Te is digitális vállalkozónő vagy?
2017. szeptember 06. írta: MajorZsuzsanna

Te is digitális vállalkozónő vagy?

Ha többször vagy online mint offline, ha az ágyadon egy külön rész van elkülönítve a laptopodnak és a tabletednek, ha bárhol a világban képes vagy cikket, blogot, posztot írni a honlapodra, blogodra, oldaladra, ha nem értik, miért nem alszol eleget, ha nem bírod a kötött munkaidőt, és a sablonfeladatokat...tuti, hogy az vagy! És ha az vagy, itt a helyed!

web-design-1953129_960_720.jpg

Szeptember 16-án a Womanity Fesztiválon kerekasztalbeszélgetünk a digitális vállalkozónőkről. Azon gondolkodom, hogy vajon honnan jött ez a fogalom, vagy mitől is vagyok én digitális vállalkozónő. A kevés alvás és az online függőség nálam alap ezen a téren, és szorosan össze is függ. Vállalkozónő vagyok, ok de mitől leszek digitális vállalkozónő? 

- online elérhető vagyok nonstop

- a munkám 80 százalékát számítógépen, tableten, telefonon végzem

- nem szeretem a kötöttséget, nem szeretek ugyanazon a helyen

- bárhol képes vagyok megírni egy cikket

- a social media világába hazajárok

- imádom a közös online munkát másokkal

- hiszem, hogy az online tér a legszabadabb hely, ahol együtt alkothatunk

- vállalkozó vagyok, szóval egy személyben több munkakört betöltök, és felelősséggel tartozom mindenért

- messengeren is állandóan dolgozom

- folyton beugrik: Ebből milyen jó kis poszt lenne! 

- többet élek online mint offline

- hiszem, hogy a jövőt építjük ebben a térben

- értékes híreket készítek.

Vajon elég ez? Minden vállalkozónő digitális, vagy mégsem? Érezted már, hogy máshogyan néznek rád a buszon, vagy az orvosi rendelőben, mert a telefonod nyomkodod, pedig csak éppen dolgoztál? Megesett, hogy leszóltak, miért fotózol, pedig pont egy promóposztot raktál össze, hogy eladhass valamit? Cikiztek már, amiért nem vagy "igazi nő"? Mert engem igen. 

smile-2550630_960_720.jpg

Nekem nincs tökéletes sminkem, nem jógázom, sőt, idejét se tudom mikor főztem valami normális kaját. Nincs gyerekem, sőt állandó pasim sincs...szóval nem sok olyan alapvető dologgal rendelkezem, ami mások szerint KELL, MUSZÁJ, hogy legyen neked is, mert másképp a társadalom kevésbé értékes tagjaként vergődhetsz életed hátralevő részében, mert EL VAGY KÉSVE. MINDIG. MINDENRŐL le vagy maradva. 

Na ezekre mondom én, hogy az én értékrendem szerint egyáltalán nem így van. Élvezem a szabadságot. Élvezem, hogy folyamatosan nyitott vagyok az újra, a lehetőségekre. Élvezem, hogy ott, és akkor, abban a pillanatban nem érzem azt, hogy meg kellene felelnem bárminek is. És szerintem sokan vagyunk így, mi digitális vállalkozónők.

Szóval, tudod mit? Gyere el a fesztiválra, és dumáljunk ezekről a dolgokról is. Együtt mindig többek vagyunk. KATTINTS A KÉPRE:

21314338_1911369855783768_5975906045540230027_n.jpg

Major Zsuzsanna, kreatív újságíró, 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr6012807998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása