Traktorra fel! Itt egy menő vállalkozás vidéken #értékesötletek
2017. augusztus 03. írta: MajorZsuzsanna

Traktorra fel! Itt egy menő vállalkozás vidéken #értékesötletek

Gábor tiszteli a kétkezi munkát, tudja is, hogy milyen hajnaltól hajnalig a földeken dolgozni. Aki azt hiszi, nem lehet menő vállalkozást építeni a földművelésből, az téved! Családi vállalkozásban dolgozik, és e mellett egy nagyobb mezőgazdasági gépekre specializálódott cég kapcsolattartó munkatársa is. field-2355262_960_720.jpg

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Vass Gábor, egyéni vállalkozó, kapcsolattartó Traktor Trade Kft.: Én a föld és a kétkezi munka tiszteletét tanultam otthon. Számomra ez a munka érték. Gyerekkorom óta a mezőgazdaságban élek, a nővéremmel együtt ezt láttuk a szüleinktől, nagyszüleinktől. Kiskoromban imádtam gépekkel foglalkozni, szerelni, az óvodában mentőautó volt a jelem.

12802742_994426317271291_7256051846507771464_n.jpg

Mindig voltak földjeink, a nagyapám is mezőgazdasággal foglalkozott, de ő csak saját részre termelt. Édesapám is ebbe nőtt bele, ő egy szemétszállítással foglalkozó cégnél dolgozott, majd maga is ezt vállalta a városban, síkosságmentesítést is végeztünk a kétezres években. Azóta ez már más cég feladata.agriculture-1866896_960_720.jpgAutószerelőként végeztem, később egy mezőgazdasági technikusi szakmát is megszereztem, ez szükséges volt a munkámhoz. A földeáki úton van egy telephelyünk, saját gépparkkal. Minden munkát el tudunk végezni a vetéstől az aratásig. Szeretnénk majd bővíteni a gépparkot, fejleszteni szeretnénk. A Fiatal Gazda pályázatban most lehetőség is van erre, reméljük, hogy pozitív elbírálásban részesül a beadott pályázatunk. Talajművelő eszközöket, szállítójárműveket is vásárolnánk.19554424_1385133464867239_4428825841668687618_n.jpgE mellett a hódmezővásárhelyi Traktor- Trade Kft. makói kapcsolattartója vagyok. Egy nagyon jó csapatba csatlakoztam be, a tulajdonosok családi vállalkozásban dolgoznak, maguk is használják a gépeket, amiket értékesítenek. Ahogyan én is. Pontosan ezért tudom, hogy kinek, melyik mezőgazdasági gép, traktor lehet a legmegfelelőbb arra a munkára, amit ő végez. A cég mezőgazdasági technikai eszközöket, alkatrészeket is forgalmaz, a vezető hazai gépgyártók kínálatából dolgoznak.

Traktorok mellett szántáselmunkálók, hengerek, talajlazítók, tárcsák, grubberek, kombinátorok, kompaktorok, vetőgépek, növényvédelmi gépek, trágyaszórók, szállítójárművek, bálázók, rakodó gépek, útkarbantartási gépek és rendsorolók is vannak a termékkínálatban. Mi is szeretnénk a saját telephelyünkön kiállítani pár járművet.

tractor-1732145_960_720.jpg

A Traktor- Trade Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-vel éppen egy vásárlás során kerültem kapcsolatba. Nagyon szimpatikus volt az eladó, a rendszer, minden, barátság alakult ki az eladó és köztem.

Jelenleg én vagyok a makói kapcsolattartó, egyéni vállalkozóként is dolgozom, és a saját családi vállalkozásunkban is helyt állok. Makótól nagyjából 30 kilométeres körzetben dolgozunk.

country-1867298_960_720.jpg

Szereted ezt a munkát végezni? Ott van a hajnali kelés, a robotolás reggeltől estig.

Én tényleg minden részét szeretem. Szerelni a gépeket, vezetni őket, kinn dolgozni a földeken. Én nem tudok nem szívvel, lélekkel dolgozni, ha munkáról van szó. Minden feladatot a magaménak érzek. Úgy dolgozom, mintha a saját földemet művelném.

Saját magam osztom az időmet. Ez jó abból a szempontból, hogy tudok magamnak időt felszabadítani tárgyalásokra, megbeszélésekre, ha kell. Rossz abból a szempontból, hogy mivel annyit dolgozom, amennyit tudok és érzek, így sokszor több napot ülök a traktorban, akár hajnal öttől másnap hajnalig. Nekünk is van földünk, búzát, kukoricát, napraforgót termelünk. Betakarítás után azonnal adjuk is tovább.

Régen azt mondták, hogy erre születni kell, én azt mondom, hogy szeretni kell. Ha ezt a munkát nem szereted, nem tudod csinálni. Makó környékén még sokan élnek ma is a mezőgazdaságból, nem kifejezetten hagymát termelnek, hanem mást is.

field-533541_960_720.jpg

Milyen nagy álmod van?

A pályázat nagy lehetőségeket hordoz magában, nagy segítség lenne nekünk a fejlődésre. Szeretnénk területileg is bővülni, modernizálni. Ha ez sikerül a kormányzati támogatással, akkor egy nagy álom teljesül.

Mit tanácsolsz azoknak, akik  most vágnak bele valamibe?

Ne szégyelljék a becsületes, kétkezi munkát! Legyenek büszkék az elvégzett munkájukra, és soha ne álljanak meg. Én mindig addig mentem, amíg nem értem el a kitűzött célt, legyen bármi is az. Vass Gábor, egyéni vállalkozó, kapcsolattartó Traktor Trade Kft.

Elérhetőség:

Traktor-Trade Kft:

Hódmezővásárhely, Pipacs u. 44

Major Zsuzsanna, kreatív újságíró

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr2712717454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása