Baranyi Norbert a tolltisztítás mestere, ma már országszerte ismerik #értékesötletek
2021. augusztus 16. írta: MajorZsuzsanna

Baranyi Norbert a tolltisztítás mestere, ma már országszerte ismerik #értékesötletek

Egy kis garázsüzletből mára több megyére kiterjedő céget épített fel Baranyi Norbert. Tárgyal, üzletel, marketing előadásokra jár, és folyton azt keresi, miben, hogyan lehetne jobb. Ágytolltisztítással foglalkozó céget vezet, amit lelkesen csinál. Mindig tervez valamit, és azután nem fél cselekedni sem! Ma már az ország több pontján működik a háztól házig szolgáltatása, és saját márkát is létrehozott Pehely és Álom néven.

 

 2000_5f67551cea46a.jpg

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Baranyi Norberttel 3 éve készítettem interjút az Értékes Ötletek Blogra. Azóta bővültek a szolgáltatásaik, terjeszkedtek, és saját márkás terméket is gyártanak. A koronavírus megjelenésekor maszkokat is készítettek. Adakozott is belőle, és megrendeléseik is vannak. A fő vonal mégis a háztól házig szolgáltatás lett, ami nagy sikert aratott.

2017-ben Norbert így mesélt a vállalkozásról:

Baranyi Norbert, ügyvezető, ALL-FEDER KFT.: Legértékesebb ötletemnek talán azt mondhatom, hogy mertem egy nagyobbat álmodni, nyitottam egy olyan szegmens felé a kereskedelemben és a szolgáltatásokban, ami egy szűk, ugyanakkor egy komoly célközönséget szolgál ki! Lakossági szinten, egyedi módon, mi mosással tisztítjuk a tollat. Ebben nagy előnyünk van!

Több cég elavult, gőzzel átfújós technológiával dolgozik, ami tudjuk az izzadt, zsíros szennyeződést képtelen eltávolítani! Nem mindenki szereti a műanyag és hasonló termékeket, sőt egyre többen igénylik a minőségi és természetes alapanyagokat! Én ebben gondolkodom, és ebben látom a jövőt.

2000_5f67552bf2a22.jpg

Hogyan építetted fel?

Egyedül építettem fel. Persze a szüleim és a családom mindenben mellettem állt és támogatott, nélkülük nem sikerült volna.  Évekig ültem egy kis garázsüzletben, majd elegem lett! Tudtam, hogy nagyobb üzlet, frekventáltabb hely kell. Ezután Kecskeméten nyitottunk boltot, mára már Székesfehérvár, Veszprém, Siófok vonalon is elérhetőek vagyunk. Állandóan fejleszteni akarok, folyamatosan azon gondolkodom mi, hogyan lehetne jobb, most is vannak nagyobb elképzeléseim, amik egy picit talán még túlnyúlnak a cégen, de csak idő kérdése, mire beérik.

Több dolgot csinálok, tárgyalok, szerkesztem a hírleveleket, rögzítem a számlákat rendszerünkbe, néha magam helyettesítek a boltokban is! De a legfontosabbnak a marketinget tartom a cégben, mert az ad el.

2000_5f67553c57e37.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Ha valaki hallgat rám, akkor amit javasolhatok, hogy ne halogasson, mint én! Ezt már évekkel ezelőtt el kellett volna kezdeni! Szóval ne tipródj, már holnap kezdj neki, mert ha lendületet kapsz, semmi sem fog vissza! Ne hallgass senkire, csak csináld! Körülöttem is voltak visszatartó aggódó emberek, sőt olyanok is, akik ebben nem láttak semmit! De ha hiszel benne, csinálod, automatizálsz, idő kérdése, hogy megtérül!

Akkor Norbert azt mondta nekem : „Álmom egy jól működő franchise rendszer kiépítése. Igyekszem automatizálni az üzlet minden részét, de gondolkodom más profil megvalósításában is.”

Ez pedig teljesült. Most, 3 évvel később elmesélte, hogy a rendszer legnagyobb ereje az lett, hogy nem üzletet nyitott, hanem háztól házig szolgáltatást vezetett be. Ez azt jelenti, hogy jelenleg Siófokon, Veszprémben, Székesfehérváron és Kecskeméten egy előre egyeztetett időpontban elmegy a tisztítanivalóért, autóval, majd vissza is viszi azt. „Honlapon, és telefonon tudnak bejelentkezni, a meghirdetett időpontokra az emberek. Nagyon megszerették ezt a szolgáltatást, mert kényelmes, és jó.

2000_5f67554f81553.jpg

Más változás is történt nálatok, ha jól tudom vannak saját gyártású termékeitek is most már.

Igen, létrehoztam egy prémium webáruházat. Itt csak saját gyártású termékeink vannak, párnák, paplanok, garnitúrák, lepedők. Megteremtettük a terméket is a szolgáltatás mellett, így vásárolni is tudnak a Pehely és Álom brand termékeiből.

2000_5f675589d2a0b.jpg

Te azok közé a vállalkozók közé tartozol, akik amikor berobbant a vírus, a lehetőséget keresték, és elkezdtetek maszkokat gyártani.

Valóban, nagyon sok megrendelésünk is van. Jó minőségű maszkokat készítünk, de mégsem lesz ez a fő vonal a továbbiakban, megmaradunk a saját termékeknél és a tisztító szolgáltatásnál. Jótékony célra is ajánlottam fel a maszkokból, mert éreztem, hogy az elsődleges cél az, hogy most segíthessek, hogy egy olyan terméket adhassak másoknak, ami ebben a rendkívüli helyzetben jól jöhet.

 

Elérhetőség:

http://www.agytolltisztitas.hu

http://www.pehelyesalom.hu

 

Major Zsuzsanna, hírmenedzser

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr7916646824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása