Norbert a tolltisztítás mestere #értékesötletek
2017. június 27. írta: MajorZsuzsanna

Norbert a tolltisztítás mestere #értékesötletek

Egy kis garázsüzletből mára több megyére kiterjedő céget épített fel Baranyi Norbert. Tárgyal, üzletel, marketing előadásokra jár, és folyton azt keresi, miben, hogyan lehetne jobb. Ágytolltisztítással foglalkozó céget vezet, amit lelkesen csinál. Mindig tervez valamit, és azután nem fél cselekedni sem!

16716207_1548526591854416_3194125601804719313_o.jpg

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Baranyi Norbert, ügyvezető, ALL-FEDER KFT.: Legértékesebbnek talán azt mondhatom, hogy mertem egy nagyobbat álmodni, nyitottam egy olyan szegmens felé a kereskedelemben és a szolgáltatásokban, ami egy szűk, ugyanakkor egy komoly célközönséget szolgál ki! Lakossági szinten, egyedi módon, mi mosással tisztítjuk a tollat. Ebben nagy előnyünk van!
woman-506120_960_720.jpg
Több cég elavult, gőzzel átfújós technológiával dolgozik, ami tudjuk az izzadt, zsíros szennyeződést képtelen eltávolítani! Nem mindenki szereti a műanyag és hasonló termékeket, sőt egyre többen igénylik a minőségi és természetes alapanyagokat! Én ebben gondolkodom, és ebben látom a jövőt.
pillow-1890942_960_720.jpg

Hogyan építetted fel?

Egyedül építettem fel mindent. Évekig ültem egy kis garázsüzletben, majd elegem lett! Tudtam, hogy nagyobb üzlet, frekventáltabb hely kell. Ezután Kecskeméten nyitottunk boltot, mára már Székesfehérvár, Veszprém, Siófok vonalon is elérhetők vagyunk. Állandóan fejleszteni akarok, folyamatosan azon gondolkodom mi, hogyan lehetne jobb, most is vannak nagyobb elképzeléseim, amik egy picit talán még túlnyúlnak a cégen, de csak idő kérdése, mire beérik.
bed-1284666_960_720.jpg
Több dolgot csinálok, tárgyalok, szerkesztem a hírleveleket, rögzítem a számlákat rendszerünkbe, néha magam helyettesítek a boltokban is! De a legfontosabbnak a marketinget tartom a cégben, mert az ad el.
beautiful-1867923_960_720.jpg

Milyen álmod, terved van?

Álmom egy jól működő franchise rendszer kiépítése. Igyekszem automatizálni az üzlet minden részét, de gondolkodom más profil megvalósításában is.
10968547_940983815942033_8696138640857751148_n.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?


Ha valaki hallgat rám, akkor amit javasolhatok, hogy ne halogasson, mint én! Ezt már évekkel ezelőtt el kellett volna kezdeni, csak én is egy nagy cégnél elvoltam, pedig már régen nem itt tartanék!
Szóval ne tipródj, már holnap kezdj neki, mert ha lendületet kapsz, semmi sem fog vissza! Ne hallgass senkire, csak csináld! Körülöttem is voltak visszatartó aggódó emberek, sőt olyanok is, akik ebben nem láttak semmit! De ha hiszel benne, csinálod, automatizálsz, idő kérdése, hogy megtérül! Baranyi Norbert, ügyvezető, ALL-FEDER KFT.
Major Zsuzsanna, majormedia.hu

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1212621323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása