Bereczki Zoltán: nagyon szeretem, amit csinálok #értékesötletek
2017. május 07. írta: MajorZsuzsanna

Bereczki Zoltán: nagyon szeretem, amit csinálok #értékesötletek

 Az ertekesotletek.blog.hu új rovatában hetente egy sztár ad hasznos tanácsot azzal kapcsolatban, mit javasol azoknak, akik szeretnék megvalósítani az álmaikat, felépíteni a jövőjüket. Bereczi Zoltán színművész, énekes, producer szívből jövő válasza az első. 

18055854_10155590101513132_5896203604226265598_o.jpg

Én mindig nagyon szerettem, amit csinálok, és e köré szerveződik az üzleti modellem is. Az, hogy én szeretek színpadon lenni, szeretek dolgokat létrehozni, alkotni, ez az alap lételemem, ha ebben az ember megtalálja azt, hogy mi érdekli ebből a közönséget, akkor biztosan jó úton jár. Az én mozgatóerőm ebből a szempontból mindenképpen a szenvedélyes munkaszeretet, az alkotás szeretete. Bereczi Zoltán színművész, énekes, producer

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

címlapfotó:facebook.com/pg/BereczkiZoltanOfficialFanclub

 

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4512486725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása