6 milliót érhetne az Értékes Ötletek Blog #értékesötletek
2017. november 22. írta: MajorZsuzsanna

6 milliót érhetne az Értékes Ötletek Blog #értékesötletek

Kiszámoltam, mi történne, ha a lapletöltéseket forintosítanám. 

agreement-2548138_960_720.jpg

 

Ha érdekel mi, hogyan működik a blogon, kérlek olvasd el, pár perc alatt a cikket.

Mindig elmondom, hogy nem vagyunk milliós nézettségű oldal. Nem azért jó nálunk szerepelni, mert majd olvas rólad négymillió ember, akik közül esetleg valaki majd a vásárlód lesz. Azért jó nálunk megjelenni, mert végre elmondhatod hogyan valósítod meg az álmaid, tanácsot adhatsz másoknak, ezzel inspirálod őket. Bemutatkozol, vagy olyasmit árulhatsz el, amit még eddig nem tudtak rólad. Megtalálnak, rád találnak, hiszen az elérhetőségeidet is elhelyezzük. Újságíróként dolgozom az interjúdon. Nem egy hirdetésed lesz, hanem egy kész tartalmad, kinyomtatható, osztható, posztolható, pénzt spórolsz.

cup-2884023_960_720.jpg

2017 április elsején indultunk, amikor ezt a cikket írom november 22 van! Közel 8 hónap, 200 értékes ötletek címkét tartalmazó cikket írtam. Napi egy, egy tartalomra törekedtem, ez volt hogy csúszott, volt, hogy naponta több is kiment. A cél minden esetben az értékes ötletek felmutatása. Rengetegen referencia gyűlt össze, ezeket gyűjtögetem, és hamarosan láthatjátok őket, de igazából találkozhattok velük minden megosztásnál, minden posztnál. 

shopping-2825247_960_720.png
Az interjúalanyoknak gratulálnak az emberek, megköszönik nekik a tanácsokat, mesélnek róluk, és igen, ha úgy adódik vásárolnak tőlük. Mert már jobban ismerik őket. Egy ilyen interjú célja mégsem a vásárlásösztönzés elsődlegesen. Segít hiteles, szakmai arculatot adni rólad, megmutatni igazi emberként a vállalkozásod, céged, üzleted mögött. Megmutatja az álmaid, hogy mi mindenen mentél keresztül. Példát mutatsz. 

A Milliós Blog Projekt 10 résztvevője mellém állt, a céljaink mellé állt,amikor úgy döntöttek támogatják a blog működését. Nélkülük már nem lenne blog. Olvassatok róluk, hozok még sok, sok hírt velük kapcsolatban is. 

online-2900303_960_720.jpg

Tudnotok kell, hogy ezt a blogot teljesen saját pénzből, erőből építettem fel. Egyéni vállalkozó vagyok, fizetem a kötelező köröket, tankolom az autómat, fizetem a telefont és a netet, amin interjúkat készítek. Ez mind kiadás. Ezért dolgozom minden nap.

Mögöttem nincs tulajdonos. Ezért fontos megértenetek, hogy amit én készítek, írok, azt nem fizeti ki nekem egy szerkesztőség. Kik fizetnek? Az emberek, a hirdetők, a vállalkozók. 

Hiszen a munkám a termék, amit eladok. Újságíró vagyok. Cikkeket írok, videózok, sajtóanyagot készítek. Ennek ára van. Mint amikor kenyeret veszel a boltban. 

nevtelen_40.png

Kiszámoltam, hogy a mai napi látogatószám alapján, ha az indulás óta minden egyes kattintásért 50 forintot kellett volna fizetnem facebook vagy Adwords hirdetésre, akkor pontosan 121338*50, vagyis 6.066.900 forintot költöttem volna  összesen a cikkekre.

A látógatószám mindig is nyilvános volt, és az is marad. Lesznek cikkek, amiket csak 30-an olvasnak, és lesznek amiket 130-an, 300-an vagy 3000-en. Stabilan növekszik ez a szám, mert a korábbi anyagokat is olvassák. 

Te mire költenél szívesebben, egy facebook hirdetésre, ami hoz mondjuk 50 forintos kattintási költséggel 400 kattintást az adott oldalra, a megadott időpontban, a megadott célközönségnek, egyszer, vagy egy olyan interjúra, ami már kész tartalom?

Sajtócikk, benne az elérhetőségeiddel, visszaolvasható, kinyomtatható, kiküldhető hírlevélben vagy feltehető a honlapodra is? És akkor még nem beszéltünk róla, hogy facebookon is osztható tartalom, így nem muszáj hirdetésre költened. 

Ne gondolkozz! Írj egy emailt, és jelenj meg te is a blogon minél előbb! info@majormedia.hu

Major Zsuzsanna, újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1113345997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása