Igazoltatott a Marketing Járőr! #értékesötletek
2018. január 31. írta: MajorZsuzsanna

Igazoltatott a Marketing Járőr! #értékesötletek

A Marketing Járőr facebook oldal egyik célja, hogy felkutassa a piac valódi és önjelölt marketingeseit és azokról egy átfogóbb képet adni. Én mint újságíró, hírmenedzser beszéltem a marketing és az újságírás, valamint a kapcsolódó szakmák szerepéről, példaképekről, arról, hogy mit gondolok a marketingről. 

26994172_144637069578147_5814781511297736181_n.jpg

"Nemrégiben a 10 millió DJ, aztán a 10 millió fotós országa voltunk. Ma, ugyanezzel a számmal a Marketingesek országa címre pályázunk. Nem célunk senkit lejáratni. Rövid és könnyed kérdésekkel hamar megvilágításba helyezni, ki milyen tudással és tapasztalattal rendelkezik egy Rutinellenőrzés során. Célunk, hogy az általunk bemutatott cégek és magánszemélyek által, egy hitelesebb képet kaphasson a piac."- szól a bemutatkozó poszt a járőr face oldalán. A cél jó, az ötlet jó, amikor megkerestek az igazoltatással nem is gondoltam, hogy ennyi mondanivalóm van. Facebook posztnak sok lett, ezért arra gondoltam, hogy néhány gondolatot kiemelek ide is, hátha érdekesebbé tudom tenni nektek. 

BMW mini test. #gopro #bmw #mini #test #ertekesotletek #brandtester #élmény #hirmenedzser

Major Zsuzsanna hírmenedzser (@hirmenedzser) által megosztott bejegyzés,


Röviden arról írtam, hogy: "amiben én dolgozom, olyan szakma eddig nem volt. Ezért csináltam egyet, ez lett először a kreatív újságíró, majd a hírmenedzser. Elemeket emelek át a marketingből is, és használok, olyanokat amik életképesek nekem, az én szakmámban. Egy hír tényekből áll, hiteles, objektív. A marketingben és az újságírásban is van közös cél: megragadni a figyelmet. Ez tartható akkor is, ha a hír egy vállalkozóról szól. Az újságírói műfajokat lehet használni a blogoknál is, a honlap szövegeknél, a sajtóanyagoknál. Ez az, amit én hasznosítok, mert ez a szakmám, mert szeretem és értek hozzá, és képes vagyok tanulni, fejlődni, építkezni." 

"Egy nagyon bizonytalan talajon építkezünk mindannyian, legyünk marketingesek, PR-osok, újságírók, social médiások, műsorvezetők, HResek, vállalkozók, bárkik…a szakmák teljesen átalakulnak. A Moon Shot projekten, amiben tavaly volt szerencsém részt venni egy nagyon jó megerősítést kaptam erre. Sokan érzik, hogy átalakul minden, a fogyasztói szokások, és mi magunk is. Nem nézünk már tévét, vagy nem úgy nézünk mint 1 éve vagy fél éve. Nem úgy olvasunk híreket, hallgatunk rádiót, nem ugyanazért megyünk már fel facebookra mint eddig. Itt vagyunk egy folyamatosan változó online közegben, amiben csak akkor tudunk erősek maradni, ha naprakészen reagálunk, vagy már tervezetten reagálunk, előrelátóan, azonnal."  



Olvassátok el az eredeti posztot IDE KATTINTVA. 

 

Major Zsuzsanna, újságíró, hírmenedzser

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3313621000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása