Az online foglalás olyan mint a vakrandi. OK, én tudom, hogy teljes körű tájékoztatást adnak a legtöbb szálláskereső oldalon, és azt is, hogy ott az a sok kép, videó és vélemény. Tudjátok mi nincs ott? A személyesség. Az, hogy mosolyogva fogadnak-e, és, hogy őszintének érzem-e azt a mosolyt.
Nektek mitől lesz szimpatikus valaki? Attól, hogy kedvesen fogad? Hogy őszinte érdeklődéssel figyel rád? Hogy a kedvedben szeretne járni? Mindenkinek mástól. Kicsit most fordítsuk meg a klasszikus valaki ír valamit egy helyről sémát, és nézzük a csodás képek, marketing szövegek és ajánlók mögött a valódiságot és az embert. Lehetnek gyönyörű terek, szép szobák, exkluzív szolgáltatások a hotelemben, azok csak terek, tárgyak, környezet. Ami megtölti élettel az az ember. Minden képet, minden teret, minden videót. A személyes kapcsolatok, tapasztalatok, a viszonyaink, amit érzünk. Ezek döntik el, hogy jól érezzük-e magunkat valahol, vagy nem.
Amikor szállást választunk otthont választunk, ideiglenesen. Kényelemre, biztonságra vágyunk. Szép szobára, komfortos környezetre, és megbízható, kedves emberekre. A négycsillagos Bonatival Wellness és Gasztro Hotelbe a Womanity Tour 2017 résztvevőjeként érkeztem.
Új illat. Tudjátok, amikor olyan helyen jártok, ahol szinte kézzelfogható a friss, új illat, ilyet éreztem a hotelben. Ez nem csoda, hiszen májusban épült. Nos, az új illat, amit a szó kizárólagos pozitív értelmében értsen mindenki, minden fordulóban, a liftben, a szobákban, a sarkokban finom, hol parfümös, hol virágos, hol valami nagyon egészséges dolgot sugalló, SPA hangulatot idéző illattal keveredett. A fürdőszobai tusfürdő nekem külön a kedvencem volt, ez az a termék, amit általában a leggazdaságosabban próbálnak megoldani, itt egyáltalán nem volt ilyen érzésem, még a kézmosó illata is elegáns volt.
A másik ilyen kényeztető meglepetés a tavirózsa alakúra hajtogatott törölköző volt az ágyon, érkezéskor. A szobákban tévé, légkondi, WIFI alapfelszereltség. Külön jól esett a figyelmesen bekészített vízforraló, és teás csészék, filterrel. A hatalmas ablakok, amik a tágas erkélyre nyíltak külön dobtak a komfortérzetemen. Pedig a szobánk nem a sétálóutcára nyílt, hanem a másik hotelek felé, de így is jó érzés volt kiülni.Az étterem elsőosztályú volt, nagyon profi és segítőkész kiszolgálást kaptunk. A szobaszámok felírásánál volt egy nagyon pici kavarodás, de ez teljesen belefért, megoldottak mindent. Az ételek finomak voltak, a svédasztalos vacsora és reggeli közben mindig ügyeltek arra, hogy sose fogyjon ki semmi, hogy minden meleg maradjon.
De mindez amit eddig írtam, semmit sem érne a mosolygós, segítőkész személyzet nélkül. Itt itt jön a cikk fő vonala. Az emberek.
A recepciós hölgyek kedves szavai, és az, hogy mosolygósan fogadtak mindig, tényleg mindig, nagyon sokat hozzá tett a hely értékéhez a számomra. Ez az emberi oldal, ami nem megfizethető. Tényleg érdeklődő, profi recepciósokkal volt dolgunk, akik minden kérdésre választ adtak, mindent elmondtak, megmutattak, mindenben segítettek.
Ugyanezt tapasztaltam a masszázsnál is. A hölgy sokkal inkább tűnt egy kedves ismeretlennek, akivel mondjuk egy jót beszélgetsz a vonatra várva, mint egy alkalmazottnak. Félreértés ne essék: tökéletesen végezte a munkáját, nagyon profi masszázst kaptam, de az, amilyen módon beszélgetett is velem, sokkal szimpatikusabbá, emberibbé tette a hotelt. Olyan hellyé, ahova jó visszamenni, hiszen már van ott ismerősöm.
Az étterem személyzete is ilyen volt. Mindenki tudta a dolgát, és el is végezte, ahogyan kell, minden illemszabályt betartva. Jó érzés őszinte érdeklődést kapni, érezni, és olyan kiszolgálást, ami minden egyes vendégnek itt jár.
A környezet, praktikumok
Hévíz gyönyörű, Hévíz csodálatos, még mindig. A Hotel a sétáló utcán található, csendes, nyugodt környezetben. Aki átlendül a kezdeti benyomáson, hogy az utcán köntösben sétálgatnak körülötte az emberek, és tényleg minden ötödiküknél színes úszógumi vagy habszivacs van, az képes mást is észrevenni. Például a csodaszép virágokat, és a rendezett parkokat. A Hévízi Tófürdőhöz 10 percre juthatunk el a sétálóutcából.
Ezen a környéken egyébként üzletek és szállások vannak zömével. Aki kisboltra vágyik, annak egy nagyjából 200 méteres távot kell megtennie a templom irányába. De az egyik kis utcában egy nagyobb üzletlánc egyik tagját is megtaláltuk, ingyenes parkolóval. Én itt tettem le a kocsit, és gyalogoltam be a Bonvitalhoz, bejelentkezni, és megkérdezni, hogyan tudok beállni autóval. Azt nem tudtam, hogy a hotel mögötti utcában be lehet hajtani a parkolórészre, ahol biztonságban hagytam az autót 3 napra, az ebédlőből még rá is láttam. Szóval, aki a Bontivalba tart, hajtson tovább a sétálóutca után, és egy balkanyar után megtalálja a bejáratot a parkolóhoz, ahonnan hátulról bejuthat a hotelbe is.
Plusz Tipp
A parkoló bejáratán túl egy 5 lépésre szuper borozó van, termelői borokkal, akár elvitelre is, de be is lehet ülni. Kis pincehangulatot idéző asztalok, és kedves, hozzáértő kiszolgálás van. Annyit érdemes tudni, hogy mivel nem a partyra szakosodtak a Hévízi vendéglátó helyek, este 9 után szinte minden bezár.
Összefoglalva nem a hely, a csodás tófürdő, a luxus wellness részleg, a prémium környezet ami miatt a Bonvitalt választom legközelebb, ha erre járok majd, hanem az emberi oldala, a jó szó, a mosoly, a figyelmesség. Persze az sem mindegy kivel érkezel, én a Womanity Tour csapatával voltam, egy nagyon jó közösséggel.
Elérhetőség:
Major Zsuzsanna, majormedia.hu. A fotók a hotel honlapjáról származnak.