Amikor odairányítod a haverodhoz R2D2-t pacsizni, vagy megnézed, hogyan zenél egy robot. Amikor beülsz a volán mögé másfél méter magasan, és nyomod a gázpedált. Amikor öt centire tőled edz Rubint Réka, és a szomszédos színpadon éppen egy Ridikül felvétel megy. Ilyen a Brand Tester, az ország első márkatesztelő parkja. A Brand Tester a határtalanság, egyenlőség és tudatosság üzenete.
Igazi élmény, valós tapasztalatok- az ország első márkatesztelő élményparkjának ezt a szlogent is adhatnánk, a szerethető reklámok, illetve a reklámok életre kelnek, hivatalos szlogen mellett.
Amíg nem láttam, nem hittem el, hogy működhet. Az embereket ahhoz szoktatták a reklámok, hogy maradjanak hülyék. A Brand Tester tudja, hogy mindenki értékes.
Mi az, ami kiemeli a szokásos kiállítások, és expok sokasága közül a Brand Testert?
Az élmény. Az igaziság. Hogy senkit sem néz hülyének.
Képzelj el 8000 embert, egy folyamatosan mozgó tömeget, több mint 100 izgalmas stand között, és 3 színpadot, ahol értékteremtő, izgalmas beszélgetések zajlanak, vagy éppen Rubint Réka edzése folyik, vagy a Magas Nők szenzációs divatbemutatója.
A tízórási kapunyitáskor beáradó tömeg között úgy éreztem, minimum meglincselnek, ha nem kapják meg azonnal az ingyenes ajándékcsomagjaikat. Elképesztő milyen világvége hangulat alakul ki, ha az emberek ráéreznek az ingyen feelingre.
NÉZD MEG A VIDEÓMAT:
A második hatalmas meglepetés az volt, amikor a tömeg belakta, magáévá tette a tízezer négyzetméternyi élményt. Láttam az építkezést, a készülődést, és láttam azt is, hogyan kel életre minden az emberekkel. Rengeteg család volt, az üzenet mindenképpen célba ért, ami a családosokat szólított meg. Ettől függetlenül láttam fiatalokat haverokkal, nagymamákat és nagypapákat, újságírókat, vloggereket és bloggereket.
Megjegyzem, aki nem tesztelt, kóstolt, játszott, próbált ki bármit, beszélgetett, az szerintem nem tud hitelesen tudósítani a Brand Testerről.
Czagány Alexandra és Szalma Ferenc nevét a Womanity Magazin és rendezvények kapcsán ismerhetjük, ők szervezték meg a Brand Testert. Az a helyzet, hogy már két hónappal a rendezvény előtt bekapcsolódtam a munkájukba, így láthattam mennyi munka, előkészület, és szervezés van egy ekkora rendezvény mögött.
Alexandra és Ferenc elmondták, hogy: "tudtuk, hogy nagy közösségintegráló erő van a rendezvény koncepciójában, de most 8000 márkatesztelő be is bizonyította és ezért nagyon hálásak vagyunk. Az új nyilvánosságrendszer kialakításán túl, hosszútávon egy igazabb, tapasztalatibb körforgást is eredményezhet a gazdaságban a reklámok tesztelése, a cél, hogy ezt minél gyorsabban és hatékonyabban megvalósítsuk."
Biztosan vannak olyan gyermekbetegségek, amiket ki kell nőnie a rendezvénynek, de az igazi tapasztalatok alapján biztos vagyok benne, hogy érdemes folytatni a kitűzött célokat, továbbvinni mindent.
Képzelj el egy hatalmas játszóteret, ahol olyasmiket próbálhatsz ki, amiket nem biztos, hogy bármikor megtehetsz, vagy nem biztos, hogy egyetlen belépő áráért ingyenesen megtehetsz.
Ilyen az, hogy mondjuk R2D2-val dobsz egy pacsit a haverodnak, kortyolsz egy pohár pezsgőt a party buszban, leteszteled milyen ételre lehet érzékeny a család, megmutathatod a gyerekednek, milyen egy versenyautót vezetni a virtuális valóságban, kipróbálhatod az alvászavar gyógyítását segítő okosórát, vagy az okoskavicsot, ami üzenetet küld a mobilodra, ha akciós valami a boltban, ami előtt elsétálsz, megnézheted hogyan kel életre előtted az asztalon egy igazi versenyautó az Aurora AR kiterjesztett valóság programjának köszönhetően, odaadhatod a focista Barbit a kislányodnak, és megnézhetitek milyen a Láthatatlan Kiállítás.
Összegezve a legnagyobb örömöt nekem az adta a Brand Testeren, hogy egészséges termékeket lehetett kóstolni, tesztelni, az hogy megjelentek olyan standok, amik a jövőt hozták közelebb, hogy ott voltak olyan emberek, akik naponta azért dolgoznak, hogy megérthessük, a reklámokban erőltetett szépségideálok helyett ideje, hogy megérkezzenek az igazi nők és férfiak.
A Brand Tester egy olyan okosan a jövőbe mutató rendezvény, ami azt üzeni, mindenkinek megvan a maga ÉRTÉKE a világban, senki sem szebb, jobb, különlegesebb mint mi.
A Brand Tester az anyukák, apukák, gyerekek, egyedülállók, házasok, gyermektelenek és gyermekesek, fiatalok és idősek rendezvénye. A Brand Tester a határtalanság, egyenlőség és tudatosság üzenete.
A bizonyítása annak: az emberek nyitottak a tudatos médiafigyelemre, reklámfogyasztásra, érzékenyek a személyes kapcsolatra és figyelemre.
A Brand Tester olyan mint te: igazi, értékes, szerethető.
Major Zsuzsanna, újságíró, hírmenedzser