Tandi Flóra széttöri a zenei határokat #értékesötletek
2017. május 30. írta: MajorZsuzsanna

Tandi Flóra széttöri a zenei határokat #értékesötletek

Az első dolog, amit megnéznek egy előadóról, hogy milyen a facebook oldala, hány követője van instagramon, miket posztol, kikkel van kapcsolatban- állítja Tandi Flóra énekesnő, és ezért kifejezetten oda is figyel erre. Flóra nagyon tudatosan építi a karrierjét, és szó szerint határtalanul gondolkodik, nem csak a zenéről. 18698291_1628795943799226_8134582261060644731_n.png

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Tandi Flóra, énekes: Nem is ötlet volt, inkább egy felismerés. Az, hogy ez a  műfaj, amiben én jól érzem magam, külföldön tud kiteljesedni. Ezért nem csak Magyarországon élő alkotótársakat kerestem. Olyan partnereket találtam, művésztársakat, zeneszerzőket, akik segítettek megnyitni ezt az utat. Ma már többen hallgatnak Tandi Flórát szerte a világon, mint itthon. Olaszországban, Franciaországban, Máltán, Spanyol- és Németországban az első lemezem óta foglalkoznak a munkásságommal, de a legtöbb letöltésem Oroszországból érkezett, ott nagyon szeretik a frankofón zenét. 
18738422_1630287446983409_7559469889397101747_o.jpg

fotó: Bornemissza Péter

Hogyan építetted fel?

Elég tudatosan dolgoztam ezen. 2009- ben volt az első olyan koncertem, amire már jegyet vett a közönség, de akkor még nagyon fiatal voltam, és nem nagyon tudtam kiigazodni ebben a könnyűzenei világban. Idővel, ahogy egyre inkább átláttam a működését, megtaláltam az utam, és vele együtt azokat az embereket, akikkel szeretek együtt dolgozni, akik inspirálnak, és akikkel közös lehet ez az út.

Most van a második nagylemezem bemutatója, ennek a promóciós turnéját tartom 2017 nyarán, továbbra is építkezem tovább a külföldi karrier felé. E mellett a saját márkám építése, és a zeném terjesztése a tervem most. Marketing, social media kurzusokra jártam, ahol szakemberektől tanulhattam.

Szívesen posztolok, élek ezekkel a lehetőségekkel, úgy gondolom, a mai világban egy ilyen jellegű közszereplésnél ez elengedhetetlen. Tapasztalataim szerint az első dolog, amit megnéznek egy előadóról, hogy milyen a facebook oldala, hány követője van instagramon, miket posztol, kikkel van kapcsolatban.
12110016_1110696135609212_1217643490129989756_o.jpg

Hol a határ? Mi az, amit megtartasz magadnak?

A magánéletem bizonyos momentumaival már óvatosabban bánok, a párkapcsolatom nem szoktam posztolni.

Mi a legnagyobb álmod?

A bakancslistámon szerepel egy duett Lara Fabian belga-olasz származású énekesnővel. Igazság szerint már úton van, két éve elkezdünk tárgyalni erről Vele és a menedzsmentjével, de egyelőre kötik bizonyos szerződések. Szeretnék énekesként megerősödni nemzetközi szinten, hogy készen álljak, amikor eljön a pillanat. Ezt szeretném most a legjobban. 
1912326_901659669846194_7657835503682411111_o.jpg

Mi tanácsolsz másoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Három fontos tényezőben látom a megoldást: először is folyamatosan fejlődni kell, azután valamiben egyedinek kell lenni, mert kell valami, amiről ebben a nagy kínálat rengetegben felismernek, és a harmadik lényeges elem, hogy nem szabad eltántorodni, a végsőkig ki kell tartani, mert sokszor nagyon rögös az utunk, de ha megvan a kitartásunk, akkor bizonyosan célba érünk! Tandi Flóra, énekes

Elérhetőség:

www.tandiflora.hu

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

 

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1712550449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása