Vass István és Dienes Attila konzultánsok, azzal foglalkoznak, hogyan lehet egy cég, vállalat, vagy vállalkozás sikeresebb. Ehhez segítik hozzá a vezetőket. Attila Miskolcon él, István Szlovákiában, az a képzés, amit közösen tartanak Nagymegyeren lesz.
szponzorált tartalom
Honnan jött az ötlet, hogy közösen tartsatok képzést Attilával Csallóközben?
Vass István, tulajdonos Business Booster Network: Egy szervezetfejlesztési technológiát szemléltető anyagon dolgoztam, és ebben kértem online Dienes Attila segítségét. Mivel ugyanannak a programnak vagyunk a konzultánsai, felvettem vele a kapcsolatot, és ő készségesen segített.
Majd később, több ismerősöm is mesélt a debreceni képzéseiről, elkezdtem figyelni a munkásságát. Több szakmai könyvét át szerettem volna tanulmányozni, és megegyeztünk, hogy eljön a meghívásomra Szlovákiába képzést tartani. Nagyon örültem, hogy elfogadta a felkérést. Attila egyébként nagyon segítőkész.
Te pontosan mivel foglalkozol, hogyan épült fel a Business Booster? Miben segítesz a cégeknek, vállalkozásoknak?
A Business Booster Network programot, ahogy a neve is üzeni, egy vállalkozásokat segítő nemzetközi hálózatként álmodtam meg. Ami a siker felé mutatna utat a vállalkozóknak, de nemzetközi gazdaságélénkítő funkcióval is rendelkezik. A megálmodott minőséghez, és rendszerhez támogatókat kellett szereznem, azt vettem észre, hogy elég nagy bizalmatlanság uralkodik a piacon az újdonságokkal kapcsolatban, mert nem ismerik ezt a rendszert, szóval első lépésként meg kellett ismertetni.
Nem akartam konzultálni, hiszen teljes mértékben víziófejlesztő, és szervező üzemmódban szerettem volna működni a háttérben. De ez egy lehetetlen küldetésnek tűnt, hiszen a beszervezett előadók elvárták volna, hogy megtöltsem a termeket, és professzionális konzultánsokhoz híven, meg tudjam fizetni azt az euróban négy számjegyű összeget előadásonként, ami a napidíjuk.
A helyi cégvezetőknél még nem volt felépítve a szervezetfejlesztésben rejlő potenciál, és a közben kialakult nemzetközi kapcsolatokkal sem keltettem túl nagy érdeklődést, amelyekkel olyan országokba nyithattunk volna hidat, mint Svédország, Hong Kong, USA, vagy az Arab Emirátusok.
Ezért nekiláttam kicsiben, megszereztem a konzultáláshoz kellő minősítéseket és engedélyeket, és elkezdtem. Mintacégeket szeretnék létrehozni, amiken keresztül a micro-, kis-, közép- és nagyvállalatoknak is meg tudom mutatni a szervezetfejlesztésben, a technológiánkban rejlő potenciált, amit már számos nagyvállalat felismert a Microsofttól, a Shellen át a BMW-ig.
Ezekkel szeretném - és további vendégelőadókkal, mint amilyen Attila- megismertetni a Business Booster Networkot, és később hozzáadni azokat a gazdaságélénkítő programokat, amikkel megnyitjuk a regionális menedzsment rendszert régiónként, nemzetközi piacra terjeszkedve. Ehhez viszont elengedhetetlen a vállalkozók bizalma és támogatása.
Mi az, amiben Attila forradalmit tud mondani a képzéseteken a cégvezetőknek?
A PR technológia pont olyan témakör, még az egyetemi tanulmányokon belül is, mint amilyen a párkapcsolat. Vannak konkrét törvényszerűségei, mint a fizikának, a kémiának, vagy a gépészetnek. De ezeket a törvényszerűségeket nem nagyon adják át a nagyközönségnek. Attila ezeket a törvényszerűségeket tudja professzionálisan bemutatni, és a frissen megjelent könyvével szemléltetni a gyakorlatban is.
Ezt a könyvet az első 10 jelentkező meg is kapja ajándékba, a többiek pedig a helyszínen megvásárolhatják. A PR tulajdonképpen a legjobb vevőszerző tevékenység. Arról szól, hogy hogyan szerezzük meg mások támogatását, és hogyan szerezzünk hűséges ügyfeleket, partnereket, vásárlókat, és ez hogyan történjen meg tömegesen. Ahogyan azt a képzés elején fel fogom vezetni, a PR egyik leghatékonyabb partnere a minőségfejlesztés. Ezzel a két funkcióval egy vállalat rettentő sikereket érhet el, és virágozhat.
Milyen a szlovák vezetői, vállalkozói attitűd, hogyan érzed, mire van a legnagyobb szükségük ott a cégvezetőknek?
Szlovákiában a legfontosabb, hogy a cégvezetők tudjanak a megszokott sémadobozokon kívül gondolkodni. Hogy ne ragadjanak le a problémáknál, hanem ellássanak az egyszerű megoldásokig, amelyek szinte az orruk előtt vannak, és a felszabadult józan ész eredményei.
Mire vagy a legbüszkébb eddig a munkád során?
Pár éve még nem gondoltam volna, hogy ilyen komoly céljaim lesznek, és hogy ilyen nemes célokért fogok küzdeni, mint más vállalatok hatékonyságnövelése. Büszke vagyok arra, hogy ma tanácsadóként tudok gondolkodni, és számos magyarországi és szlovákiai kis- és középvállalatnak tudtam olyan segítséget adni, amik stabilabbá tették őket, és ennek köszönhetően megvan az irány ahhoz, hogy tovább fejlődhessenek.
Konkrét megoldásokat is tudtok mondani, gyakorlatban azoknak, akik elmennek a képzésre?
Konkrét technológiát, konkrét útmutatást fognak kapni, gyakorlati megoldásokat.
Hogyan tudunk jelentkezni?
https://www.business-booster.net/robbanj-be-a-koztudatba/ oldalon, vagy a képre kattintva. Várunk mindenkit!
Olvasd el a Dienes Attila könyvéről szóló cikket is!
Major Zsuzsanna kreatív újságíró, hírmenedzser