Marcsi szívből sportol és kézműveskedik #értékesötletek
2017. augusztus 18. írta: MajorZsuzsanna

Marcsi szívből sportol és kézműveskedik #értékesötletek

Vidám Marcsi szeretné, ha mindenki újra felfedezné a kézzel készített termékek igazi értékét, mert az ilyen munkáknak lelke van. Ő maga is kézműveskedik, e mellett pedig egy mozgáscentrumot is vezet. Interjúnkban azt mondta, jól megfér a kettő egymás mellett, teljes harmóniában tartja. 

allo.png

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Maga a gondolat, hogy kézműveskedem, ugyanis főállásban egy mozgáscentrumot vezetek, ahol személyi edzéseket tartok Power Plate-en. Nagyon pörgős életet élek. Nehezemre esik lenyugodni, pihenni. Erre tökéletes választás volt a kézműveskedés.marcsi_vidam2.jpg

Hogyan építetted ezt fel?

Minden a levendulával kezdődött tavaly, furcsa, mert régen az illatát sem szerettem. Hihetetlen, hogy az ember ízlése mennyit tud változni. Kézműves vásárban jártam, ahol ihletet kaptam. Pont kapóra jött, ugyanis édesanyám szülinapja közeledett, és egy ékszerdobozt készítettem decoupage technikával. Közösségi oldalon ismerőseimmel megosztottam, és azt vettem észre mennyien kedvelik. Férjem is rácsodálkozott, hogy ehhez van tehetségem. Így elkezdődött a neten való böngészés és zárt csoporthoz való csatlakozás közösségi oldalon, ahol nagyon sokat tanultam. Egyre többet alkottam, majd rendelések jöttek és megszületett az egyedi, kézzel készített termékek oldalam.marcsi_vidam4.jpg

Milyen álmaid, terveid vannak?

Szeretném az emberekhez eljuttatni az értéket. Ugyanis minden alkotás mögött ott van a szív. Az érzelmek, szerintem a szellemiség is. Hisz mindenki azt adja, amije van. Tudom, hogy felgyorsult a világ, és sokszor mondjuk aznap pár órával az esemény előtt veszik meg az ajándékot a szeretteiknek, tisztelet a kivételnek. Valahogy  jó lenne rávezetni az embereket, hogy ne giccset, egy 5. valamit vásároljanak, hanem értéket, értékes termékeket.

Szánjanak időt erre, mert az ajándékozott, rögtön leveszi, az ajándék mögötti szívet. Tudom, nem mindenki egyforma, viszont a tapasztalat az, - egy kereskedelmi üzletet is vezetünk- hogy nagyobb  százalékban az emberek elkapkodott, érzelmi nélküli vásárlást folytatnak. Azaz, ki van pipálva című vásárlás.
marcsi_vidam3.jpg

Ha választanod kellene, akkor melyik tevékenységet választanád? Vagy a személyi edző jól megfér a kézművessel?

Megfér egymás mellett, sőt kompenzálja egyik a másikat. A személyi edzős tevékenységem nagyon pörgős, sok embert megismerek, ez által emberi szíveket, ezért a munkámért ami a hobbim, nagyon hálás vagyok. A kézművesség pont ellentéte a másiknak nagyon nyugodt és teljesen kikapcsol. 

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak útjukon?

Ennek a kérdésnek súlya van. Még nem vagyok annyira tapasztalt, hogy hiteles választ adjak. Egyet tudok.  Ha kitűzünk egy célt, és erősen benne van a szívünkben, hogy ez az utunk, akkor ki kell tartanunk a végsőkig. Sok, sok akadályt kell átugranunk- amihez meglehet sokszor nincs erőnk- de csak megfelelő hozzáállással lehet kezdeni valamit. Amit szerintem vet az ember, azt le is fogja aratni. Én ebben hiszek. Never, never, never give up azaz Soha, soha, soha ne add fel! Vidám Marcsi

Elérhetőség:

Telefon.: 06/70/4537897 

Facebook: www.facebook.com/vidamarcsidesigner

Youtube: www.youtube.com/channel/UCzXWN3vqqC3uDrJZoGSEZqw

Pinterest: Marcsi Vidám

Interjút készítette:

Vrábel  Ilona Éva
független, kreatív újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3612758890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása