Gizella a kerekesszékből is vlogról álmodik #értékesötletek
2017. július 25. írta: MajorZsuzsanna

Gizella a kerekesszékből is vlogról álmodik #értékesötletek

11 éve ül kerekesszékben Sorbán Gizella. Legnagyobb álma, hogy egyszer újra talpra állhasson, és hogy indíthasson egy vlogot a mindennapjairól. Lehet, hogy te is tudsz segíteni neki. 20226760_1454315987957335_1435847647_o_1.jpg

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Sorbán Gizella: Mindig sok ötletem van, de odáig még nem jutottam, hogy a legtöbbet meg is valósítsam. Nagyon szeretem a macskákat és feltűnt, hogy itt Miskolcon nincsen macska kozmetika, mert legtöbb helyen látni kutyáknak , de kifejezetten csak macskáknak valót  még nem láttam a városban. Az előző vonalon maradva, azt is észrevettem, hogy a városban nincsen Vegetáriánusoknak, Vegánoknak étterem, egy időben ezen is sokat gondolkodtam, hogyan is lehetne éttermet nyitni, de visszatartó erő, hogy a belvárosban a legtöbb újonnan nyílt éttermek 1-3 hónap elteltével sorra bezárnak.

Sokat filozofálok azon, hogy nekünk kerekesszékeseknek, hogyan is lehetne megoldani az „esőkabát problémát”, amikor ehhez hasonló dolgok eszembe jutnak, mikor rákeresek a Google-on , ráébredek, hogy  ezt már kitalálták. Most nyáron azon is gondolkodtam, milyen melegünk van nekünk „ülve járóknak”, jó lenne egy hűtőpárna, vagy valami ehhez hasonló elgondolás, de utána ennek a megvalósításába is belebotlottam az interneten.

Mégis, hogy ennyire lehetetlen ne legyek, ide venném az ötletek közé-bár inkább elhatározás-, hogy eljárok egy női fitnesz terembe, kicsit kitűnök a többiek közül azzal, hogy én segédeszközzel boldogulok, de úgy látom hamar „hozzászokik „a szemük a látottakhoz kitűztem magam elé egy nagy célt, és azt szeretném megvalósítani.
Akkor ide is vehetnék egy újabb kitalációt, kerekesszékeseknek fitnesz  video, szerintem nagyon szuper lenne, de rákeresni nem merészelek, mert az USA-ban már biztosan megvalósult. 
20205900_1454315977957336_1052939681_o.jpg

Hogyan építenéd fel?

Az előző válaszaimból következik, hogy a megvalósításuk még nem sikerült, legalábbis az én kezem által nem. Ennek anyagi és egyéb okai is vannak, ettől függetlenül nem adom fel, remélem egyszer sikerül kitalálnom valami rendkívülit.  Rengeteg tehetséges ember van a világon, a konkurencia óriási, úgy gondolom sokszor önbizalom is kell egy ötlet megvalósításához, ami nekem jelenleg szintén kevéske, de dolgozom ezen is.
20216566_1454316031290664_581577738_o.jpg

Mi a legnagyobb álmod?

Világbéke. Vicceltem, de ha lenne egy varázspálcám, az kívánnám, hogy legyen egységes harmónia a Földön.

Az, hogy újra két lábon sétáljak, ne kelljen hosszútávon kerekesszéket használnom, mert már 11 éve nyúzom ezt a „jószágot”. Nekem óriási boldogság lenne az is már, ha csak egy bottal kellene sétafikálni ide-oda.

Visszatérve a varázspálcához, az utóbb leírt dolgot előbb kívánnám másoknak, a szeretteimnek, mint önmagamnak, ha választanom kellene, hogy én tudjak ismét sétálni, vagy mondjuk a párom, egyértelműen rá esne a tündérpor.

A közeljövőben szeretnék létrehozni egy YouTube-os vlog csatornát, amely lifestyle jellegű lenne és a mindennapjaimról szólna.  Minden megvan már hozzá, csak a végső elhatározás kellene , hogy el is indítsam.
20226680_1454315997957334_676387990_o.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnának el útjukon?

 

Közhelyes tanács, viszont működik:  Soha ne adjátok fel az álmaitokat, küzdjetek értük, mert megéri a sok belefektetett energia, hiszen teljesülni fog! Sorbán Gizella

Elérhetőség:  sorban.gizella@gmail.com

Az interjút Petővári Enikő készítette, köszönjük!

- Engedjetek meg egy személyes kiegészítést: Gizella története megérintett, ezért, ha úgy dönt, belevág a vlogolásba, szeretném neki felajánlani a segítségemet a vlogja kialakításában. HA TE IS CSATLAKOZNÁL, ÍRJ NEKI, az e-mail címére!  Major Zsuzsanna, kreatív újságíró, a blog tulajdonosa.

Együtt, talán hangosabbak vagyunk. Kérlek jelezd, hogy feliratkoznál-e a vlogjára: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr5312674963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása