Minden amatőr írónak kell néha egy kis erő #értékesötletek
2017. július 20. írta: MajorZsuzsanna

Minden amatőr írónak kell néha egy kis erő #értékesötletek

Mindenki egyedi, mindenki egyéniség. Sokan azért nem fognak bele egy történetbe, mert úgy gondolják, az ötlet már foglalt. Pedig ez nem így van. Az amatőr íróknak tudniuk kell, hogyan tartsanak ki, hogyan küzdjenek, és hogyan mutassák meg magukat. Kell nekik valaki, aki megmondja, hogy igenis képesek megírni a saját történetüket. Bettina szívesen vállalta fel ezt a feladatot.15094333_1004049896407206_3192186877304700984_n.jpg

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Ludányi Bettina, Írók között blog: Az egyik legértékesebb ötletem a blogom megnyitása volt; az elképzelés a saját igényemből eredt. Szerettem volna egy oldalt, ami kicsit túlmutat a megszokott írós, könyves blogokon. Számos cikket olvastam már arról, hogyan kell megírni egy történetet, de csak kevés olyan oldallal találkoztam, ami biztat, inspirál és felemel, ha épp arra van szükség.

Könyvmolyként rengeteg könyvet elolvasok, így a blog a könyvkritikák mellett arra is kitér, mit tanulhat az amatőr író az adott könyvből. Hiszen az írás gyakorlása mellett rengeteget kell olvasni ahhoz, hogy megfelelő szókinccsel, nyelvtannal és ötlettel rendelkezzünk. Minél jobban fejlesztjük magunkat, annál inkább rááll az agyunk az írásra, és elkezdünk íróként gondolkodni.

img_20170602_103329.jpg

Hogyan építetted fel?

A blog ötlete nagyon váratlan volt, de azonnal belevetettem magam a munkába. Inspiráló bejegyzéseket írtam, mert tudtam, hogy az amatőr íróknak szükségük van néha a lelki fröccsre. Ezt követte a facebook oldalam megnyitása, ahol sokkal közvetlenebbül tudok kommunikálni az olvasókkal.

A blog és az oldal is idén ünnepelte első születésnapját, és végtelenül boldog vagyok, hogy már most ennyi visszajelzés érkezik akár egy komment akár egy facebook üzenet által.

img_20161129_171826.jpg

Mi a legnagyobb álmod?

A legnagyobb álmom egy olyan oldal létrehozása, ahová az amatőr írók felüdülni járnak. Ahol olyan bejegyzéseket találnak, ami igazán a szívükhöz szól, ami bátorságra és kitartásra sarkallja őket. Ami megmutatja, hogy írónak lenni nehéz, ám csodálatos dolog.

Egy korábbi bejegyzésemnek köszönhetően ismertem meg az egyik nagyon jó barátnőmet – szintén egy éve –, és a mai napig is egymást inspiráljuk, egymást sarkalljuk cselekvésre, egymást buzdítjuk. Hiszen az írók gyakran elbizonytalanodnak, mert azt hiszik, nem elég egyedi a történetük. Holott azt a bizonyos történetet csak ők képesek megírni, és ezt tudniuk kell!

Negatívumként szokták emlegetni, hogy manapság bárkiből lehet író. Szerintem pedig ez jó dolog! Igenis mutassuk meg az országnak, hogy a magyarok között is vannak tehetséges alkotók. Szeretném, ha a blog kinőné magát, és egy olyan közösség kapcsolódna hozzá, akik amatőr írók, de szeretnének jobbak lenni, szeretnének fejlődni, és szeretnének kitartani. Talán ez utóbbi a legnehezebb.

lead_large.jpg

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Legyenek kitartóak. Akkor is higgyenek magukban, amikor senki más nem, mert csak úgy fog sikerülni. Minden jövőbeli siker az önmagunkba vetett bizalomnál kezdődik, és annál a hitnél, hogy már rég elértük a célunkat – legyen szó munkáról, hobbiról, álomról.

A siker másik összetevője, hogy ne legyünk türelmetlenek, ne akarjunk mindent azonnal elérni. Állítsunk fel egy stratégiát, haladjunk kis lépésekben. Én, amikor elindítottam a facebook oldalam, minden egyes követőnek ugyanúgy örültem. Pedig volt, hogy egy héten mindössze egy követés érkezett. Én mindegyikért ugyanúgy köszönetet mondtam és hálás voltam. A kulcsszó a kitartás és a hála. – Ludányi Bettina, blogger, Írók között blog.

 

Elérhetőség:

Írók között blog

www.irokkozott.blogspot.hu

www.facebook.com/irokkozott

 

Ha tetszett a cikk, likeold facebook oldalunkat és oszd meg! Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8012674815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása