Ez is olyan japán hülyeség, vagy mint mindent, tudjuk magyarosítani? Kóstoltam, fotóztam, beszámolok.
Japánban a Burger King dobta piacra a fekete burgert, az volt az első olyan hír, amiben olvastam róla. Ők bambusz-szénnel és tintahal-tintával készítették. Azóta már több helyen láttam, de most végre meg is tudtam kóstolni, egy magyar, kisvárosi piaci büfében. Meg fogtok lepődni.
Mitől olyan izgis?
Mert más. Mert fekete. Nyugi semmi extra trükk nincs, csak egy kis ételszínezék. Gondolom én, bár külön nem kerestem meg a gyártót, azzal, hogy a színezék pontosan mi lehet. A hambisnál, ahol ettem, úgy rendelik ezt a zsömlét, minden más, mint mindig saját alapanyag. Friss zöldségekkel, isteni husikkal.
Jó hír, hogy rajtam kívül még hárman kértek ilyen hambit, amíg ott voltam, fiatalok, megkérdeztem, szintén a facebook kép miatt jöttek. Ennyit arról, hogy nem éri meg jobban figyelni a facebook promóra...tök mindegy mennyire kicsi vagy, vagy éppen mondjuk egy piaci hambisként árulsz, a facebook az facebook.
Mi van benne?
Fekete zsemle, chedar sajt, bacon, dupla hús, uborka, hagyma, a szokásos hambis cuccok.
Milyen volt?
A dupla hús miatt a felénél úgy éreztem, belehalok, annyira jól laktam, de azért legyűrtem. Nekem nagyon ízlett, bár a zsömlén ízben is éreztem, hogy más, mint máskor. A hambi nagyon finom volt.
Mitől olyan értékes ez az ötlet?
A hambis 24 éve van a szakmában, melegszendvicsek, hambik, és a szokásos kínálat. De miért újítottak be? Szerintem tök egyszerű a válasz: amikor megláttam FBn a hambi fotóját, fogtam a cuccom és indultam is. Ez olyan cucc, amit meg kell kóstolni, ha tetszik, ha nem. Egy magamfajta újságírónak mindenképpen.
A másik nyomós ok, hogy teljesen mindegy mennyi ideje vagy a szakmában, újítani mindig kell.
A harmadik, hogy használd a facebookot!
Ha segítség kell abban, hogyan posztolj értékes hírt magadról, keress meg!
Major Zsuzsanna, majormedia.hu
Likeold facebook oldalunkat!