Így mentette meg az Erdős-család a régió egykori legnagyobb videótékáját! #értékesötletek
2017. november 23. írta: MajorZsuzsanna

Így mentette meg az Erdős-család a régió egykori legnagyobb videótékáját! #értékesötletek

Erdős Attila szülei még a 90-es években nyitottak boltot Miskolcon, amiben magnókazettákat, újságokat, később DVD-ket árultak. Azután jött a net, és átalakult  a piac. Ekkor támadt a családnak egy remek ötlete!

23897162_10159514837015368_1365870749_o.jpg

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Erdős Attila, tulajdonos, Pop-Sarok: Ha saját magamra gondolok, akkor az, hogy kiléptem a mókuskerékből. Leszámoltam azzal, amit igazából csak a pénz miatt csináltam, de őszinte örömöt nem leltem benne. Ez a webfejlesztés volt, amit kb. 15 éven keresztül űztem. Jó voltam benne, kézről-kézre adtak a cégek, de valahogy mindig hiányoltam egy-egy projekt átadásakor a kitörő emóciót, elismerést az ügyfelektől.

16179721_1376732669033061_6727001330722064542_o_1.jpg

Tehát valami olyasmit kerestem, amivel valódi örömöt szerezhetek a vevőimnek, ügyfeleimnek. Egy ajándékbolt ötlete régóta motoszkált a fejemben, de valami egyedit akartam, amivel valódi értéket adhatok. Nem akartam beállni a sorba és tömegtermékeket árulni.

Így alakult ki bennem egy olyan ajándékboltnak a koncepciója, ahol olyan ajándékokat szerezhetnek be a vevőink, amik teljesen az ő igényeikre van szabva és a megajándékozott őszinte öröme garantált.
Úgy érzem, ez életem legértékesebb ötlete 

22154414_1632291886810470_320771792716716452_n.jpg

 Sárayné Judit fotója 1982-ből. 

Hogyan építetted fel?

A teljes képhez kicsit vissza kell mennünk a ’80-as éves közepére. Ekkor alapították szüleim az első üzletüket és ekkor született meg maga a PoP-SaroK név. Könnyűzenei kazettákat, együttesek pólóit, Bravó újságot árultak.

A bolt hamar kinőtte magát, ezért a ’90 -es évek elején vásároltak egy nagyobb üzlethelyiséget Miskolc belvárosában és átköltöztették az üzletet. Ez már az a hely, ahol jelenleg is üzemelünk.

Nem sokkal később az üzletből videotéka majd DVD kölcsönző lett. Talán ez volt a cég csúcspontja. A régió legnagyobb videotékájaként tartottak számon.

16174944_1373188636054131_2849669829653928870_n.jpg

Aztán az internet térhódításával az üzlet hirtelen mélyrepülésbe kezdett. Ekkor már én is aktívan részt vettem a bolt mindennapjaiban, de még a szüleim vezették a céget. Tehát itt voltunk egy már piacképtelen tevékenységgel, de egy nagyon jó helyen lévő üzlethelyiséggel és bejáratott névvel.

Felvetettem a családnak az ajándékboltos ötletet, amit természetesen kétkedve fogadtak. El voltak keseredve a nagy sikerek utáni sikertelenség miatt, így a cég újra felemelése mellett a szüleim reményeinek felélesztése is bekerült a küldetéseim közé 

A gondolattól majdnem egy év azzal telt el, hogy felkutattam és tanulmányoztam azokat a gépeket és technológiákat, alapanyagokat, eszközöket, amikkel az egyedi ajándékokat el tudjuk készíteni. A legjobbat akartam szolgáltatni, így mindenből a legjobbat vettük meg. A legprofibb gépek, prémium minőségű alapanyagok.

22770532_1653175331388792_1832828035181435977_o.jpg

Mivel van pár hasonló tevékenységű üzlet a környéken, ezért ki kellett találnom, mi az, ami megkülönböztet tőlük.

Az egyik mindenképpen az, hogy nem kötünk kompromisszumot a minőségben. Nem használunk gyenge, olcsó alapanyagokat még akkor sem, ha emiatt kisebb a profitunk. Kizárólag olyan terméket engedek ki az üzletből, amivel a vevő teljes mértékben elégedett.

A másik, amitől mások vagyunk talán az, hogy nekünk nem nyűg a vevővel foglalkozni. Ha valaki bejön hozzánk, szeretettel fogadjuk és mindent megteszünk azért, hogy örömet okozhasson az ajándékkal, amit tőlünk rendel.

 23874426_10159514907935368_1504196590_o.jpg

Milyen nagy álmod van?

Szeretnék több üzletet nyitni és a franchise hálózat gondolata is felmerült már. Ezen dolgozom, hogy ez megvalósulhasson 

Mit tanácsolsz azoknak, akik most vágnak bele valamibe?

Ha van egy értékes ötleted, amiben hiszel, ne hagyd, hogy mások vagy a saját negatív gondolataid eltérítsenek.

Mindig a vevőd vagy ügyfeled nézőpontjából nézz rá a termékedre, szolgáltatásodra. Ha így értékesnek látod, garantáltan sikeres leszel!

 

 

Major Zsuzsanna

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3913347489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása