Értékes Ötletek Blog

  • GYERE VELÜNK!
Igazoltatott a Marketing Járőr! #értékesötletek

Igazoltatott a Marketing Járőr! #értékesötletek

A Marketing Járőr facebook oldal egyik célja, hogy felkutassa a piac valódi és önjelölt marketingeseit és azokról egy átfogóbb képet adni. Én mint újságíró, hírmenedzser beszéltem a marketing és az újságírás, valamint a kapcsolódó szakmák szerepéről, példaképekről, arról, hogy mit gondolok a marketingről. 

26994172_144637069578147_5814781511297736181_n.jpg

"Nemrégiben a 10 millió DJ, aztán a 10 millió fotós országa voltunk. Ma, ugyanezzel a számmal a Marketingesek országa címre pályázunk. Nem célunk senkit lejáratni. Rövid és könnyed kérdésekkel hamar megvilágításba helyezni, ki milyen tudással és tapasztalattal rendelkezik egy Rutinellenőrzés során. Célunk, hogy az általunk bemutatott cégek és magánszemélyek által, egy hitelesebb képet kaphasson a piac."- szól a bemutatkozó poszt a járőr face oldalán. A cél jó, az ötlet jó, amikor megkerestek az igazoltatással nem is gondoltam, hogy ennyi mondanivalóm van. Facebook posztnak sok lett, ezért arra gondoltam, hogy néhány gondolatot kiemelek ide is, hátha érdekesebbé tudom tenni nektek. 

BMW mini test. #gopro #bmw #mini #test #ertekesotletek #brandtester #élmény #hirmenedzser

Major Zsuzsanna hírmenedzser (@hirmenedzser) által megosztott bejegyzés, Jan 28., 2018, időpont: 11:47 (PST időzóna szerint)


Röviden arról írtam, hogy: "amiben én dolgozom, olyan szakma eddig nem volt. Ezért csináltam egyet, ez lett először a kreatív újságíró, majd a hírmenedzser. Elemeket emelek át a marketingből is, és használok, olyanokat amik életképesek nekem, az én szakmámban. Egy hír tényekből áll, hiteles, objektív. A marketingben és az újságírásban is van közös cél: megragadni a figyelmet. Ez tartható akkor is, ha a hír egy vállalkozóról szól. Az újságírói műfajokat lehet használni a blogoknál is, a honlap szövegeknél, a sajtóanyagoknál. Ez az, amit én hasznosítok, mert ez a szakmám, mert szeretem és értek hozzá, és képes vagyok tanulni, fejlődni, építkezni." 

"Egy nagyon bizonytalan talajon építkezünk mindannyian, legyünk marketingesek, PR-osok, újságírók, social médiások, műsorvezetők, HResek, vállalkozók, bárkik…a szakmák teljesen átalakulnak. A Moon Shot projekten, amiben tavaly volt szerencsém részt venni egy nagyon jó megerősítést kaptam erre. Sokan érzik, hogy átalakul minden, a fogyasztói szokások, és mi magunk is. Nem nézünk már tévét, vagy nem úgy nézünk mint 1 éve vagy fél éve. Nem úgy olvasunk híreket, hallgatunk rádiót, nem ugyanazért megyünk már fel facebookra mint eddig. Itt vagyunk egy folyamatosan változó online közegben, amiben csak akkor tudunk erősek maradni, ha naprakészen reagálunk, vagy már tervezetten reagálunk, előrelátóan, azonnal."  



Olvassátok el az eredeti posztot IDE KATTINTVA. 

 

Major Zsuzsanna, újságíró, hírmenedzser

Szólj hozzá! marketing hírek hír facebook online újságíró médium offline insta szakmák social media értékes ötletek értékes hírek Marketing Járőr hírmenedzser Tovább
Igazoltatott a Marketing Járőr! #értékesötletek Tovább
Facebook
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be
  • Miért hasznos egy PR cikk az Értékes Ötletek Blogon? #értékesötletek Miért hasznos egy PR cikk az Értékes Ötletek Blogon? #értékesötletek
  • Szeretnél értékesen megjelenni? Megírjuk a cikkedet! Szeretnél értékesen megjelenni? Megírjuk a cikkedet!
  • Dajka Gábor: fontosnak tartom, hogy folyamatosan képezzük magunkat! Dajka Gábor: fontosnak tartom, hogy folyamatosan képezzük magunkat!
  • A hamburger, amit ha egyszer kóstoltál, sohasem felejted el - a Zuraburger története A hamburger, amit ha egyszer kóstoltál, sohasem felejted el - a Zuraburger története

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr2113621000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook

Keresés

Kövesd Facebook-oldalunkat!

Tovább a Facebook-ra

hirdetés

44-10_marketinges-konyv_1.jpg

Csatlakozz Makó legjobb közösségéhez!

kepernyofelvetel_5.png

kepernyofelvetel_4.png

Top 5

  1. Carlo, az órásmester 32 éve alapította vállalkozását #értékesötletek
  2. A hely Balatonlellén, ahol makóiak találkoznak #értékesötletek
  3. 24 éve készítenek isteni hamburgereket #értékesötletek
  4. 5 valós vállalkozási ötlet vidéken! #1 #értékesötletek
  5. Gabi 15 évesen Milánóban modellkedett #értékesötletek

A blog olvasóinak most mindössze 3900 forint, 1 hónapig!

kepernyofelvetel_3_1.png

Minden hír mögött a legfontosabb te vagy.
süti beállítások módosítása
Dashboard