"Május van, tavasz, Szerelem..."
2017. május 07. írta: MajorZsuzsanna

"Május van, tavasz, Szerelem..."

Két újdonságot is hozott május első hete, jöhet az összefoglaló?

image2.JPG

Folyamatában a fejlődésünk:

Május elsejét majálisozással töltöttem, és ünnepeltem a munkát, szóval nem írtam cikket. Ami fontosabb, és hasznos lehet másoknak, hogy kapcsolatokat építettem, beszélgettem, ismerkedtem! Azért kedden hoztam egy hózáró, összegző laza, képes anyagot arról, kiket olvastatok a legtöbben! 

image3.JPG

Egy igazi szuper újdonságot mutattunk be nektek, a kézműves autóékszert! Ibolya mesélt arról, hogyan készülnek, honnan jött az ötlet. Hoztam egy igazi bréking hírt is május első hetére! Az  új stábtagunk egy GoPro 4, ízlelgetem, próbálgatom, jönnek a videós tartalmak az oldalra!

Józsi citerákat készít, saját kezűleg, mindent ő maga állít össze a hangszeren, gyönyörű tevékenység! Andi ajándékotthonában jártam pénteken, ezt pedig itt mutattam meg!

Összefoglaló: 6 hét, 40 cikk, közel 28.000 lapletöltés a blogon. Hajtunk az 500 likera! :) friss: Meg is van!!! :)

p.s.: Indult egy új rovatunk, amiben sztárok adnak tippeket azoknak, akik most építik fel a jövőjüket. Bereczki Zoltán volt az első nyilatkozónk! Köszönjük! Heti egy sztárt biztosan hozunk nektek ezentúl!

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8612486771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása