Rambling Inc- Krisztián fotós-vlogger ötlete  #értékesötletek
2017. október 29. írta: MajorZsuzsanna

Rambling Inc- Krisztián fotós-vlogger ötlete #értékesötletek

Chris May a Rambling Inc alapítója, aki 2008-ban vágott bele a blogolásba, ami azóta a fotózással együtt szenvedélyévé vált, és folyamatosan gyártja a jobbnál jobb élménybeszámolókat. 20048704_10211663972609875_1147548357_o.jpg

 Szponzorált tartalom

Mi volt a legértékesebb ötleted, és hogyan építetted fel ?  

Csányi Kirsztián, fotós-vlogger, blogger: 17 éves lehettem, amikor a ballagásom után 2007-ben ajándékba kaptam életem első fényképezőgépét, ami egy kompakt kis Kodak Easyshare típusú gép volt, már akkoriban is a tükörreflexes gépek hódítottak a piacon, de akkor ez engem egy olyan képalkotói világba röpített bele, amit már korábban is szerettem, de ezzel a kis masinával együtt még jobban megismertem,  és teljesen mértékben benne ragadtam.21013866_10211996521683394_868286343583893302_o.jpg

De, hogy mindenki értse, miről is beszélek pontosan, a koncertek, rendezvények, és az utcán parkoló különleges autók fotózása foglalkoztatott már előtte is, de azzal a kompakt fényképezőgéppel még magasabb szinte tudtam emelni az akkori hobbimat, köszönhetően a 7 megapixeles kamerájának. Visszagondolni is vicces rá, hogy az akkor menőnek számító telefonos kamerák lencséihez mekkora előrelépés volt számomra.

Azután rá 1 évre jött egy olyan újabb bevillanás egy másik blogot olvasva, hogy miért ne kezdhetnék bele én is az internetes naplózásba az egyik itthon ismeretlen domain oldalon, persze abban az időben leírtam mindent, ami jött, és amit láttam.

23022125_10212507988349741_430207098_n.jpg

2 évvel később pedig át mentem egy nagyobb nevű hazai portálra, a blog.hu-ra, ahol konkrétan ugyan azt az agymenésemet, csak annyival bővítve hogy bele vittem a középiskolai dolgaimat is. Ebből természetesen majdnem bajom lett az érettségi előtt, mert akkora látogatottságot generáltam az egyik írásommal, hogy még egy másik suliban is olvasták, ahol nem mellesleg ugyanaz a tanár tanított, akiről született az a bizonyos poszt, ami elég nagy port kavart.

Nyilván picit visszalökött az, hogy a rendszergazdák és a tanár a cikkeimen röhögött, így szükségem volt újabb 1 évre hogy megrázzam magam, és már egy másik személyesebbre szabható oldalon csináljam tovább, amit anno elkezdtem. Viszont a konkrét irányvonal csak 2015 októberében alakult ki nálam, amit az óta is töretlenül csinálok a Ramblingflow blogon, a fotós oldalam a Ramblinglens mellett, ami szintén még abban az évben indult el, és már jelenleg 183 követővel rendelkezik.

21272129_10212082483312381_2965299320862884162_n.jpg

Mire vagy a legbüszkébb?

Egyrészt arra, hogy ki tudtam szakadni egy rövid időre a saját komfort zónámból, és egy családi oknak köszönhetően elindulni szerencsét próbálni Angliában. Ahol azért világot láttam, megismertem egy új kultúrát, és eltudtam intézni teljesen egyedül a kötelező ügyintézni valóimat, egy olyan országban ahol nem az anyanyelvemet beszélik. Előtte gondolni sem mertem volna, hogy a lelkem mélyén ekkora ösztönző erő van bennem. A másik pedig arra, hogy akkor sem adtam fel sem a cikkírást, sem a fotózást, sem pedig az álmaimat, amikor lebeszéltek róla, hogy úgy se fog senkihez se elérni, meg csak megosztják, de azzal nem fogok elérni semmit.

21246200_10212098811840584_5723186566222221413_o.jpg

Célok, álmok, és persze eltökéltség kérdése az egész. Ha van egy kitűzött célod, amiért lehet, hogy fel kell adnod egy rövid időre a meg szokott életed, csakhogy külföldre utazhass, ezzel is több tapasztalatot és élményt szerezve, akkor igenis megérte végig csinálni érte ezt az egészet.

Milyen álmod, terved van ?

Természetesen a számomra itt nem áll meg az történet, hogy végre a külföldi munkának köszönhetően beszerezhettem életem első tükörreflexes fényképezőgépét, ennek azért a technikai dolgait is szeretném tovább fejleszteni, és venni hozzá újabb kiegészítőket, hogy ez által még tökéletesebb, még profibb képeket lőhessek olyan látásmódról, amiket másoknak is szívesen átadok.  Ezen felül persze még utazni is szeretnék az ország kisebb, nagyobb pontjaiba, hogy még közelebb hozzam a világomat a követőim számára.

13247847_10207971757946816_5917906989163525680_o.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most vágnak bele valamibe?

Sok olyan személy fog körül venni titeket, akik kissé túlságosan is pesszimistán látják az életüket, ezzel együtt pedig megpróbálják tele beszélni a fejedet olyanokkal, hogy felejtsd el, ebből úgy sem fogsz sem megélni, sem pedig semmit elérni, mert ez nem munka, ez csak olyan hobbi ami a pénzt viszi, de nem hozz semmit. Szóval ha van egy álmod, és vele együtt elképzelt terveid, akkor hagyd rájuk a saját  véleményüket, és később mutasd meg nekik, hogy hoppá te igenis megcsináltad, amiben kételkedtek korábban. Csányi Krisztián, fotós-vlogger, blogger

Ez a cikk, az értékes Ötletek Blog Milliós Blog Projektjének részeként, az alábbi szponzorok támogatásával készülhetett el. Bővebben a támogatókról és a projektről a képre kattintva olvashatsz! Köszönet, hogy segítettek értékes hírt adni erről az értékes ötletről, így minél többen hallhatnak róla.

 

 800.jpg

 Major Zsuzsanna újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8113111768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása