Te hiszel benne?- interjú Boros Bea bloggerrel  #értékesötletek
2017. október 20. írta: MajorZsuzsanna

Te hiszel benne?- interjú Boros Bea bloggerrel #értékesötletek

Bea blogjából sokan töltekeznek minden nap. Erőt adhat, utat mutathat, máskor csak jó felfedezni benne: Ó, ez már velem is megesett! vagy Igen, én is ezt szeretném. Értékes Ötletek interjúnkban róla olvashattok. 

viber_image.jpg

szponzorált tartalom

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Boros Bea, blogger, Te hiszel benne? blog: 19 évesen úgy döntöttem, hogy nekivágok a nagyvilágnak és a saját lábamra állok. így hát Makóról Szegedre költöztem. Több mindenbe belefogtam, tanultam pár hónapig szakácsnak, 1 évig fitness-wellness instruktornak, míg végül az SZTE-BTK karát választottam, ahol jelenleg Szabad Bölcsészetet tanulok. Amikor elköltöztem otthonról, lelkileg teljesen összeomlottam, hiszen nagyon nehéz volt megtalálni a biztonságot önmagamban, illetve anyagilag is kihívást jelentett egyedül helyt állni a mindennapjaimban.

Otthon a szüleimtől mindent megkaptam, így amikor új városba költöztem, bizony nagyon sok mindenről le kellett mondanom. Sokszor összetűzésbe kerültem emiatt velük, hiszen a környezetemben többnyire azt láttam, hogy az anyuka és az apuka eltartja a gyermekét, ám ahogy telt az idő megértettem, hogy csak azért nem raktak alám mindent, mert tudták, hogy egyedül is meg tudom csinálni. Hatalmas harcokat vívtam magammal, nem tudtam, hogy merre tovább, hogy mi fog történni.

boros_bea.jpg

Tele voltam félelemmel, fájdalmakkal, s miközben a megoldást kerestem, erős késztetést éreztem arra, hogy létrehozzak egy blogot, ahol kiírhatom magamból mindazt, ami bennem van. 2014 októberében meg is született a ” Te hiszel benne? ” oldal, mely tulajdonképpen az érzéseimet vetíti vissza, illetve a fejlődésem folyamatát publikálja. Aki ismer, az tudja, hogy lelki beállítottságú vagyok, hogy imádok az emberben lejátszódó érzelmi folyamatokról beszélni.

Megfejteni, hogy mi miért történik, mit miért csinálok, vagy épp a másik mit miért csinál. Anyukám mindig önállóságra nevelt, nem akarta befolyásolni a döntéseimet, hanem hagyta, hogy azt tegyem, amit jónak látok. Fantasztikus kapcsolat van kettőnk között. Sokszor úgy érzem, mintha két testben egy lélek lenne, s ugyanazt éreznénk, mint amit a másik. Hatalmas hittel rendelkezik és akkora energiával, ami mindenkit megérint. Azt hiszem, hogy a gyermekkoromnak köszönhetem azt, hogy képes vagyok megnyílni az emberek előtt és olyat adni nekik, amely bennük is változást idéz elő. S a blog erre egy kitűnő felület. Talán ez volt eddig az egyik legértékesebb ötletem.
home-office-599475_960_720.jpg

Hogyan építetted fel?

Az elején az írás is nehézséget jelentett. Nem találtam benne önmagam, hanem sokkal inkább azokat a gondolatokat közvetítettem az emberek felé, amit egy-egy könyvből olvastam. Kliséket használtam és nem voltam tisztába azzal, hogy egy-egy szó alatt én mit is értek pontosan. Elkezdtem keresni, hogy mi az, ami belőlem jön, s mi az, amit a társadalom vagy épp a szüleim aggattak rám. Elkezdtem szépen lassan lehámozni magamról azokat a rétegeket, amelyek valójában nem is az én gondolataim voltak. Így jutottam el odáig, hogy sikerült megtapasztalnom, hogy milyen is eggyé válni a jelen pillanattal. Milyen az, amikor „csak” vagyok. Ezt a legkönnyebben úgy tudnám közérthetővé tenni, hogy amikor csinálsz valamit és annyira beleolvadsz a cselekvésbe, hogy észre sem veszed, hogy mi van körülötted, hanem csak vagy és érzed, hogy nincs szükséged semmire és senkire, hanem úgy teljes az életed, ahogy van.

Amikor megtaláltam a kulcsot ahhoz, hogy hogyan érhetem el ezt az érzést, hatalmasat lendült a blogom. A 10-20 olvasóból 100-200 lett, majd egyre több, s ma már 1500-3000 ember olvas naponta. Tulajdonképpen ezek a számok csak a fejlődésemet tükrözik vissza. Ahogy saját magam építem, úgy építem a környezetem.

back-to-school-2707089_960_720.jpg 

Milyen nagy álmod van?

Ha egy évvel ezelőtt kérdezted volna meg, akkor azt mondtam volna, hogy egy olyan társat szeretnék magam mellé, akit mindig is szerettem volna, ám annak köszönhetően, hogy tudatosan foglalkoztam ezzel a kérdéssel, az álmom valóra vált és magam mellett tudhatom azt a férfit, akiről már oly sokat írtam. Ebben az évben beért minden kívánságom, s most, hogy már nem hajszolok semmit, megkaptam mindent. Rájöttem arra, hogy a legeslegfontosabb dolog az életben szeretni és szeretve lenni. Azt hiszem, hogy a legnagyobb feladatom most az, hogy megtanuljak minél többször feltétel nélkül szeretni.

 home-office-336581_960_720.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Higgyetek magatokban! Mindannyian telis-tele vagyunk értékekkel és olyan vágyakkal, amelyek arra várnak, hogy megvalósítsuk őket. Bizony vannak nehéz pillanatok, olyanok, amelyek darabokra szednek és átértékeltetik velünk mindazt, amit eddig igaznak véltünk, de ha hiszünk magunkban, ha tudjuk, hogy merre tartunk, akkor bármekkora viharral is kerüljünk szembe, a győzelmet mi aratjuk le. S amikor visszatekintünk a múltunkra, rájövünk arra, hogy a vihart valójában mi idéztük elő önmagunkban, s ha megtanuljuk kormányozni az életünket, a viharok elkerülnek bennünket.

 

Weboldal: www.adwyw.blog.hu

Facebook: https://www.facebook.com/tehiszelbenne/

 

Ez a cikk, az értékes Ötletek Blog Milliós Blog Projektjének részeként, az alábbi szponzorok támogatásával készülhetett el. Bővebben a támogatókról és a projektről a képre kattintva olvashatsz! Köszönet, hogy segítettek értékes hírt adni erről az értékes ötletről, így minél többen hallhatnak róla.

 

 800.jpg

 Major Zsuzsanna újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4313038708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása