A legendás Akropolisz diszkó felejthetetlen maradt! #értékesötletek
2018. december 19. írta: MajorZsuzsanna

A legendás Akropolisz diszkó felejthetetlen maradt! #értékesötletek

Volt, aki itt ismerte meg élete párját, más minden hétvégén kötelezően ott találkozott a barátokkal. A Szepi- burgerekre, az Akro Himnuszra, a lemezlovasokra is szívesen emlékeznek vissza az egyik facebook csoportban feltett kérdésre válaszolók. DJ. Kajti munkásságának egyik legmeghatározóbb élménye volt.

concert-336695_960_720.jpg


PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Az Akropolisz bulik felejthetetlenek maradtak. A diszkó különleges, egyedi atmoszférája, és a közösség, ami összejött időnként ott, még a bezárás után évekkel is kellemes emlékeket jelentenek a helyieknek, térségieknek. Ez kiderült a Makón élek facebook csoportban feltett múltidéző kérdésből is.

Károly azt írta: „Szepi sütötte vaslapon a húst. Isteni hamburger készült belőle!

Bea mellett sokan emlékeznek így vissza: „A barátnőmmel szinte minden szombaton ott voltunk. Lap rágót árultak darabszámra és traubit ittunk. 5-8-ig volt a tini disco, aztán pedig jöttek a nagy bulik. Imádtuk... Mentünk fel a dj.pultba, kértük egymásnak a zenéket. Éjfél után,mikor lementek a lassú zenék, a füstgépet bekapcsolták, jött az akropolisz himnusz és kezdődött a nagy buli. Már ha emlékeim nem csalnak. Hogy miért szerettünk oda járni? Ott volt minden haver, barát, barátnő, ez volt Makón a legjobb disco... Nagyon sajnálom, hogy bezárták. Az a hely örökre megmarad bennem és dec.21-én mindenképp ott leszek az Akrós emlékbulin....”

Manyika: „Közel volt, gyerekeim jártak, bár néha én is a férjemmel, azt hiszem, nem vagyok egyedüli 60 éves, aki szerette.”

Norbi: „Szerintem 80% a diszkónak olyan részeg volt általában, hogy nem sok buli maradt meg...”

Gabriella: „Minden szombatunk ott zajlott. Szerintem nem is vágytunk máshova. Szerelmek, táncok, néha szakítások. Bárcsak egy olyan estét újra élhetnék.”

Antal: „Mert szuper bulikat csinált Zsolt Kajti; Nyári Krisztián; Dj Turcsi; Dj Edgár; Lazarus.”

László ennyit tett hozzá: „Ezt mind évekig meglétem ott a munkám miatt olyan élmények voltak amiket maiak soha nem élik meg sajnos.”

Mariann: „Nagyon szerettünk oda járni! Nagy bulik voltak! Jó nagy hely, több bárpult, udvari rész, boxok, sztárvendégek, minden hétvégén rengeteg ember...”

party-629241_960_720.jpg

Gábor: „Nekem is akad pár ezer emlékem az Akroból. Szinte ott nőttem fel. Kajti, Edgar bulik. Rengeteg barátság kötődött ott, nagy részükkel ma is barátok vagyunk. Imádtam és nagyon hiányzik. A legjobb évek voltak.”

István: „Tarajos punkként bementünk, hogy valaki megverjen, erre tök jó fej volt mindenki, jól berúgtunk, dr. Alban aztán haza.”

János: „Lehetett szkanderozni, csajozni, jók voltak a zenék és sokáig nyitva volt. Volt egy kedvenc zeném is, akkoriban igen ritka volt, Lazarus játszotta.”

Sokan említették még a beszélgetéseket a boxokban, a Szepi- burgert, a füstöt és az Akropolisz Himnuszt.

Különlegesség, hogy Zoltán ott ismerte meg életének leendő párját.

„Ő táncolt a barátnőivel, és oda mentem meg szólítottam és onnantól kezdve forrt a levegő kettőn közt. Mondhatjuk: szerelem első látásra !”

48053034_208776413338635_3402792156421685248_n.jpg

Kajti Zsolt az egyik olyan lemezlovas volt, aki rendszeresen pörgette a bulit a diszkóban. Ő így emlékszik vissza erre az időszakra: „Nekem az Akropolisz Diszkó az első olyan diszkó volt, ami abban az időben 1400 fővel működött. Azt a jókedvet, azt a bulizást, azt a hangulatot, azt a rengeteg barátot, aki minden buliban megjelent, másik diszkóban nem lehetett leutánozni. Nagyon sok barátság, kötődött ott és aztán házasságok is.

1999.10.06-án vizsgáztam le Technikás Mixelőként, 4 nap múlva 10-én nevem napjakor álltam először az Akro Dj pultjában, akkor már, mint Dj Kajti. Ez is nagyon nagy erőt adott, és büszkén álltam a pultban, hogy egy több mint 1000 fős diszkóban vizsgázott DJ-ként zenélhettem vezethettem a műsort. Ezért tudtam 100%-ban minden erőm beletéve vezetni ezt a bulit.

Én ebben a diszkóban olyan szeretetet kaptam a közönségtől, hogy egyik diszkóban sem kaptam ilyen visszaigazolást, ha például bejátszottam egy zenei részletet, akkor a közönség örömükben skandálta a nevem vagy legalább 500-an, egyszerre, aki a tánctéren volt. Az Én meglátásom az volt, hogy mindig a közönség volt az első, amit szerettek olyan zenét játszottam, rengeteg kérést teljesítettem, mint úgy zeneileg és szöveges konferálásban is. Valószínű, ezért is szerethettek annyira. Lehet ez a sikerem titka, hogy 22 év után még mindig a szakmában aktívan tevékenykedem.” –árulta el.

 48395840_314546649392641_7504106407906508800_o.jpg

Ezeket a legendás élményeket újra átélhetik a térségiek! 

Olasz Anikó a Kossuth PUB vezetője elmondta, hogy: „Szerettem volna elsősorban a saját generációm, fiatalkori emlékeit felidézni, és az ahhoz fűződő érzéseket újra átélni, mert azért akkoriban egész mások voltak a bulik.

A fellépők az Akropolisz disco Dj-i, Dj.Chriss-t,  Dj. Turcsi, Dj. Criss, és természetesen Dj. Kajti aki 3 évvel ezelőtt elindította ezt a Party sorozatot, az Akropolisz emlékbulik sorozatát. Vendég Dj lesz Dj.Edgár , a Tisza gyöngye, és a Hungi retró Party jelenlegi rezidense, akinek ezúton is köszönjük hogy azonnal elvállalta felkérésünket, és mindenkinek köszönjük aki részt vesz ezen a bulin, az összefogást, mert ez igazi csapatmunka. Ezenkívül készülünk még sok meglepetéssel, hogy igazán  felidézzük az akkori Akro bulik hangulatát, újra együtt legyen az a generáció, aki akkor volt tini, vagy nagyon fiatal. Nekik szeretnénk így karácsony előtt valami olyan ajándékot adni, ami maradandó!”

dj-690986_960_720.jpg

Anikó hozzátette, hogy végzős nyolcadikos volt, amikor a nyári szünetben könyörgött otthon, hogy engedjék el végre a híres Akropoliszba. „Volt, akit elengedtek, volt aki megszökött, de ott voltunk!”- mesélte.

A közelgő Akropolisz emlék buliról Dj Kajti a következőket nyilatkozta: „Emlékünkbe örökre bevéstük azokat a forró éjszakákat, és ezt szeretném most újra vissza adni az 1998-2003-as zenéimmel a buliban, mert, ha a buliban bárkinek felcsendül az akkori kedvence, akkor időben vissza tudom vinni 18 évvel és, akkor mindenkinek eszébe jut a régi szép idők a fiatal kora. Remélem 12.21-én vissza tudom adni néhány órára sok embernek a fiatalságát a régi bulis zenéimmel és egy óriásit tudunk bulizni majd a Kossuth PUB-ban.” 

Major Zsuzsanna, hírmenedzser

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr5414500958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása