Szereted a kocsid? Autóékszert neki! #értékesötletek
2017. május 02. írta: MajorZsuzsanna

Szereted a kocsid? Autóékszert neki! #értékesötletek

Sexys, cuki és hasznos a kocsiban az autóékszer.  Lehet kisangyal, ami vigyáz az utasokra, vagy egy egyszerű kabbala, ami óvja a vezetőt. Arany és ezüst változatban is készül, minden darab egyedi, és minőségi munka.steering-wheel-801994_1280.jpg

Mi volt a legértékesebb ötlete?

Kis Istvánné Plecha Ibolya, kézműves, Napfonat Horgolmányai: Három évvel ezelőtt egy családnak készítettem ajándékba egy horgolt pillangót, ezután vásároltak egy angyalkát is, mind a kettőt a belső visszapillantóra akasztották. Amikor megmutatták, nagyon jól nézett ki a kettő együtt, szinte egybeolvadt, akkor ugrott be: kombinálni fogom a mintákat, egy ilyen szerencsés véletlen kapcsán született meg a mai autódíszek első típusa. 
10402652_1427654957501134_2664987074968601381_n.jpg

Az angyalka az őrangyal szimbóluma, vigyáz az utasokra, a pillangó pedig tökéletes kiegészíti a könnyed, szép vonalaival.  Minden egyes darab egyedi. Ezt fejlesztettem tovább,  immáron három éve dolgozom a tökéletes technikán, kísérletezek az anyagokkal, színekkel.
91.jpg

Hogyan építette fel?

Hétéves korom óta horgolok, akkor tanultam. A neten beiratkoztam egy horgolós klubba, ott egy szlovák hölgy  maradék fonalakból pillangókat készített. Rögtön megtetszett, megkértem, tanítson meg ilyeneket készíteni. Persze én nem kötve, hanem horgolva álmodtam meg őket. Elkezdtem kidolgozni, kísérleteztem, és elkészültek az első pillangók. Amikor megmutattam, nagyon tetszett neki, az új feldolgozás miatt is.

96.jpg

Az autódíszek mellett az angyalkákat karácsonyi ajándéknak is készítem, már most, májusban dolgozom rajtuk. Legutóbb pedig húsvétra készítettem kifújt tojásokra díszhorgolást.Dobozokat is kerestem, miben lenne a legjobb postára adni, elküldeni, most az online megjelenést szeretném csinosítani, éppen most posztoltam egy logótervező felhívást. Szükségem lenne egy szép logóra. 

18254485_1981484458532511_391528786_n.jpg

Milyen álmai vannak?

Az, hogy minden autóba legyen egy Napfonat autódísz. Fiatalosak, vagányak és szépek, nem az a megszokott sablonfigura. Kézzel készített, egyedi darabok. A vásárlók is nagyon szeretik, az egyikük mondta, hogy: Ezt a széplelkű emberek veszik! Aki szeretne egy igényes, szép díszt az autójába, az a Napfonatot választja!

Galéria:

Mit tanácsol másoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Legyen önbecsülésük, és soha ne adják a terméküket értéken alul, kérjék el érte azt az árat, amit megér! Addig tanuljanak, gyakoroljanak, amíg nem lesznek a tudásuk mesterei! Ne féljenek tanácsot kérni, bátran kérdezzenek, és ha elterveznek valamit, ne adják fel! Tűzön, vízen vigyék keresztül a tervüket! Kis Istvánné Plecha Ibolya, kézműves, Napfonat Horgolmányai

 Elérhetőség, rendelés:

http://www.facebook.com/NapfonatHorgolmanyai

Major Zsuzsanna, 

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3712474863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása