing integrálja egy sor tudományterület gondolkodásmódját. A középpontban a reklámpszichológia áll, ami többek között a fogyasztáslélektanra, szociológiára, gazdaságpszichológiára, személyiség-lélektanra épül. Ezen kívül a marketinggel összekapcsolódik a közgazdaságtan, etika, esztétika, neurológia, informatika, szemiotika, hálózat-, piac- és médiakutatás.

44-10_marketinges-konyv.jpg

Az olvasmány egyszerre szól azon online vállalkozók számára, akik rájöttek arra, hogy nem lehet gyorsan, könnyen, egyszerűen meggazdagodni az interneten, de még nem tudják, hogy mely területen kéne fejlődniük, és szól azoknak a marketingeseknek, akik nap mint nap ugyanazokat a sablonos tartalmakat készítik el, hasonlóan az összes többi marketinges céghez.

Az Online Marketing és Pszichológia nem csupán egy újabb marketingkönyv a piacon, hanem egy olyan útmutató, amely segít abban, hogy mélyebben megértsük a fogyasztók viselkedését, és hatékonyabbá tegyük a marketingkampányokat. Dajka Gábor könyve egyfajta alapművé válik mindazoknak, akik sikeresen akarnak navigálni az online marketing világában.

Itt tudod megrendelni: https://webshop.dajka-gabor.hu/dajka-gabor-online-marketing-es-pszichologia/

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr7018375205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása