Adrienn: Imádom a végeredményt látni, azt, hogy valami szépet alkothatok #értékesötletek
2017. augusztus 28. írta: MajorZsuzsanna

Adrienn: Imádom a végeredményt látni, azt, hogy valami szépet alkothatok #értékesötletek

Minőségi termékekkel dolgozik, egy csodálatos környezetben Kalász Adrienn, kozmetikus. A Hagymatikum Gyógyfürdőben nyitott, 5 évvel ezelőtt, amikor megépült. Azóta együtt nőtt a fürdővel. Visszajáró ügyfélköre mellett rendszeresen vannak külföldi vendégei is. 21175393_2115534381794184_443629733_n.jpg

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Mi volt a legértékesebb ötleted?

Kalász Adrienn, kozmetikus, GIGI Kozmetika Hagymatikum-  Már általános iskolás korom óta kozmetikus szerettem volna lenni.  Emlékszem, hogy amikor arról faggattak, mi leszek, ha nagy leszek, én már akkor biztos voltam benne, hogy ezt a szakmát választom.  Ki is tartottam e mellett, egészen a gimnáziumig, ott volt egy kis elbizonytalanodás abban, hogy inkább főiskolára menjek-e, vagy tanuljak ezen a vonalon, de én kitartottam e mellett. 5 éve dolgozom benne, és igazából sosem éreztem munkának, mert nagyon szeretem csinálni.

2011 júliusában végeztem a szakmát. Volt egy fél évem, mielőtt megnyitottam volna a GIGI Kozmetikát a Hagymatikumban, hogy kitaláljam, mit is szeretnék. Át kellett gondolnom azt is, hogy maradjak-e Makón, vagy Szegeden, Budapesten nyissak üzletet. Éppen akkor épült a Hagymatikum, a város kitörési pontja a turizmus lett. Meghirdették az új fürdőben a kiadó helyiségeket, és én megpályáztam egyet. Azóta vagyok itt. Úgy gondolom, hogy ez egy pluszt ad a munkámhoz, hogy ilyen szép, színvonalas helyen és környezetben dolgozhatok.

21148475_2115533485127607_1259665801_n.jpg

A másik dolog, ami megkülönböztet a többiektől, hogy kizárólag minőségi anyagokat használok. A GIGI termékek ilyenek. Attól vagyok hiteles, ha a munka, amit végzek, és amit mondok, az igazi.  Csak olyasmit használok a vendégeken, amit magam is. Szegeden a márka megyei képviseletén tanultam a szakmát, Dr. Katonáné Dunai Erikánál, nagyon sokat köszönhetek neki. Ha ő nem szeretteti meg velem ennyire a szakmát, akkor nem szeretném ennyire csinálni, és az érződne, akkor nem lennék sikeres sem.

21148671_2115533825127573_1545913105_n.jpg

A vendégköröm egy része hűséges, sokan ajánlanak egymásnak, és ennél jobb reklám nem is létezik, mint az őszinte ajánlás. A fürdő miatt külföldi vendégeim is vannak rendszeresen, akik szintén nagyon elégedettek. Minden ember más, mindenkivel máshogyan kell beszélni, kommunikálni . Ezért azt szoktam mondani, fizikai és mentális figyelem kell ehhez a munkához a szakmai hozzáértés, és a szeretete mellett.

Persze vannak nehézségek. Sokan azt hiszik, hogy vállalkozni milyen egyszerű, pedig éppen amiatt, hogy a magam főnöke vagyok, sokat dolgozom, szigorú vagyok magammal. Már néha a vendégek mondják, hogy nyugodtan vegyek ki szabit, és pihenjek, töltődjek fel, ne dolgozzak ilyen sokat.

21148678_2115534155127540_415296139_n.jpg

Mi az, amit a legjobban szeretsz benne?

 Imádom a végeredményt látni, azt, hogy valami szépet alkothatok. A leglátványosabb a sminkelés, de az az igazság, hogy a szakma 90 százaléka más: bőrápolás, kezelések, tisztítás, a megfelelő hatóanyagok kiválasztása. Nagyon szeretem azt is, hogy változatos. Folyamatosan képzem magam, tanulok, új dolgokat keresek és használok is. Szívesen beszélek a vendégeimnek, amikor haza érek, és meg is mutatom nekik, amit tanultam.

21208317_2115533311794291_1453743556_n.jpg

Milyen nagy álmod, vágyad van?

Az első nagy álmom, hogy saját kozmetikám legyen már megvalósult. Szeretném bővíteni a helyiséget, ha lehetőség lesz rá. Mesterkozmetikus képesítést szeretnék szerezni, és szívesen oktatnék is tanulókat.

Mit tanácsolsz azoknak, akik most indulnak el az útjukon?

Azt, hogy lássák az egész fejlődési folyamatukat, és ne keseredjenek el, ha mondjuk éppen kevesebb vendégük van néha, mert ez kiegyenlítődik később. Legyenek kitartóak. Fejlesszék magukat, tanuljanak új dolgokat! Ha kell, áldozzanak rá időt, pénzt, energiát, mert mindig megtérül! Kalász Adrienn, kozmetikus, GIGI Kozmetika Hagymatikum

 Elérhetőség:

 FACEBOOK

Telefon:

06305755863


Major Zsuzsanna, kreatív újságíró

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr2312784714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása