Legyél te is szerkesztő! Vidd hírét a blognak! #értékesötletek
2018. augusztus 02. írta: MajorZsuzsanna

Legyél te is szerkesztő! Vidd hírét a blognak! #értékesötletek

Kalandra fel! A július nagy nyertesei ti vagytok, az olvasók. Mondhatnám, hogy nyári szünetelek, azért van kevesebb tartalom, de más az oka. Jó hír, hogy te is beszállhatsz!batman-1120678_1280.jpg

Rendszeres összefoglalók mindig voltak a blogon, és lesznek is időnként. Azért mert izgalmas, mert nektek szól, mert nyitott, mert tanulhattok belőle, velem. Júliusban picit kevesebb tartalom jelent meg az oldalon. Ennek két oka van: az egyik, hogy sokkal többet foglalkoztam azokkal a munkákkal, amiket elvállaltam másoknak, és a saját oldalamra jutott kevesebb idő. A cikkek értékesítését például teljesen pausera tettem. Nem véglegesen, de kellett néhány hét szünet. 

batman-1367730_1280.jpg

Jó hír, hogy: nem kell friss tartalom, hogy olvassátok a blogon a cikkeket. Jó hír, hogy rendszeresen keresitek a googleben, ahol ha ma már beírod az értékes ötletek szavakat, akkor nagyon szépen látszik, hogy egy eredeti tartalmakat, rendszeresen közlő, hiteles blog. Jó hír, hogy már ti kerestek azzal, hogy szeretnétek megjelenni, és nekem csak időt kell találnom rá. 

hipster-869222_1280.jpg

Jó hír az is, hogy kényszerből többet foglalkoztam az egészségemmel. Sajnos az endometriózis újra gondot okoz nekem, amit mindennapi hősként igyekszem legyűrni, de őszintén: néha baromira elfáradok, olyankor kényszerpihentetem magam. Volt már korábban is tervem erre az időszakra. Úgy terveztem, ha szükség lesz rá ahelyett, hogy hagyom lebegni az oldalt, megkérlek titeket, hogy ne csak olvasóim, hanem szerkesztőim is legyetek. Kezdjétek el helyettem is osztani a korábbi cikkeket facebookon. Nekem ez elég. Napi, heti egy cikk a blogról az oldaladon, és tudom: életben van, akkor is, amikor én nem tudom ezt megtenni. 

Úgyhogy hajrá! Nem nyersz vele ájfont, sem teszlát, de jót teszel: segítesz közösségben értékes híreket szórni az éterbe, megmutatni, rámutatni. A nagy dolgok kicsiben kezdődnek! Együtt. Köszönöm. 

Major Zsuzsanna, újságíró, hírmenedzser

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4714158323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása