Amikor elindult a blog, arra gondoltam, hogy nagyon széleskörűen fogunk bemutatni vállalkozókat, cégeket, kézműveseket, pontosabban az értékes ötletek gazdáit. De arra nem, hogy annyira elrugaszkodunk a megszokott sémáktól, hogy mondjuk időt, és teret is bontva hozunk fantasztikus dolgokat. Miről is beszélek?
Heti összefoglalónkban hoztuk Vilmos és Norbert ötletét, akik a Droneverts-el kitalálták azt, hogyan emeljék egy teljesen új szintre, szó szerint magasba, a reklámokat. Mariann a Happy Derma termékekkel arról mesélt nekünk, őt mi motiválja, rengeteg inspirációt kaptunk tőle.
Külön nagy öröm volt bemutatni nektek Alexandra ötletét, amit a virtuális és valós világ mezsgyéjén pozicionálunk. A Womanity Magazin, a Womanity Fesztivál és a Brand Tester Márkatesztelő Park mind kapcsolódik hozzá. Elkészült a második GoPros hangulatvideónk is, ezúttal a Hídivásárban jártunk. Tesztelgetjük, ízlelgetjük a GoProt, és hát, imádjuk. Ennyi volt ez a hét, ugyanakkor nagyon közel kerültünk a 40.000-es olvasottsághoz. A kevesebb tartalom most picit kevesebb látogatót hozott, úgyhogy visszaállunk a minimum napi egy cikk közlésére.
Havi összefoglalónkban hamarosan szuper számokat hozok. Hiszen elrepült a második hónapunk. Hihetetlen, hogy már itt tartunk. Nem titkolt célom, hogy megismerhessétek annak is a menetét, hogyan lehet felépíteni egy ilyen blogot, milyen lépcsőfokokon esünk át, mi minden történik velünk, úgyhogy hamarosan egy meglepetéssel is készülök nektek. Az üzleti modell, amit elképzeltem, és együtt alakítunk jól működik, és rengeteg lehetőséget hordoz magában. Nem fogom magamban tartani ezt sem. Köszönet nektek!
Major Zsuzsanna, majormedia.hu
gifek: giphy.com
Likeold facebook oldalunkat!