A jövő cégvezetői, vállalkozói a jelenben alapozzák meg a hírnevüket! #értékesötletek

Miért tabu a női felső vezetők között az, hogyan kezelik a sikereiket, egyeztetik össze a magánéletet és munkát? Miért utáltuk meg a matekot a suliban? Hogyan lehet leküzdeni a családon belüli véleményeltéréseket a cégünk érdekében? Hogyan ismeri fel a jövő boltja a vásárlót? Hogyan robbanhatunk be a köztudatba, miért olyan fontos a hírértékű megjelenés? Ha ezek közül bármelyik érdekel, olvasd el ezt a cikket!

img_3332.JPG

fotók: Kőházi Konrád, Dienes Martin

Az üzleti találkozók csak akkor unalmasak, ha nem adnak valamit, amit magaddal vihetsz belőlük. Kapcsolatot, tapasztalatot, élményt, valamit, amit tanultál, egy jó mondatot, bármit, ami neked értékes lehet. Június 28-án a Robbanj be a köztudatba exkluzív üzleti találkozón voltam. A hírértékű szövegerősítő témában beszéltem arról, hogyan erősítheti a  hírközlésünket az, ha megfelelően bánunk a social media felületeinkkel, honlapunkkal, sajtónak címzett leveleinkkel. Az Alphasonic Kft-nél találkoztunk. A témák, amiket a leadben írtam mind előkerültek. 

A cikkben szereplő fotókat  Kőházi Konrád és Dienes Martin készítették.

img_3341_1.JPG

Úgy éreztem le is fedik azokat a főbb problémákat, amelyek a cégvezetőket, felső vezetőket, vállalkozókat foglalkoztathatják: 

- Hogyan leszek hiteles, őszinte, igazi?

- Hogyan tudom felvirágoztatni a cégem, akár egy lehetetlen helyzetből is?

- Hogyan tudom megmutatni magam értékesen?

- Hogyan kezelhetem azt, ha a családon belül mások a céljaink?

- Milyen okos technikai megoldások létezhetnek a gyors, egyszerű bevásárlásra?

- Miért bánnak máshogyan a nőkkel egy férfias üzleti közegben? 

- A céljaim elég nagyok ahhoz, hogy sikerüljenek? Hogyan alakulhatna át az oktatási rendszer? 

Orgován Katali, a Pátria Nyomda Zrt. volt vezérigazgatója, aki külföldön folytatja tovább értékes karrierjét nők a csúcson! - Női vezetőként egy férfias közegben címmel beszélt azokról a nehézségekről, amik akadályozzák a nőket abban, hogy magasabb vezetői szintre tudjanak elérni. 

img_3330.JPG

Izgalmas, érdekes volt hallani, hogy az általános férfi, női szerepek hogyan teremtenek sztereotípiákat az üzleti életben. A felső vezető nők pedig sokszor szembesülnek azzal, hogy tabuként kell kezelniük egymás előtt a megpróbáltatásaikat. 

img_3325_1.JPG

Dimitrova Dessislava, az Alphasonic Kft cégvezetője a legmodernebb technikákat mutatta, amelyek segítik a cégek, vállalkozások informatikai és biztonságtechnikai területen.

Megnéztünk egy videót, amiben egy olyan vásárlói rendszer működését láthattuk, ami arcról felismeri az érkezőket, a termékekről egy táblagéphez érintve tudhatunk meg bármilyen fontos információt, a kosarunk tejes tartalmát pár másodperc alatt betudjuk olvasni fizetéskor. 

img_3284_1.JPG

Bene Koppány, a leglazább matektanár: Hogyan robbanj be a köztudatba a FB-on? Saját történetét, nézőpontjait osztotta meg velünk. Szerintem sokunkban felmerült, hogy ha így tanultuk volna a matekot a kezdetektől, talán meg is szerettük volna. Koppány élőben is olyan mint a videóiban, én hiszek benne, hogy formálni tud az oktatással kapcsolatos beidegződéseken, és egy rugalmasabb, sokkal emberközelibb, gyakorlatiasabb tanítási forma is kialakulhat a jövőben. 

img_3221.JPG

Dienes Attila, a legörültebb konzultáns: Robbanj be a köztudatba! címmel Szendrei Mihály sikertörténetét osztotta meg velünk.: Hogyan lett az Aranykorona Étteremből egy virágzó cég? Mihállyal reflektáltak a kérdésekre, problémákra. Attila számomra annak a mestere, amit már sokan körbejártak, de a lényegi részét kevesen alkalmazzák, ha a cégek, vállalkozások PR-járól, megjelenéseiről van szó. 

Attila mesterien ért ahhoz, hogyan találja meg egy cégben azt a pontot, ami kiemeli a többi közül. A legfájóbb problémákra ad megoldást, használható formában. Azt vallja, hogy a cégben a legértékesebb az ember. 

img_3229.JPG

Szendrei Mihály tapasztalatai sokak fájdalompontjára hatnak: Hogyan kell megváltoznunk, felismernünk, ha a cégünket nem jó irányba visszük, és mit kell megtanulnunk, megváltoztatnunk azért, hogy jobb legyen. A célok megfelelő pozicionálása mellett itt szóba került az is, mit tehetünk ha egy családi cégben a szülők, és a gyermek között konfliktus alakul ki a cégvezetésben, mert más célokkal bírnak, és ezeken hogyan lehet változtatni. 

img_3296_1.JPG

Én a hírérték felismerését hangsúlyoztam, és azt, hogy mi mindenre kell odafigyelnünk, akkor, amikor hírt adunk magunkról. Ebben fontos szerepe van a médiumoknak, és újságíróknak, nem kizárnunk kell őket, hanem minél inkább bevonni. Hírértékűen kell megjelennünk. 

img_3235.JPG

Én nagyon örülök, hogy részt vehettem ezen a találkozón, a tudáson és tapasztalatokon túl nekem az volt a legjobb érzés, hogy egy olyan közösségben lehettem, ahol adok és kapok is valamit. Hiába vagyunk ugyanis a saját szakterületünkön értékes tudás birtokában, ha nem oszthatjuk azt meg egymással.

img_3254.JPG

A hasonló gondolkodású emberek együtt mindig erősebbek, sikeresebbek. A feszes, szabályozott üzleti életben nehéz elképzelni, hogy lehet igazán  jó hangulatú is a tapasztalatcsere, a tanulás, az értékközlés. Itt minden a helyén volt. Éreztem, hogy közösség vagyunk. Köszönöm, hogy itt lehettem. Még hallotok róla. 

Major Zsuzsanna, hírmenedzser

A Hírértékű Szövegerősítő Programot azért dolgoztam ki, hogy újságíróként megtanítsalak figyelemfelkeltő szöveget írni, és használni. Egyszerre tanulsz, miközben tartalommal töltjük meg a felületeidet. Mikor máskor, ha nem most, a nyáron? Jön az uborkaszezon, amikor a hírek alszanak, úgy kell levadászni őket. Mi folyamatosan hírekkel etetjük az újságírókat, olvasóidat, követőidet. Olvass a hírértékű szövegerősítő programomról ide kattintva:

35882294_2226374000918099_1729457182614749184_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1514084273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

GiftHunter

 Vadássz ajándékokra mobillal, vagy csatlakozz vállalkozóként! Itt töltheted le:

Ha időjárás, akkor:

27_hu.png