Szeptember 29-én újra megtapasztalhatod, milyen, amikor élménnyé válik valami, ami a fejlődésedet segíti, vagy azt, hogy még magabiztosabb, jobb lehess valamiben, mint azelőtt voltál. A Womanity Fesztivál a Brand Tester Szervezőiroda rendezvényeként most közel félszáz márkát mutat be. INTERJÚ!
PR CIKK
2018. szeptember 29-én az Europa Cogress Centerben a márkák újra életre kelnek. A Womanity Fesztivál kihagyhatatlan élmény az idén ősszel is, eddig közel 500 márka és 9000 nő talált egymásra.
Egyszerűen összefoglalva: egyetlen belépőjegy áráért egy egész napos élményt vásárolhatsz, ajándékcsomagot kapsz mellé, és a több mint 40 standnál tesztelhetsz, kipróbálhatsz, megérinthetsz, kóstolhatsz valamit. E mellé értékes beszélgetéseken vehetsz részt, és olyan közegben leszel, ahol inspirálódhatsz!
Kevesen tudják, de az ország egyik legnagyobb, kifejezetten nőknek szóló fesztiváljának, és egyetlen ilyen élményparkjának szervezői: Czagány Alexandra és Szalma Ferenc Makó környékbeli kötődésű, ezért minden évben INGYENESSÉ teszik a belépést a rendezvényre Makó és környékbelieknek lakcím kártyával rendelkezőknek! Nekik a welcome-csomag is ugyanúgy jár mint bárki másnak.
Alexandrát az idei különlegességekről kérdeztem:
Mi az, ami számotokra igazi élménnyé teszi ezt a fesztivált?
Az utánozhatatlanul közvetlen közönséghangulat, az interaktív élményvilág és a magas színvonalú előadótér szimbiózisa.
Mi lesz az idei fesztivál különlegessége, mi az idei fő téma, ami köré szerveztétek?
Az ambíciók bátor felvállalása. A nők gyakran félnek felvállalni az ambiciózus hozzáállást, pedig ez elengedhetetlen a céljaik eléréséhez. A rendezvényen most olyan nagyvállalati vezetőnők, vállalkozónők, sportolók és művészek osztják meg a tapasztalataikat, akik mind hosszú utat jártak be az eredményeikért, de ma a kiemelkedően sikeresek közé tartoznak. A fesztivál missziója, hogy a nők előrehaladását, érvényesülését, minőségi kikapcsolódását segítse és példaértékű személyiségek bevonásával motiválja őket mindennapi szerepvállalásaikba n.
Milyen márkanevekkel találkozhatunk?
Válogatott márkák lesznek jelen, itt: a fesztivál oldalán mind megtalálható. Néhány elöljáróban: Carte D'or, Szamos, Richter A Nőkért, Nature Box, MINI, Vitamin Well,
Kik lesznek a kerekasztal beszélgetéseken? Mi lesz a fő vonal, amire az idén felfűzitek?
Olyan meghatározó márkák képviselői is jelen lesznek, mint a Microsoft, T-Systems, Richter Gedeon Nyrt., Mercedes-Benz vagy MagNet Bank. A rendezvény háziasszonya Bombera Kriszta lesz, vele beszélgetnek majd a meghívottak. De előadásokat is tartanak majd profi szakemberek.
Melyek lesznek a legizgalmasabb standok? Mi mindent lehet kipróbálni?
A Womanity Fesztivál a BRAND TESTER Szervezőiroda rendezvénye, ezért minden élményszigeten kipróbálható minimum egy termék vagy szolgáltatás. Egy lenyűgözően interaktív élménytérré változik a helyszín, ahol még a medencében is lesz aktivitás.
Én azt mondom, semmiképpen se maradj le számomra az év legjobb női fesztiváljáról! Biztos vagyok benne, hogy jól érzed majd magad!
Itt tudod jelezni, hogy velünk leszel:
Major Zsuzsanna, hírmenedzser