5 igazán jó tipp a sikerért a makói Váll-ker Kft. példáján #értékesötletek
2018. április 05. írta: MajorZsuzsanna

5 igazán jó tipp a sikerért a makói Váll-ker Kft. példáján #értékesötletek

Nemzetközi szinten elismert kandallógyártó cég a makói Váll-ker Kft. Folyamatos fejlődésük kulcsa, és egyben sikereik alapjai is azok a példaértékű dolgok, amikből ötöt gyűjtöttem össze. Mit lehet tanulni ebből, ha saját vállalkozásod van, vagy most tervezed? Olvasd el!

img_0594.JPG

A rendszerváltás után alapított társaival kandallógyártással foglalkozó céget Tóth István, a Váll-Ker Kft. igazgatója. Akkor még ők sem tudták, hogy 2017-re Európa egyik vezető kandallógyártó cége lesznek. Robottechnológiával dolgoznak, és a bedolgozó cégekkel, vállalkozásokkal együtt több mint 600 család megélhetését segítik. Tóth István elmesélte Értékes Ötletek interjúsorozatunkban hogyan járta végig a saját útját. Megpróbáltatások, sikerek igaz története ez- ez volt a bevezetője annak az interjúnak, amit Tóth Istvánnal készítettem.ITT olvashatod el újra. 

Ma az új csarnokuk avató ünnepségén vettem részt, mint moderátor, és az uniós pályázatuk zárórendezvénye volt ez egyben. Nézd meg a galériát is: 

Ennek kapcsán gyűjtöttem össze 5 dolgot, idézetet, amit Tóth István az interjúban mondott, és nagy hasznára lehet mindenkinek, aki vállalkozó szemléletű. 

 

1. Mindig előre! 


Mindig új beruházásokat valósítottunk meg. Amikor tudtunk, pályáztunk és pályáztunk.

2. Visszaforgatni a bevételt.


Egy vállalatot mindig fejleszteni kell, mert ha megállunk, az olyan, mintha visszafejlődnénk. Húsz éves megalapításunk óta minden pénzt  visszaforgattunk, és minden pályázati lehetőséget igyekeztünk kihasználni, amit csak tudtunk.

 img_0896_1.jpg

 3. Bízni magunkban és kitartani a céljaink mellett. 

Nagyon nagy kitartás kell, szükség lesz még új ötletekre. Fel kell készülni az úton várható akadályokra, mindig lennie kell talonban megoldásnak a várható problémára. Fontos, hogy bízzak önmagamban, mert ha nem teszem, hogyan várom el, hogy más megtegye?

4. Pontos tervezés

Elengedhetetlen a pontos tervezés, a fenntarthatóság megalapozása.

5.Meg kell mutatni magunkat!

Reklámra és marketingre pedig mindig költeni kell. Hiába van egy jó termékem, ha páncélszekrénybe zárva őrzöm. Meg kell mutatni! El kell mondani, miért jó!

 Major Zsuzsanna, kreatív újságíró, hírmenedzser

Ez a cikk, az értékes Ötletek Blog Milliós Blog Projektjének részeként, az alábbi szponzorok támogatásával készülhetett el. Bővebben a támogatókról és a projektről a képre kattintva olvashatsz! Köszönet, hogy segítettek értékes hírt adni erről az értékes ötletről, így minél többen hallhatnak róla.

 800.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr113812604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása