Ez Puskás Peti legértékesebb ötlete! #értékesötletek
2017. május 19. írta: MajorZsuzsanna

Ez Puskás Peti legértékesebb ötlete! #értékesötletek

A szülei arra tanították Puskás Petit, hogy amikor belép mondjuk egy színházba, a takarítótól a színészekig mindenkinek mutatkozzon be, és legyen mindig tisztelettudó. Petin érződik ez a szemlélet, közvetlen és emberi mindenkivel. Sokan, sokáig nem tudták, hogy a The Biebersben ő és az öccse zenél, mert azt akarta, hogy az emberek tőle függetlenül döntsék el, hogy tetszik e nekik a zenéjük.

18596466_1617402161617682_851789355_o.jpg

Címlapfotó: Bornemissza Péter

Mi volt a legértékesebb ötleted, és hogyan építetted fel?

Puskás Peti, színész, énekes:  Amikor jelentkeztem a Megasztár tehetségkutatóba, az volt a legértékesebb ötletem, hiszen azóta is abból élek, a boldogságom, sikerem, a pályám, és onnantól kezdett el minden kiépülni. De talán, amit azóta egy nagy ötletnek tartok: az maga a Biebers zenekar, az, amikor kitaláltam, hogy mi lenne, ha csinálnék egy olyan zenekart, aminek senki nem tudja, hogy kik a tagjai, milyen nemzetiségűek.

17862752_1216042748512489_6472852727587683572_n.jpg

Úgy csinálni egy zenekart, hogy egyébként ismert zenész, népszerű énekes vagy, és közben a  rádió játsza a dalaidat, de nem tudják, hogy az te vagy, hanem azt  hiszik, hogy ez egy külföldi zenekar,  én azon nagyon jót szórakoztam egy éven keresztül!  Amíg nem derült ki, addig kifejezetten szórakoztató volt, hogy bekapcsoltam a rádiót, és mondták, hogy akkor most jön egy külföldi zenekar, én arra gondoltam, hogy de vicces hogy még a kiadó sem tudja, hogy ez én vagyok,és ezt az öcsémmel csináljuk.

17457924_1394336447303030_5506520153904182728_n.jpg

Miért volt jó ez a fajta anonimitás?

Úgy éreztem, hogy ez elég nagy váltás az eddigi zenei pályámon. Lassú, lírikus dalokat énekeltem, mindenféle szép metaforával, és egyszer csak váltottam angolra, tánczenét csinálok, és sokkal őszintébb szövegeket írok.  Ezekben a szövegekben mindent kimondok, benne van a szórakozás, a  csalódások, a  bánat, a sexuális dolgok, a buli, az alkohol. Úgy éreztem, hogy ez kicsit furcsa váltás lenne, és nem voltam biztos benne, hogy ez így befogadó közönségre talál majd. E mellett szerettem volna tényleg egy esélyt adni a zenekarnak, hogy akkor ne az legyen, hogy rögtön  meghallják, és azt mondják: Ja, hát ez a Puskás Peti zenekara, és rögtön úgy vannak vele, hogy ok nem szeretem a Petit, vagy tök mást gondolok róla, és ez csalódás, hanem kapjon egy esélyt ez az egész.  Az emberek hallgassák meg a dalt, és úgy döntsenek, hogy tetszik-e nekik.

Nulláról kellet felépíteni ezt a márkát?

Igen, szoktam is mondani, amikor felhívnak, és tanácsot kérnek, és kibukik néha, hogy ehhez meg ahhoz nincs kedvük, és azt olyankor mindig elmondom, hogy de srácok, hát OK, hogy én előtte 6-7 éve zenéltem, énekeltem, sikeres voltam, de a The Biebers egy éven keresztül 0 forintot keresett.

16836359_1350981794971829_6044856884539240213_o.jpg

Mindenhova ingyen jártunk fellépni, ingyen jártunk előzenekarozni, kerestük a lehetőségeket, hogy megtaláljuk a közönségünket. Minden embert megbecsültünk, és bízunk benne, hogy egyszer a 30 emberből  300.000 lesz. Egy brandet fel kell építeni a nulláról, és most ott tartunk, hogy arra büszke vagyok, a 3. nyarunkat kezdjük a zenekarral, és ott vagyunk a legnagyobb fesztiválokon, lemezbemutatókon,  teltházas koncerteket adunk, saját lámpaparkunk van, saját hangrendszerünk, folyamatosan, hónapról, hónapra fejlődik a zenekar, és nagyon sok megkeresésünk van. Komoly értéket képviselő rendezvének, kollaborációk jönnek létre, és azt gondolom, hogy ez annak a tükre, hogy ebbe nagyon sok melót fektettünk, terveket állítottunk fel, és megbecsültünk minden kis lépést afelé, hogy egyszer elérjük majd a nagyot.
16195742_1321454834591192_4886252030302323873_n.jpg

Mi a legnagyobb álmod?

Legutóbb az Akváriumot töltöttük meg, ami 1300 ember, és  a következő vágyam, hogy jövő nyáron, vagy jövő tavasszal a Budapest Parkot is megtöltsük, vagy egy 2000-3000-es nézőszámot produkáljunk. Még egy nagy vágyam van, hogy amikor megyünk vidékre játszani, mindenhol, mindenki ugyanazt a minőséget kapja.  Ne az legyen, hogy ki van szolgáltatva a helyszínnek. Mert sok vidéki helyen olyan technikai feltételekkel találkozunk, ami nagyon elszomorító, és olyankor mindig olyan rossz érzésem van, hogy az emberek majdnem ugyanannyit fizetnek, mintha az Akváriumban egy koncertért, de látványban fele annyi élményt se kapnak.

18485975_1466812986722042_3529091247166998395_n.jpg

Nagy vágyam,  hogy ha elindulunk vidékre, és eljönnek az emberek, akkor azt mondják hogy: WOW! Ilyet még nem láttunk! Azt szeretném, hogy ha lemegyünk egy nagyon kis helyre, akkor is azt mondhassák a nézők, hogy ez igen! Most már alakul is a dolog, saját cuccokat szereztünk, ki kell tapasztalni sok dolgot még ezzel kapcsolatban,de ez a következő lépcsőfok, mert az gondolom, hogy a zenekar már összeérett, és zeneileg, színpadilag nagyon jó úton halad.

17553466_1395828910487117_3394289774508958794_n.jpg

Téged mi tölt fel?

Szerintem az nagyon fontos, hogy az ember töltekezzen a többi emberből. Mindig azt szoktam mondani, ez nálunk a családból jön. Emlékszem, amikor elkezdtem a karrierem, és a színházba bementem, akkor azt mondta apukám, hogy:  Figyelj Petikém! Amikor a színházba bemész, az első dolgod, hogy a portásról kezdve az igazgatóig mindenkinek bemutatkozol. Ti együtt fogtok dolgozni, és sokkal jobb úgy bemenni a munkahelyedre, hogy köszöngetsz, mindenkivel beszélgetsz egy kicsit, mert jobb a hangulat.

És, igaza volt! Nagyon jó érzés, amikor az ember leül, és látja a másikon, hogy örül annak, hogy ott van, és akkor te is örülsz ennek, és így könnyebben megy a munka is, nem feszkóban, hanem minden simán megy.

16508922_1342077502528925_6415514947786726528_n.jpg

Hála Istennek, az ember visszakapja  az élettől a jót.  Azért volt olyan is, hogy kicsit depressziós voltam, de az elmúlt 12 év az igazolta, hogy visszakapja az ember a pozitív energiáit, vagy a kedvességet,  jó szót.

A fiataloknak szoktam mondani, még a mai napig emlékszem, amikor mentünk rádiós turnéra, 12 évvel ezelőtt és gyakorlatilag én voltam az egyetlen, aki ment, és a mai napig visszakapom, hogy onnan sokan emlékeznek rám, és odajönnek hozzám, beszélgetünk. 

Azt szoktam mondani, hogy igen, a rádiós turnéra menni kell! Lehet, hogy fárasztó, de az olyan élmény lesz, amit visszaad az élet. A szüleim nagyon kedves, és nagyon tisztességes emberek, és nem kifejezetten sztárszínészek, de amikor bementem egy színházba, mindig kedvesek voltak velem, mert én vagyok a Pusi, meg a Zsuzsi fia, pusztán azért, mert ők nagyon kedves emberek. És lehet, hogy 20 éve játszottak velük, de az maradt meg bennük, hogy kedves emberek voltak, és a fiúkkal is úgy bánnak, ahogy velük, úgyhogy ez jut eszembe, hogy végülis ez egy körforgás, ami visszaér.

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

A tisztesség az nagyon fontos! Mindig hosszútávon próbáltam gondolkodni, hogy jó, most 20 éves vagyok, de nem most azonnal szeretnék a csúcsra érni, hanem szeretnék még nagyon sok évet eltölteni a szakmában. A tisztesség  a hosszútávú célokhoz kell. Mert mi van, ha egyszer bejön egy sláger, azután mondjuk nem jön be két új dal, és eltűnik a királyság, és csak az marad, hogy te egy jó vagy rossz ember vagy.

A tisztesség mellett a hála is nagyon fontos, az hogy az ember visszaadja azt, amit kap. Amikor a fiatalok, azt mondják nincs kedvük ehhez vagy ahhoz, akkor azt mondom, hogy: Figyelj, én is még mindig annyi dolgot megcsinálok ingyen! Mert egyrészt, nem otthon vagyok, hanem elmegyek valahova, és hátha lesz belőle valami, és aztán lehet, ötből csak kettő jön be, de az egy csomó értékes lehetőséget hozhat. Puskás Peti, énekes, színész

Major Zsuzsanna,
A fotók Puskás Peti és a Biebers facebook oldaláról származnak. címlapkép: Bornemissza Péter

Ha tetszett a cikk, likeold az oldalunkat, és oszd meg!

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr6212525131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása