Bennünket nem állíthat meg egyetlen vírus sem! #értékesötletek
2021. augusztus 16. írta: MajorZsuzsanna

Bennünket nem állíthat meg egyetlen vírus sem! #értékesötletek

wow-1606892_960_720.jpg

Bennünket nem állíthat meg egyetlen vírus sem! A blogot továbbra is együtt töltjük meg tartalommal az értékes hírközlés jegyében. Az alapötlete ott lesz a TedX Szeged 2021-en. 

2020 próbára tett mindannyiunkat. A koronavírus- járvány magával hozta a félelmet, a bizonytalanságot, a szorongást. Azután az erőt, hogy mindezt leküzdhessük, együtt. Új ötleteket hozott, más szemszögből kellett megvizsgálnunk az eddigi életünket. Építkezni. Újratervezni. Győzni.

Értékes Ötletek Blogból  2017-ben indult egy blog.hu-s felületen. Akkor azonnal az volt a cél, hogy közösen, az értékes hírközlés mellé álljunk. Meg akartam mutatni azokat, akikről nem szólnak a hírek. Azokat, akiknek volt egy értékes ötletük és nem féltek belevágni! Azokra akartam irányítani a figyelmet, akik a médiazajban nem kapnak elég figyelmet. Sikerült.

2000_5f83405f85427.jpg

Országos híroldalak vették át az Értékes Ötletek Blog cikkeit. Bejárta a magyar sajtót az Életmentő Tetoválás ötlete, segítettünk utazótársat találni a kerekesszékes Heninek. A Délmagyarország, a Szeretlek Magyarország, a Bors, a Nők Lapja Café, és számos oldal, tévé, TV2, RTL-klub, hírportál és rádió állt az értékes hírközlés mellé. Talán tudatosan, talán tudtukon kívül, de az értékes hírközlést segítették azok az újságírók, akik továbbvitték az anyagainkat. Köszönet nekik.

2000_5f8341bdd758c.jpg

A másik vonal ti voltatok, akik megosztottátok Facebookon a cikkeket, akik kommenteltek, likeoltak. Így keltek életre a cikkek. Így alkottunk, és tettünk együtt az értékes hírközlésért.

A harmadik vonal maguk a nyilatkozók, az értékes ötletgazdák, az interjúalanyok voltak. akik azt mondták: elmesélem a történetem. Mesélek az álmaimról, arról, hogyan építettem föl mindent, a kudarcokról, a nehézségekről. Az életetek különböző, személyes mozzanatait osztottátok meg velem, az olvasókkal. Köszönöm.

A negyedik vonal, azok, akik támogattak, anyagilag segítettek ebben. A Milliós Blog Project résztvevői, támogatói. Megcsináltuk Magyarország első Üzleti Online Valóságshowját, amikor a 2016-ban a valaha volt legizgalmasabb netes mintaprojekt alakul ki, az emberek szeme láttára.

2000_5f83421f43b9e.jpg

Az 5/5 Akadémia Projekt résztvevője 5 vállalkozó, 5 különböző szegmensből és egy kreatív újságíró. A szemetek előtt mutattam meg, a legmodernebb eszközökkel, hogyan lehet másokkal együtt felépíteni egy olyan online kampányt, amiben mindenki nyer. Akkor jött az: Irány a hold szlogen! 

A projekt első eleme az a blogbejegyzés volt, amit 2016 november 5-én tettem közzé.  Az egyeztetések után, a legelső cikkben kitűzött 4 napos határidőre összeállt a névsor.  10-én élő Facebook bejelentkezésben elmondtam, hogy miért akarok részt venni annyira az Blogger Akadémián, és azt is, miért a Business & Cafét választottam.

2000_5f83427b30857.png

Ebben elhangzott az első vállalkozó neve és még aznap kikerült a youtube csatornámra a vele készített videó.   Minden nap készült egy hír valamelyik támogatóról, így bemutattam mind az 5 résztvevőt. Persze közben magamat is. Azt is, milyen online felületeket hogyan használok, és hogyan kapcsolom őket össze a projekt érdekében. Minden a szemetek láttára zajlott. Elmentem az Akadémiára, és persze beszámoltam arról is, mit tanultam. Később a Milliós Blog Project ennek a mintájára épült föl. Abban 10 vállalkozó, 10 hónapon át, havi 10.000 forinttal támogatta a blogot, és, hogy cikkeket írjak.

2000_5f8342a6853c5.jpg

Azóta a blog.hu-s felületen több mint 300 értékes ötletet mutattunk meg, kapcsolatokat építettünk, megtanultunk bízni egymásban. Értékelni az újságírói munkát. Voltam konferenciákon, találkozókon, képzéseken. Részt vettem a Womanity Fesztiválon és mint digitális vállakozónő beszéltem a blogról, a Womanity Touron, ott voltam a Robbanj be a köztudatba exkluzív üzleti találkozón a Dienes Management Academy szervezésében, ahol hírértékű szövegerősítő témában beszéltem arról, hogyan erősítheti a  hírközlésünket az, ha megfelelően bánunk a social media felületeinkkel, honlapunkkal, sajtónak címzett leveleinkkel. Az Alphasonic Kft-nél találkoztunk

 2000_5f8343065b36f.jpg

Azután voltam a Moon Shot-on is.12 csapat közel 100 versenyzője  vett részt az első World of Work Moonshot 2017 by AON HEWIT 24 órás ötletmaratonon, 2017 augusztus 25- 26-án, aminek a lényege az volt, hogy egy közös cél mentén kellett csapatokban megalkotni azt az ötletet, ami forradalmasíthatja a munka világát.  Igazából az én nagy álmom, amit már építgetek is, egy virtuális szerkesztőség, ami értékes ötleteket, híreket mutat be.

2000_5f83431b1578b.png

Azután sosem felejtem el, ahogyan Jancsó Gergely balis,  pálinkás videójának, honlapjának szövegezését segítettem. Vagy, hogy ott voltam a Seven Hills Filmfesztiválon, ahol világsztárokkal találkoztam, és segítettem a fesztivál social media megjelenését.

2000_5f8340d91a49b.jpg

Most, megérkeztünk 2021-be. Amikor minden bizonytalan lett, amikor sok mindent el kellett engednünk, amikor újra kellett terveznünk mindent az életünkben, most, újra fogjunk össze! Építsük tovább azt, amit elkezdtünk 2017-ben, az értékes hírközlést.

Oszd meg a cikkeket, kommentelj, beszélj az Értékes Ötletekről, beszélj rólunk. Tanulj a történetekből, vigyél magaddal valamit tovább belőlük. Maradj a közösségünkben, segíts bővíteni! 

Mi vagyunk azok, akik valóra váltjuk az álmainkat. Mi vagyunk a hír. Minden hír mögött a legfontosabb az ember. Minden hír mögött a legfontosabb te vagy.

Megígérem, hogy továbbra is az értékteremtő hírközlésért dolgozom, hogy pártatlanul, felelősséggel végzem továbbra is a munkám. Megígérem, hogy utat, lehetőséget adok arra, hogy együtt fejlesszük még tovább az értékes hírközlést.

Maradjunk együtt.

Major Zsuzsanna, hírmenedzser

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr916646796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása