Egymilliót gyűjtöttem a blogomnak! #értékesötletek
2017. augusztus 23. írta: MajorZsuzsanna

Egymilliót gyűjtöttem a blogomnak! #értékesötletek

10 vállalkozó, cég, cégvezető 10 hónapon át havi 10.000 forinttal szponzorálja az Értékes Ötletek Blogot. WIN-WIN helyzet, mert cserébe a Milliós Blog Projekt kampány részei, és állandó megjelenést kapnak a blogomon, e mellett komoly üzenetet is hordoz a támogatásuk: az értékes ötletek felkutatását, megmutatását segítik.

20245501_834564380053348_3870458257582681471_n.jpg 

2017. augusztus 14-én éjfélkor indítottam útjára a Milliós Blog Projektet. Itt olvashatjátok a korábbi anyagokat róla. Azt mondtam, 10 támogató kell, aki összeadja a havi 100.000 forintot, így jön ki az egymillió. Voltak, akik azonnal igent mondtak a megkeresésemre, mások még kértek egy találkozót, hogy megbeszéljük a részleteket. 

22-re megvolt a tíz név a listán, ez azt jelenti, hogy 8 nap kellett ahhoz, hogy egymilliót összegyűjtsek a blog működtetésére. Építettem mellé live bejelentkezést, facebook videót, instagram sztorit használtam és fogom is használni. Összekapcsoltam a majormedia.hu bloggal, facebookkal a híradást. Így minden felület erősítette a hírek közlését. (Köszi Jancsó Gergely fotós-vloggernek, hogy ránézett az insta sztorikra, és javaslatokat tett. Szerintem az egyik legjobb hazai instás. )

20815101_2102062003141422_962774388_n.jpg

Fontos információk:

A pénz nem egy összegben érkezik hozzám, hanem részletekben, minden hónapban, szerződés szerint, amiről, egyéni vállalkozó lévén számlát állítok ki. Hiszen konkrét tartalom, anyag, teljesítés van mögötte. 

Mi ez?

Heti egy anyag a 10 vállalkozó támogatásának köszönhetően készül el. 

Állandó megjelenést kapnak a Milliós Blog Projekt felületén. Bannerrel, logóval, aki szeretné, személyes üzenettel, sorokkal. Folyamatosan hírt adok a projektről az elkövetkezendő 10 hónapban. A bannerek és logók megjelennek rendszeresen a cikkek között is felváltva is, kiemelve is, máskor csak linkkel. 

Honnan jött az ötlet? 

Tavaly indítottam a majormedia.hu felületetein egy Akadémia 5/5 Projekt nevű kezdeményezést. Azután részt vettem a Womanity Tour Hévízi programján, ezt Czagány Alexandra és Szalma Ferenc szervezi, az ő meghívásuknak tettem eleget. Egy beszélgetés alkalmával Ferenc megemlítette, hogy mennyire ötletesnek találta az Akadémia 5/5 Projektet. Ezzel elültette bennem azt, hogy valamilyen módon folytatni kell. Azután jöttek a folyamatos visszajelzések, támogató beszélgetések, inspiráló interjúk. Bártfai Balázs is adott egy interjút, ennek kapcsán azt hiszem megadta az utolsó lökést az ötletnek, kimondta, hogy mindegy mit csinálsz, merd megmutatni! Persze ez volt anno az én filozófiám is, amikor elindult a majormedia.hu, csak valahogy miközben másoknak segítettem értékesen megmutatni magukat, én felejtettem el megmutatni magam. 

AZ ÜZLETI VALÓSÁGSHOW FOLYTATÓDIK

 Mi a következős lépés?

 Véglegesítjük a szerződéseket, és folytatódik a munka tovább! Fantasztikus, hogy naponta beszélek emberekkel, akikkel valamilyen módon együttműködés születik, jövőbe mutató, értékes projektekkel. Mindig is mondtam, hogy nyitott vagyok a hasonló úton járó, induló, de akár a teljesen eltérő ötletekre is, mint az enyémek, a lényeg, hogy legyen egyetlen közös pont, amivel erősíteni tudunk egymás ötletén, munkáján. Hiszem, hogy az egy irányba tartó kreatív emberek rátalálnak egymásra, és ameddig kell erősíteni tudják egymást a közös munkában. 

Az elkövetkezendő 10 napban minden egyes nap hozok egy nevet, bemutatok egy támogatót résztvevőt. Ezért érdemes figyelni továbbra is a híradásokat a projektről. Folyamatosan telik meg a szponzoroknak szánt felület is így majd minden egyes nap. 

Az üzleti valóságshow pedig folytatódik tovább, hiszen rendszeres híradások születnek a blogról, a szponzorokról, a fejlődésünkről, a sikerekről és tanulságokról, mindenről! 

woman-570883_960_720.jpg

LEHET-E MEG BÁRMILYEN MÓDON CSATLAKOZNI A MILLIÓS BLOG PROJEKTHEZ?

Igen. Már meg is tette mindenki, aki hírét vitte, biztatott, osztotta a facebookos videókat, vagy a cikkeket! Ezért hatalmas köszönet jár mindenkinek! Nélkületek nem sikerült volna! Ezt a szokást továbbra is tartsátok meg, mert minden hír veletek együtt kap nagy nyilvánosságot. 

Ha támogatóként szeretnél valamilyen módon bekapcsolódni, akkor a 10 név közé már nem tudlak plusz névként felvenni, hiszen ez nem, lenne fair azokkal szemben, akik már bekerültek. UGYANAKKOR felajánlom azt a lehetőséget, hogy ha felveszed velem a kapcsolatot, meg tudjuk beszélni azt, hogy hogyan lehetsz a részese a blog életének, mindennapjainak is akár. Ezért arra kérlek, írj nekem az info@majormedia.hu e-mail címre, és alakítsuk ki közösen a következő nagy projektet! 

Ha blogger vagy vlogger vagy és szükséged lenne egy hasonlóan jó ötletre a saját blogod fellendítéséhez, keress meg! 

 

 Major Zsuzsanna, kreatív újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1912773816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása