Gál Kristóf: Csekkírókkal véleményeztess! #értékesötletek
2017. október 21. írta: MajorZsuzsanna

Gál Kristóf: Csekkírókkal véleményeztess! #értékesötletek

Mielőtt bármibe belekezdenél, azoktól kérdezd meg, mit szeretnének pontosan, akik majd fizetnek neked ezért. Ez egy nagyon hasznos tanács Gál Kristóf vállalkozófejlesztőtől. Nézd meg a  videót! 

nevtelen_23.png

Válogasd meg, hogy kivel véleményezteted az ötleted! Ezen nagyon sok minden múlhat- ez az egyik fontos üzenete Gál Kristófnak, akivel a Marketing Expon találkoztam, ahol új könyvéből is vettem egyet, erről később még írok majd, ha kiolvastam. Illetve inkább arról, hogyan ültettem át a gyakorlatba.

Az Értékes Ötletek Blog interjúsorozatának egyik részét láttátok. Holnap érkezik a következő interjú, amit Fülöp Zoltánnal, a Hírnévügynökség tulajdonosával készítettem, azután pedig Janata Kriszta ad hasznos tippet, de lesznek még páran. :) Kövesd a facebook oldalunkat, hogy le ne maradj róla:

Likeold facebook oldalunkat! 

Major Zsuzsanna, újságíró

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8113047378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása