Adj az idődből karácsonyra! Krisztián ötletére bepörgött net! #értékesötletek
2017. december 07. írta: MajorZsuzsanna

Adj az idődből karácsonyra! Krisztián ötletére bepörgött net! #értékesötletek

Az idejüket adják ajándékba a hazai legnagyobb facebookos marketingcsoport tagjai, Bucsányi Krisztián újságíró, szövegíró, online marketinges felhívására. A kezdeményezés azért is előremutató, mert önzetlenségre ösztönöz, de mást is jelez.

time-2980690_960_720.jpg

 

Konzultációt, tanfolyamokat, instagram és facebook oldalkezelést, weblaptervezést, kommunikációs és marketing szolgáltatásokat is adnak egymásnak a 19 ezres tagszámú csoportban. Van, aki karácsonyi videókészítést ajánlott fel, képzések, könyvelési tanácsadás, de még meseírás is ajándék lett. 

8296_614389418604975_706847718_n.jpg

Az ötletgazda Bucsányi Krisztián újságíró, online marketinges, szövegíró elmondta, számított rá, hogy sokan megmozdulnak majd a csoportból, és beindulnak az egymás közötti felajánlások. Ő maga egy főnek, összesen 2 órás időt ajánlott fel a felhívásában, amiben arra ösztönözte a tagokat, hogy tegyenek hasonló gesztust, és kommenteljék a poszthoz, ki, mit adhat a másiknak.

Krisztiánt egyébként jól ismerhetitek a csaladinet.hu Így jártam Szofival rovatából is, ahol rajta keresztül betekintést nyerhetünk az apukák örömteli kínlódásaiba. Direkt írtam így, olvassatok bele, zseniális. 

 hourglass-1703330_960_720.jpg

Csak néhány felajánlást emeltem ki, név nélkül, természetesen, hiszen egy zárt facebook csoportról beszélünk. 

"Én saját mesét tudok felajánlani - ez azoknak a gyerekeknek, akiknek sokat 2 óráznak a szülei, lehet nagyon izgamas ajándék."- írta Emőke. 

"Ez de jó ötlet és kezdeményezés. Én szívesen adok arculattal kapcsolatos szaktanácsadást, hogy mit kéne esetlegesen változtatni egy cég arculatán a siker, a piacon maradás és a felejthetetlenség érdekében, illetve milyen designhoz köthető eszközöket lenne még érdemes bevetnie."- ezt Ági kommentelte.

 Bia: "Nekem leginkább kommunikációs tanácsadásra lenne szükségem (némi marketinggel és szövegírással tarkítva), és fel tudok ajánlani, grafikai, webtervezéses szakmai tanácsadást, szakmai (grafikai) programismeretet, arculati-, webes tanácsadást, animációs és videós segítséget esetleg " 

giphy_6.gif

Gábor: "Én rakodást cipekedést szeretnék kérni, cserében tudok vicceseket mondani, vagy írni. B tervem, hogy valaki legyen szíves felvilágosítani a facebook jelenlegi működéséről, mert nekem úgy tűnik, semmi nem működik úgy, mint régen és ahogyan szeretném, szóval hagyom a fenébe. Cserében Seo tanácsadás, szövegírás, kreatív ötletek. Jótékonyságból egyszerűbb weboldalt, webshopot is készíthetek valakinek, akinek nincsen."

time-2974785_960_720.jpg

Az ötlet tök jó, az önzetlen segítségnyújtás mellett az én olvasatomban előrevetíti a tudáscserén alapuló munkát is. Aki követte a blogot, az tudja, hogy a nyáron részt vettem a MoonShot ötletmaratonon, na ott találkoztam hasonló gondolatmenettel.

Köszönöm Bucsányi Krisztiánnak a nyilatkozatot. Én azt ajánlottam fel, hogy segítek hírt írni, sajtóanyagot 3 embernek, a jelentkezők meg is vannak, az elkészített anyagokat, ha szeretnék a megkeresők, a blogon is leközlöm majd. 

Major Zsuzsanna, újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4613452429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása