Horror! Ujjak, smink, borotválás! Így halloweeneztek az értékes ötletgazdák!
2017. november 01. írta: MajorZsuzsanna

Horror! Ujjak, smink, borotválás! Így halloweeneztek az értékes ötletgazdák!

Tippelj, vajon melyik értékes ötletgazda készítette ezt az oltári sminket! Van itt más is! Nézd csak!
Ismeretlen objektum

1.
Az Értékes Ötletek Blogon szereplő ötletgazdák közül néhányan nagyon kreatív módon készültek a Halloweenre! A címlapfotón szereplő páros a Corina Fashion tulajdonosai. Róluk ITT írtunk, kattints ide, és olvasd el!

Anita nagyon profi sminkes, a mellett, hogy a Corina Fashion dolgaiból, munkálataiból is kiveszi a részét. Imád ilyen spéci sminkeket összedobni! A rendezői jobb oldalon, pedig nem más, mint Zsolt, a férje! Szuper párost alkotnak, ez most, itt is látszik! És ez a smink! Wohoooo!

22852148_1978688212157681_5231651072356534142_n.jpg

2. Limara gasztrobloggert biztosan ismeritek, ő készít mennyei kenyér és tészta csodákat! Élvezet követni facebook oldalát, ahova tegnap tette ki ezt a furfangos finomságot! A receptet is elkértük tőle. Hozzuk azt is mellé! Limaráról itt olvashattok interjút!

 A recept: 45 dkg liszttel elmorzsoltam 22 dkg vajat, adtam hozzá egy kevés sót, 1 tk. sütőport,15 dkg cukrot, 1 nagy tojást, 1 citrom (vagy narancs) reszelt héját és 1 tk. vanília kivonatot. A tésztát gyors mozdulatokkal összegyúrtam, majd fél órára hűtőbe tettem. Ezután 6-7 cm hosszú rudakat sodortam belőlük. Az egyik végét letörtem, a másikat ellapítottam, erre került szeletelt mandula,majd középen három helyen az ujjammal összenyomtam. késsel megnyomkodtam. 180 fokos sütőben 18-20 percig sütöttem. Piros drazsé cukorkát összetörtem, adtam hozzá 1 ek. vizet és mikróban felolvasztottam. Mire felolvadt rózsaszínű lett, ezért került bele egy csepp piros ételfesték és 1 ek. sűrű málnalekvár. A kisült ujjakat pár percig pihentettem, majd a "koszt vagy földet" ecsettel húztam rá hollland kakaópor képében. Az ujjak végét a piros masszába mártottam, végül ecsettel még összemaszatoltam. 

3. Vér Roli barber. Szegeden van barber shopja. Ontja magából a kreatívnál kreatívabb munkákat, amiket rendszeresen posztol. Sok, sok átváltozás a tanúja facebook közösségének! Novemberre ezt az akciót találta ki! Szuper ötlet, és éppen Halloween napján posztolta! Éljen! Roliról itt olvashattok!



Hát ez volt kis Halloweeni válogatásunk! Ha te is szeretnél hasonlóban megjelenni, mindenképpen jelentkezz nálam mielőbb, mert az események fogynak, kreatív cikkötletből viszont milliónyi van! Írj: info@majormedia.hu. Tárgy: kreatív cikk. 

Major Zsuzsanna

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr2513141154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása