Gálos Mariann: mindig a végcélt kell látni! #értékesötletek
2017. május 25. írta: MajorZsuzsanna

Gálos Mariann: mindig a végcélt kell látni! #értékesötletek

Mariann érzékeny volt a tusfürdőkre, ezért saját magának kezdett el otthon szappant készíteni. Ma már a Happy Derma ismert márka a kézműves szappanok piacán. A termékei egyediek és minőségiek. Interjúnkban arról is mesélt, hogyan érhetjük el a céljainkat. 18685542_2005280839486206_1888204386_n.jpg

Mi volt a legértékesebb ötlete, és hogyan építette fel?

Gálos Mariann a Happy Derma termékek megálmodója: A Happy Derma szappanok ötlete úgy született meg, hogy allergiás voltam a tusfürdőkre. Az orvosom azt mondta, hogy használjak inkább az érzékeny bőrt kímélő szappant. A kozmetikusom is ezt ajánlotta. Úgyhogy áttértem a szappanok használatára, és tény, hogy sokkal jobban éreztem magam. Később már az érdekelt, vajon hogyan készülnek, és elmentem egy szappankészítő tanfolyamra.  Haza vittem, amit ott csináltam, de sajnos két hónap múlva, amikor leemeltem a szekrény tetejéről, olyan volt, mint a ragasztó, elvesztette a tartását és nyúlt összevissza. 18199054_988505457953462_1460355195640664737_n.jpgArra gondoltam, hogy elkezdek magam kísérletezni az olajokkal és alapanyagokkal. Teszteltem a technikákat is, egészen addig, amíg nem lett minden tökéletes. Az első néhány darab, nem mondom, hogy olyan lett, mint a mostaniak, de azután szépen kialakultak a formák és az összetevők. Ez nagyjából másfél éve volt.18119353_986202461517095_8782570823450857787_n.jpgAz első darabokat a családban használtuk, és az ismerősöknek adtuk. Azután pár hónap múlva megkérdeztem, mennyire tetszett nekik. Volt, aki azt mondta, bevallja őszintén, hozzá sem nyúlt, mert annyira szép és olyan jó illata volt, hogy csak kitették a fürdőszobába. Sok pozitív visszajelzést kaptam. Így indult el az egész, a családom sokat segít nekem, igazából mindig vállalkozó szelleműek voltunk, úgyhogy belevágtunk a Happy Dermába! Webáruházat üzemeltetünk, én pedig vásárokba is járok. A Szegedi Hídivásár az ötödik, amiben részt veszek kiállítóként.14257714_838157746321568_8911503437734105824_o.jpg

Mi a legnagyobb álma, terve, vágya?

A legjobbnak lenni, abban amit csinálok. Középszerűből elég sok van.Versenykutyáim vannak, amikkel kiállításokra járok. A Soul of Tibet - Tibetan Mastiff Kennel a miénk. A legelső szereplésünkre az első kutyust hámmal vittem be, a bíró hatalmas szemekkel nézett, és megkért rá, hogy fáradjak ki, mert így nem lehet.  17352234_727273630786626_2381664134761300539_n.jpgA második alkalommal mindkét kutyusom hanyatt vágta magát. Akkor volt, aki azt mondta, én ezen a területen semmit sem fogok elérni. Megfogadtam, hogy az év végére én leszek a legjobb, és így is lett. Következő évben az egyik kutyám Osloban bajnok lett, egy másik versenyen elhoztuk a legjobb junior fiú és a legjobb lány a világon díjakat. Úgyhogy nincs lehetetlen!

Mit tanácsol másoknak?

Azt mondom, mindig a végcélt kell látni, és menni tovább! Rengeteg akadály lehet közben, de sosem szabad megállni! E mellett legyünk valamiben különlegesek, merjünk mások lenni, mint a többiek! A minőséggel, az egyediséggel ki kell tűnni. Gálos Mariann a Happy Derma termékek megálmodója

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

Ha tetszett a cikk likeold facebook oldalunkat, és oszd meg! Köszi!

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3112536799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása