Tünde gyermekkori álma volt, hogy turisztikával foglalkozzon  #értékesötletek
2017. július 23. írta: MajorZsuzsanna

Tünde gyermekkori álma volt, hogy turisztikával foglalkozzon #értékesötletek

Hétköznapi hősök, példaképek? Emberek, akik sosem adták föl, legyen szó bármilyen célról, az értékes ötletek blog nyilatkozói mind ilyenek. Fleisz Tünde egész életében pontosan tudta, hogy mit szeretne csinálni, keményen meg is dolgozott érte minden nap, hogy elérje a célját. Interjúnkban azt is elárulta, milyen nagy álmai vannak még.20227470_2077743695573253_199476879_n_1.jpg

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Mi volt a legértékesebb ötlete és hogyan építette fel?

Fleisz Tünde, irodavezető, Proko Travel Makó: Én már hatodikos koromban eldöntöttem, hogy idegenvezető leszek, és ezt a tervemet sohasem adtam föl, de tényleg soha. Mondjuk, hozzá tartozik, hogy skorpió jegy vagyok, amit a fejembe veszek, azt tűzön, vízen átviszem.

A rendszerváltás előtt nem volt olyan könnyű azt megértetni a családommal, az emberekkel, hogy én ezt szeretném csinálni, mert mindenki más szakmát tanult. Így én is megszereztem egy közlekedéssel kapcsolatos szakmát, bár sohasem dolgoztam benne.holiday-2120259_960_720.jpg

Ezután kerestem a lehetőségeket, azt, hogy hogyan lehetnék idegenvezető. Itt a makói – akkoriban - Ibusz irodát Prónay Gyula vezette, nála jelentkeztem.

Befizettem két európai körútra, egymás után, minden spórolt pénzem ebbe fektettem, hogy utazni tudjak. Gyula volt az idegenvezető ezeken az utakon. Elmentem vele, és az egész út alatt arra figyeltem, hogy ő mit csinál, hogyan csinálja. Abból állt a nyaralásom, hogy tanultam, elemeztem, megfigyeltem a történéseket.nature-2473810_960_720.jpg

Egyszer lebetegedett az egyik idegenvezető, és én jelentkeztem a feladatra. Kaptam egy lehetőséget, azt mondta a főnököm, ha megcsinálom a próbautam, és jól sikerül, rám bízza a következő ötöt, ha nem, elválnak az útjaink.

Mondanom sem kell, szinte minden megtörtént azonnal az első utamon, ami csak történhetett, buszlerobbanással, egy nehéz csoporttal, tényleg sok izgalmas része volt. De megoldottunk mindent, amikor haza értem, megkaptam az állást.

letoltes.png

A Proko Travel 1993-ban nyitott Szegeden, én az első alkalmazott voltam itt, de mellette még idegenvezetősködtem. Volt egy kis kitérő, elmentem külföldre a Spanyol tengerpartra dolgozni, ahol 5 évig voltam, telepített idegenvezető. 2000-ben amikor sok utazási iroda csődbe ment, döntenem kellett, és az egyik lehetőség az volt, hogy haza jövök Makóra.wedding-2448396_960_720.jpg

2001 óta vezetem a makói irodát, innen indult a karrierem, utána még néhány évig idegenvezettem, de később már csak az irodai feladatokat láttam el, mert egyszerre csak egyetlen dolgot lehet maximálisan csinálni.

Időközben elvégeztem a Kodolányi János Főiskola Turizmus-Vendéglátás szakát.

Nagyon sokat tanultam Prónay Gyulától, nekem ő volt a mentorom, ő erősítette fel bennem a maximumra való törekvést, azt hogy minden helyzetben a megoldást keressem azonnal a problémákra.capo-cacc-2310217_960_720.jpg

Mi az amit a legjobban szeret a munkájában?

Azt, hogy teljes körűen segítünk az ügyfeleinknek. Színházjegyért jön az irodába valaki, de lehet, később visszatér utazásra is. Az utazási iroda lényege, hogy ide személyesen bejöhet az ügyfél, és megoldást kap tőlünk.

Mondanom sem kell, mit jelent ez ma, amikor mindenki az online térben intéz mindent. Ami nagyon jó, és egyszerű, de egy irodában személyesen tudjuk neki elmondani, mit, hogyan érdemes, speciálisan tennie, választania, választ kap a kérdéseire azonnal, nincs úgy magára hagyva az ügyfél, mint amikor csak úgy kitölt egy jelentkezési vagy foglalási űrlapot a neten. Igazából szinte olyanok vagyunk, mint egy személyes utazási tanácsadó szolgálat.

Jancsó Gergely videója.

Nálunk alapvetés, hogy az ügyfelet nem hagyjuk soha magára. Ő csak ránk számíthat bizonyos esetekben, tudnia kell, hogy megbízhat bennünk, hogy külföldön sincs egyedül, nincs magára hagyva.

Rengeteg kalandos történetem van, kicsit sajnálom is, hogy nem írtam könyvet belőle. Mindig a probléma megoldására törekszünk, és azonnali lehetőségek közül a lehető legjobbat kell kiválasztanunk. Nincs idő siránkozni, ha gond van. Mindig előre, előre! Tőlünk azonnali cselekvést várnak, azonnali segítséget, amit meg is adunk.child-355176_960_720.jpg

Mi a legnagyobb álma?

Két álmom is van. Van egy titkos, dédelgetett, és van egy olyan nagybetűs IGAZI álmom is. Előbbi az, hogy egyszer szívesen nyitnék egy szállodát. A másik, hogy végre ne a helyieknek kínáljam a külföldi utazási lehetőségeket, hanem a külföldieknek a helyit!

Puszta Zoltán videója.

 Most is intézünk városnéző túrákat, van Makovecz- épületeket bemutató túránk, városnéző lehetőségünk, színes programcsomagokat ajánlunk a Makó iránt érdeklődőknek. A hármas-határ közelsége miatt már Arad irányába is szervezünk kirándulásokat, és tervbe van a Vajdaság is.

A turizmus egy többszereplős történet, nekem olyan partnerekre van szükségem a terveim megvalósításához, akik olyan tempóban és elhivatottsággal dolgoznak, mint én. Hála az égnek, a jelenlegi munkatársaim, azok, akikkel kapcsolatban vagyok, ilyenek.

way-2396994_960_720.jpg

Mit tanácsol azoknak, akik most indulnak el az útjukon, most kezdenek felépíteni valamit?

Óriási elánnal tegyék! Nagyon akarják, és maximalizmussal végezzék a dolgukat! Nekem is ez a titkom, amit csinálok, azt őrült magas fokozaton csinálom, másképpen nem működne. Ha én ellazulok, azt minden együttműködő megérzi. Ha valaki valamibe belevág, azt szakmailag, etikailag maximálisan tegye, és legyen hiteles benne! Ha megígérnek valakinek valamit, azt tartsák be. Másként nem megy. Fleisz Tünde, irodavezető, Proko Travel Makó

 Elérhetőség:

Proko Travel Makó

Highlights info row image
62/510-520 

 Major Zsuzsanna, kreatív újságíró, majormedia.hu, ertekesotletek.blog.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4012681999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása