Ezzel olyan márkák mellé került fel a Szabóméz, mint a Hungária pezsgő, a Bárdi Autó, a Kométa vagy a Zsolnay.
támogatott tartalom
„Úgy gondolom, hogy a Szabóméz termékeinek egyediségét is elismerték ezzel a díjjal. Ez az első ilyen nagyobb szakmai elismerésünk, ami egyben egy jó visszaigazolása annak, hogy jó úton járunk. Rangos hazai márkák közé került be a Szabóméz, ez is azt tükrözi, hogy a munka, amit csinálunk, fontos és kiemelkedik a hazai piacon található hasonló termékek közül ezzel” - nyilatkozta Olivér.
A MagyarBrands program a magyar, kiváló márkákat díjazza, 15 éve. Olyanokat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A díj nemcsak elismerés, hanem aktív segítséget is jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek és a partnerek munkájában is.
2024-ben mintegy 350 fogyasztói márka, 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a MagyarBrands Program kiválasztási rendszerében, és érdemelte ki a Kiváló Fogyasztói, Kiváló Üzleti Márka és a Kiváló Innovatív Márka címet. A Szabóméz 2024-ben a MagyarBrands Innovatív Márka elismerést kapta meg.
„Szívügyem a hazai méz és a méhek megmentése. Ezért is jött létre a Méhbarát Mozgalom, amihez Facebookon bárki csatlakozhat. Szeretek a közös, jó célokért tenni. A termékeink teljes mértékben természetes alapanyagokból készülnek, segíthetnek az egészségünk megőrzésében vagy a betegségek megelőzésében. Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy olyan hazai terméket készítünk, amit nemcsak a vásárlóink, hanem a magyar márkákat díjazó program is elismer” - mesélte Szabó Olivér.
A díjátadó Budapesten volt, november 4-én. A Szabóméz az elismeréssel olyan cégek közé került, mint a Budapest Bike Maffia, a Hazánk Kincsei, a Kodály Központ, az Okosfarm, a Néprajzi Múzeum, a Zing Burger vagy éppen a Vegyél Hazait. Úgy tudjuk, Makón eddig Olivér az egyetlen, aki megkapta ezt az elismerést. A kiválasztási rendszer egy elég összetett folyamaton keresztül zajlik minden évben, ami garantálja a díjazottak szakmai hitelességét.
Serényi János, a MagyarBrands Program Szakmai Bizottságának elnöke a www.magyarbrands.hu oldalon közöltek szerint kifejtette:
„A 2010-ben alapított MagyarBrands díj fő célja, hogy elismerje és támogassa a kiemelkedő teljesítményt nyújtó magyar márkákat. Mindig kivételes örömöt jelent számomra, amikor a MagyarBrands díjátadó gáláján a márkatulajdonosok – sikertörténeteik mellett – büszkén mesélnek arról, hogy vállalatuknál ez a szakmai elismerés miként növeli a fogyasztói lojalitást, a márkahűséget, a munkatársi elkötelezettséget. Személyes tapasztalataikat kutatások is alátámasztják: a vásárlók 38%-a szívesebben választ díjat nyert terméket (Nielsen), és nemcsak nagyobb bizalmat szavaznak a szakmai elismerést elnyert márkáknak, de ez segíti a magasabb árak elfogadását is (McKinsey)”.
Szabó Olivér a jövőbeni tervekkel kapcsolatban elmondta: "Ez egy újabb nagy lépés a cég történetében, nekem egyértelműen azt igazolja, hogy jó úton járunk. Köszönöm a vásárlóinknak és azoknak, akikkel a mindennapokban együtt teszünk a közös célokért, legyen szó a magyar méz és a méhek fenntartásáról valamint az egészségünk védelméről."
GRATULÁLUNK!
Mézrendelés és bővebb infok itt: https://szabomez.hu/