Horváth Zoltán: A boldog élet egyik alappillére, hogy ne legyünk rabszolgák! #értékesötletek
2017. július 13. írta: MajorZsuzsanna

Horváth Zoltán: A boldog élet egyik alappillére, hogy ne legyünk rabszolgák! #értékesötletek

Horváth Zoltán 5 évvel ezelőtt kezdett el ingatlanokkal foglalkozni. Az alapoktól tanult meg mindent,  mára az ország egyik legsikeresebb ingatlanértékesítője. Rengeteg sztereotípia alakult ki az emberekben a szakmáról, és a benne dolgozókról. Nem lehet azonnal az ingatlan eladásába fogni, először ezeket kell kezelni. Zoltán nap, mint nap tesz azért, hogy a vevők és tulajdonosok fejében egy kedvezőbb kép alakuljon ki erről a szakmáról. Célja, hogy minél többen bízzanak a közvetítők hozzáértésében, szakmaiságában és kérjenek segítséget az adásvételek lebonyolításában.nevtelen_5.png

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Mi volt a legértékesebb ötlete?

Horváth Zoltán, tulajdonos, Prémium Ingatlanközvetítő Kft.: Már fiatalon láttam, hogy az értékesítés lesz az a terület, amiben el kell helyezkednem. Amíg egy paprikatermelő szakember fél évet tölt a paprika nevelésével, szakszerű gondozásával, mielőtt piacra vinné a terméket, amit aztán kicsi haszonnal tud eladni, egy kereskedő viszonylag gyorsan és nagyobb árrést realizál. A kereskedelmi szakembernek inkább az eladáshoz és a marketinghez kell értenie. El tudja mondani, hogy ez az ország legzamatosabb paprikája (vagy bármilyen másik terméke), de ahhoz nem kell értenie, hogyan lett ez a zöldség ilyen, mint ahogy a gazda sem mindig ért az eladáshoz. Az értékesítés több területén kipróbáltam magam, míg végül a lakások, házak piacában láttam meg az igazán nekem való terepet.apartment-2094666_340.jpg

Hogyan építette fel?

Az értékesítői szemlélet és tudás lépésről lépésre épült. Azokat a képzéseket részesítem előnyben, amik tömörek és lényegre törőek. Ezek általában pár napos, hetes képzések, nem húzzák feleslegesen. Amiket itt megtanultam, rögtön be tudtam építeni a mindennapi rutinba. A tudás, amit megszereztem előnyt adott a versenytársakkal szemben, és általuk egyre nagyobb feladatokat tudtam megoldani, egyre több lehetőségem adódott. Mielőtt ingatlanközvetítő franchise partner lettem, én is értékesítőként dolgoztam. Így pontosan tudtam válaszolni a velem együtt dolgozó kollégák szakmai kérdéseire, és hiteles tudtam maradni akkor is, amikor már irodavezetőként működtem együtt velük. Sokkal egyszerűbb a kommunikáció, ha te is ismered a munkatársak feladatait.

Jancsó Gergely fotós-vlogger apartman fotózása

Mi a legnagyobb álma?

Sokat hallani mostanában Timothy Ferriss 4 órás munkahét című könyvéről. A könyv új látásmódot ad, sok régi berögződést lerombol. Nem mindenkinek való ez a gondolkodásmód sem, de a mai világban egyre többen értik meg és fogadják be a lényegét. Az élet nem arról kellene szóljon, hogy folyton csak dolgozzunk és robotoljunk, aztán pedig olyan fáradtak legyünk, hogy semmihez se legyen már kedvünk. Időt kellene szánni ennél sokkal fontosabb dolgokra, emberi kapcsolatainkra, egymásra, magunkra, a világra. Bármi olyanra, amit szívből csinálsz. A legnagyobb álmom az, hogy meg tudjam valósítani a 4 órás munkahét könyvben taglaltakat.

apartment-2094699_960_720.jpg

Mit tanácsol azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

A boldog élet egyik alappillére, hogy ne rabszolgaként éljünk. Nap, mint nap csak azért kelni, és bemenni dolgozni, hogy étel és fedél legyen a fejünk fölött, szerintem nem a boldogságot jelenti. Mindenkinek azt javaslom, hogy higgyen önmagában, ne hagyja, hogy mások eltántorítsák. A kétkedők vagy irigyek, vagy csak azt akarják bebizonyítani, ha nekik nem sikerült, neked se fog. Ne hallgass rájuk! Járd azt az utat, ami boldoggá tesz, ami a céljaid felé visz. A boldog élet nincs ingyen, az út lemondásokkal, kudarcokkal tarkított, de aki hajlandó áldozatokat hozni, a végén megkapja azt, amit a legjobban szeretne.Horváth Zoltán, tulajdonos, Prémium Ingatlanközvetítő Kft.

 Az interjút Szász Anna készítette.

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3912660983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása