Betti nyitott szemmel jár a világban #értékesötletek
2017. július 26. írta: MajorZsuzsanna

Betti nyitott szemmel jár a világban #értékesötletek

Betti kislány kora óta szeret írni és szerepelni. Nem csoda hát, hogy nagy mérföldkőnek számít az életében a saját blogjának az elindítása, írása. Imádja a keresőmunkát, valamint azt, hogy elveszik az oldalak és az információk között, amikor egy témán dolgozik és munka előrehaladtával lesz egyre tisztább a kép előtte.19970923_1391318644250088_1468167114_n.jpg

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Puskás Bettina, blogger: Nyitott szemmel a világban blog megalapítója. A magam kis 22 életévével nem beszélhetek olyan túl nagy élettapasztalatról, de szerencsésnek mondhatom magam, mert bár még csak 22 éves vagyok, már tisztán látom, hogy mik a céljaim az életben. Ennek a hosszú útnak az első komolyabb mérföldköve a blogom. Ezért gondolom azt, hogy eddig azt tekintem a legértékesebb ötletemnek, hogy útjára indítottam a Nyitott szemmel a világban blogot. Ez által elérhetem a végső célomat és nem mellesleg, imádok tartalmat gyártani, írni.

20046107_1391317927583493_343269350_n_1.jpg

Hogyan építetted fel?

Amióta az eszemet tudom, tisztában vagyok azzal, hogy szeretem a saját kezembe venni az irányítást és mindent tapasztalás alapján megtanulni. Már az általános iskolában is, ha csak lehetőségem volt rá, szerettem szerepelni. Ez leginkább konferálásokat jelentett, vers- és mesemondó versenyeket. Viszont már akkor is szerettem magamnak megírni a szövegeimet és ez azóta sem változott. Középiskolában is, ha adódott egy lehetőség, hogy valamit fel kell konferálni vagy beszédet kell tartani, azonnal lecsaptam rá.

Az évek alatt többször is megfordult a fejemben, hogy blogot szeretnék indítani, de akkor még nem éreztem magamban azt a komolyságot és elhivatottságot, ami tényleg szükséges lenne ahhoz, hogy működőképes és hosszú távú legyen a blog. Egészen pár hónappal ezelőttig, amikor létrehoztam a saját blogomat. Sokat gondolkodtam rajta, de úgy döntöttem, bele kell vágnom, ha már egyszer ezt szeretném és érzem is hozzá a kellő akaraterőt.

19964785_1391318630916756_350549131_n_1.jpg

Mi a legnagyobb álmod?

De mint említettem, ez a blog az első lépcsőfok a végső célom felé. Szeretnék tovább haladni a social media területre, egy vlogot is szeretnék elindítani. A vloggal kapcsolatban még sok előkészület van, amit szeretnék megtenni, hogy úgy tudjak belekezdeni, hogy nem szörnyülködök a képminőségen, a világításon, a videovágáson. Tisztában vagyok vele, hogy sok munka lesz még, mire oda jutok, hogy ismert legyen akár a blogom, akár a vlogom, de meg teszek érte minden tőlem telhetőt, de ha csak ugyanaz az 50 ember is olvassa, amit írok, már akkor is örülök.

nevtelen_4_1.png

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Először is, bele kell vágni. Sokáig ülhetünk a kis tervünkön és gondolkodhatunk rajta, megéri-e, de addig úgysem tudjuk meg, ameddig nem ugrunk neki. Ugyanakkor, nem szabad feladni az első akadálynál, ami az utunkba kerül. Viszont szerintem az is fontos, hogy tisztában legyünk a saját képességeinkkel és lehetőségeinkkel és fel kell ismernünk azt a pontot (ha eljönne), amikor nincs mit tenni, abba kell hagyni, mert nem éri meg (vagy anyagi szempontból, vagy már kötelességnek érezzük). Addig kell csinálni valamit, ameddig még élvezzük és látjuk a lehetőséget az előrelépésre. Puskás Bettina, Nyitott Szemmel a Világban Blog

 Elérhetőség:

http://puskasbettina.blog.hu/

Köszönjük Bettinának az interjút!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr9212674755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása