Farkas Attila: Bárki bármibe bele tud vágni, ha igazán akarja! #értékesötletek
2017. szeptember 05. írta: MajorZsuzsanna

Farkas Attila: Bárki bármibe bele tud vágni, ha igazán akarja! #értékesötletek

Farkas Attila fotográfus szeret projektekben gondolkodni, dolgozni. Első fotóját, még gyermekként a szülei fényképezőgépével készítette, de csak a katonaság után kezdett el komolyabban foglalkozni a fotózással. Örök álmodozó. Szeret elmerülni a pillanatokban, a részletek szerelmese. m310_007_2.jpg

A címlapfotót Kis Lajos készítette.

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Farkas Attila, fotográfus: Erre a kérdésedre, ugye azt kellene válaszolnom, hogy a fotózás volt életem legértékesebb ötlete, de... azt sem tudom volt-e már ilyen, lesz-e. Sok mindent tartok értékesnek az élet sok más területén is... nagyon szubjektív ez a kérdés. Persze a fotózás életem egyik nagy szerelme, így tarthatjuk ezt is kiemelten értékes ötletnek. Annyit még hozzátennék, hogy én inkább a fotózáson belüli projekteket, azok kivitelezését, megvalósítását tartom igazán értékesnek. eskuvo01.jpg

Hogyan építetted fel?

Nagyon érdekesen alakult a kapcsolatom a fotózással. Már gyermekként elkezdtem érdeklődni iránta. A szüleim Etüd, eredeti szovjet gyártmányú fényképezőgépével kezdtem el fotózgatni. Mindig érdekelt a fotózás, de sokáig mást csináltam, majd a katonaság alatt újra elkezdett érdekelni.

ceges2.jpg

Leszerelésem után megvettem az egyik rokonom Praktica fényképezőgépét egy állvánnyal, vakuval és egy könyvvel. Azt a könyvet kezdtem el olvasni, a géppel pedig próbáltam mindent kivitelezni a leírtak alapján. Majd egy akkor még Makón üzemelő cég tulajdonosa felajánlott egy állást náluk, így kerültem a fotózás vérkeringésébe. Idővel a saját lábamra kellett állnom, azóta szabadúszó fotósként dolgozom.
ceges.jpg

Milyen álmod van?

Rengeteg álmom van, hisz örök álmodozó vagyok. Sokszor el se kezdem őket, de ami fontos azt mindig előveszem a kis raktáramból. Jelenleg a munka mellett saját projekteken dolgozom. Van amit már elkezdtem, és van ami még csak papíron, vagy fejben van meg. Egyes anyagok kivitelezése nagyon nehéz, sok egyeztetéssel és sok alkudozással jár. De megéri, mert azt gondolom, hogy az idő és a türelem meghozza a várt eredményt. Nagy álmom az is, hogy legyen egy tanítványom egyszer, aki a segítségemmel túlszárnyal engem.

Mit tanácsolsz azoknak, akik most vágnak bele valamibe?

Bárki bármibe bele tud vágni, ha igazán akarja! Inkább az a kérdés, hogy van-e benne kellő kitartás, alázat, akaraterő ahhoz, hogy végig is menjen a választott úton. Mint mindenhez a sikerhez is rögös út vezet. Meg kell érte küzdeni. Nagyon sok pofont kap az ember, sokszor kerül mélypontra, a kérdés az fel tud-e állni, és harcolni azért, ami az ő célja. Azt gondolom, mind mentálisan, mind fizikálisan erősnek kell lenni. Akarni kell a célunkat, akkor el is érjük. Farkas Attila, fotográfus

rendezveny.jpg

Elérhetőség:

Farkas Attila Esküvői Fotó

Mobil: +36 (30) 912-0393

E-mail: info@farkasfoto.hu

Web: www.farkasfoto.hu

www.farkas-eskuvoifoto.hu

Facebook: Farkas Photography

 Major Zsuzsanna, kreatív újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr9612805196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása