A 20 éves Tina modellkedik, balettozik, miközben piszchológusnak tanul #értékesötletlet
2017. október 02. írta: MajorZsuzsanna

A 20 éves Tina modellkedik, balettozik, miközben piszchológusnak tanul #értékesötletlet

Kincses Tina nagy álma, hogy gyermekpszichológus legyen. E mellett szeretné motiválni az embereket, és iránymutatást adni abban, hogy ne szégyelljék  a problémáikat, hanem keressenek fel szakembert.img_8587_2-edit-edit.jpg

Címlapfotó: Miklai Pepe

 

szponzorált tartalom

Mi volt a legértékesebb ötleted eddig?

Kincses Tina, pszichológushallgató: Nehéz erre a kérdésre választ adnom, hiszen csak 20 éves vagyok. Mégis azt gondolom, hogy ritka és nem mindennapi az, ha valaki ilyen sokoldalú ennyi idősen. Nappali tagozaton tanulom a pszichológiát, ami az ismerőseimnek különlegesnek számít.  Emellett már több mint egy éve tanítok, illetve recepciós vagyok Szegeden egy tánciskolában, a Ladybird Stúdióban. Ezúton is szeretném megköszönni Fekete Mercédesznek a lehetőséget, mert az, hogy Tina néni lehetek, és gyerekekkel foglalkozhatok, előrébb visz a célom felé, az életem szerves részét képezi ez a szerep. Ez a legnagyobb „szerelmem”, ha tehetném, állandóan a gyerekekről beszélnék, feltöltenek, boldoggá tesznek.

angyalkas.png

Fotó: Tari Róbert

Ez a cikk, az értékes Ötletek Blog Milliós Blog Projektjének részeként készülhetett el. Bővebben a támogatókról és a projektről IDE kattintva olvashatsz! Köszönet, hogy segítettek értékes hírt adni erről az értékes ötletről, így minél többen hallhatnak róla.

Az egyetem mellett elvégeztem egy OKJ-t is, pedagógiai és családsegítő munkatárs lettem. Dolgoztam már rendezvényszervező cégnél is, persze azt is párhuzamosan tettem a fent említett dolgok mellett, és szinte havonta több rendezvényen hoszteszként is jelen voltam. Sokan, ha meglátnak, azt kérdezik: „Tina, Te mindenhol ott vagy? Hogy bírod?” Hobbiként szeretek modellt állni, illetve a világ- és a magyar irodalom szerelmese is vagyok.

adomanygyujtes.png

Hogyan építetted ezt fel?

Van bennem egy erős bizonyítási és megfelelési vágy, alázat és szorgalom. Jóindulatú vagyok és tisztelettudóan bánok az emberekkel.  Büszke vagyok arra, hogy ennyit dolgozom az egyetem mellett. Sajnos, vagy nem sajnos, sosem tudtam nemet mondani, így minden lehetőséget megragadtam, kipróbáltam magam sokféle helyzetben. Viszont Édesanyám és a barátaim nélkül nem tudtam volna ennyi mindent végigcsinálni. Ők minden sikeremnél, és az esetleges mélypontoknál is mellettem vannak.

esztike.png

Milyen terveid, álmaid vannak?

Végső célom, hogy gyerekpszichológus lehessek, próbálok arra koncentrálni, hogy minden döntésem ezt a célomat szolgálja. Már nagyon régóta az az álmom, hogy segítsek másoknak, bármennyire is közhely, de szeretnék motiválni embereket. Úgy érzem, az a sorsom, hogy jobbá tegyem mások életét, manapság is igyekszem sokszor így cselekedni, csak kisebb szinteken. Hála a tánciskolának, ahol dolgozom, most már biztosra tudom, hogy a gyerekpszichológia az én területem. Nem is gondolnánk, hogy mennyi gyermek nő fel hátrányos, nehéz helyzetben, hogy mennyien szorulnak segítségre. Azt is szeretném elérni, hogy ne csak akkor menjen el pszichológushoz valaki, amikor már közel van az összeomláshoz, hiszen szinte mindenkinek szüksége lenne egy objektívan látó személlyel akár szimplán csak beszélgetni.

gyerekek.png

Mit tanácsolsz másoknak?

Pontosan ezért az én üzenetem az, hogy senki se szégyelljen soha segítséget kérni, szakemberhez fordulni.  József Attila is megírta nekünk, hogy néha „jó volna jegyet szerezni és elutazni Önmagunkhoz.” Mindenki próbáljon egy célt kitűzni maga elé, találja meg a neki kijelölt utat és azon haladjon tovább. Nem szabad hagyni, hogy bárki eltántorítson a céljainktól! Soha nem szabad feladni az álmainkat, keményen kell dolgozni, ehhez persze rengeteg kitartásra van szükség, hiszen „Az élet nem habos torta!”. ;) Kincses Tina, pszichológushallgató

 

 

Ez a cikk, az értékes Ötletek Blog Milliós Blog Projektjének részeként, az alábbi szponzorok támogatásával készülhetett el. Bővebben a támogatókról és a projektről a képre kattintva olvashatsz! Köszönet, hogy segítettek értékes hírt adni erről az értékes ötletről, így minél többen hallhatnak róla.

 

 800.jpg

 Major Zsuzsanna újságíró

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3112917807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása