Értékes Ötletek Blog

  • GYERE VELÜNK!
Marketing tippek az ország borfővárosából

Marketing tippek az ország borfővárosából

Hogy milyen a hangulat Magyarország májusi borfővárosában? Kell e az a bizonyos cégér a jó bornak, és ha igen, milyen formában? Bormarketingről és a szegedi borfesztiválról a főszervezővel beszélgettünk.
tuscany-428041_1280.jpg

150 borászat, 250 program, 10 nap, 10 helyszín, 200 kézműves - számokkal ilyen az idei XXIII. Szegedi Borfesztivál és Szeged Napja Ünnepségsorozat. Azért mégiscsak az emberek töltik meg élettel a helyszíneket. Címkés borospoharakkal a kezükben sétálgatnak a pavilonok között, vagy sztoriznak a padokon, koncertet hallgatnak, kortyolgatnak és élvezik a fesztiválhangulatot. Hangulatvideó:

Németh Istvánt, a Szegedi Városkép és Piac Kft. ügyvezetőjét arról kérdeztük, marketing szempontból miért érdekes ez a rendezvény, arról is kifaggattuk, hogy vajon a sok pavilon között melyik borászat tudja leginkább felkelteni, és mivel a vásárlók figyelmét. 

"Azért szeretik a borászok annyira ezt a fesztivált, mert a  szegediek nem csak borkedvelők, hanem borértők is. Nagyon fontos a visszacsatolás. A profit mellett a rendezvény marketing értéke is kiemelkedő, hiszen a 10 nap alatt 300.000 ember fordul meg nálunk. 

Jó bornak is kell a cégér! Rettenetesen fontos, hogy:

  • hogyan néz ki az a palack, ami a neves nedüt tartalmazza
  • milyen a címkéje
  • milyen szlogent talált ki hozzá a borász,
  • milyen életérzés lengi körül azt a pincészetet,
  • mi teszi egyedivé.

wine-1796891_1280.jpg

A polcok teli vannak borokkal, és ebből a sorból egy kicsit ki kell ugrani. A másik pedig, hogy meg kell mérettetni a bort a közönséggel. Tehát az egy dolog, hogy én úgy gondolom, hogy az én borom a legjobb, hogy ez most nagyon jól sikerült. Én érezhetem úgy, de ezt a vásárló és a vevő dönti el. Itt lehetőség van arra, hogy beszélgessenek borászok a fogyasztóval, és a vásárló őszintén el fogja mondani a véleményét. Ez egy nagyon fontos visszacsatolás egy ilyen fesztiválon."wineglass-553467_1920.jpgA gasztrokulturális fesztiválok között elsőként Szegeden valósult meg az idén az, hogy kizárólag élőzenei koncertek vannak. Valójában a rendezvény a városnap és egy hatalmas kézműves vásár közös programja. A borfesztivál május 12-én startolt, és szépen átlendül a Hídivásárba, miközben Szeged Napja programjai is bekapcsolódnak. Így lesz az egész egy hatalmas gasztro- , kézműves, és borünnep, fesztiválhangulatban!  

Bővebb info:

http://www.facebook.com/szegedborfeszt/

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

Likeold facebook oldalunkat! 

Szólj hozzá! marketing borfesztivál bormarketing kézműves vásár rozé bor fehér bor vörös bor kiállítók Szeged Hídi Vásár értékes ötletek borfőváros Szeged Napja Tovább
Marketing tippek az ország borfővárosából Tovább
Facebook
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be
  • A hamburger, amit ha egyszer kóstoltál, sohasem felejted el - a Zuraburger története A hamburger, amit ha egyszer kóstoltál, sohasem felejted el - a Zuraburger története
  • Egy éve nyitott Makón az A-Mobil – Lovas Anita üzlete sikeresen működik! Egy éve nyitott Makón az A-Mobil – Lovas Anita üzlete sikeresen működik!
  • Ez a konyha a mi házunk szíve – az Ételbár története #értékesötletek Ez a konyha a mi házunk szíve – az Ételbár története #értékesötletek
  • Czár Rita: A szépség nem csupán külső megjelenés, hanem harmónia, amely belülről fakad Czár Rita: A szépség nem csupán külső megjelenés, hanem harmónia, amely belülről fakad

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8012503165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook

Hirdetés

Keresés

Kövesd Facebook-oldalunkat!

Tovább a Facebook-ra

hirdetés

44-10_marketinges-konyv_1.jpg

Csatlakozz Makó legjobb közösségéhez!

kepernyofelvetel_5.png

kepernyofelvetel_4.png

Top 5

  1. Carlo, az órásmester 32 éve alapította vállalkozását #értékesötletek
  2. A hely Balatonlellén, ahol makóiak találkoznak #értékesötletek
  3. 24 éve készítenek isteni hamburgereket #értékesötletek
  4. 5 valós vállalkozási ötlet vidéken! #1 #értékesötletek
  5. Gabi 15 évesen Milánóban modellkedett #értékesötletek

A blog olvasóinak most mindössze 3900 forint, 1 hónapig!

kepernyofelvetel_3_1.png

Minden hír mögött a legfontosabb te vagy.
süti beállítások módosítása
Dashboard