Gábor páncélban zúzza az ingatlanpiacot #értékesötletek
2018. március 25. írta: MajorZsuzsanna

Gábor páncélban zúzza az ingatlanpiacot #értékesötletek

30 kilós páncélban küzd a buhurtosokkal, ha kell, emellett joghallgató és háromgyermekes családapa a 35 éves Ferenczi Gábor, aki egyébként ingatlan tanácsadó. Azt mondta minden házzal egy történetet is kap, emberi sorsokat ismer meg. Olvasd el az ő történetét!

29244784_1988753351159379_1866260098674851840_o.jpg

 szponzorált tartalom

Mi volt a legértékesebb ötleted, és hogyan építetted fel?

Ferenczi Gábor, ingatlan tanácsadó, értékbecslő, közvetítő, hazadlesz.hu: Inspiráció és ötlet keveréke leginkább. Történész végzettségem van, és jelenleg levelezőn jogot hallgatok, de mindig is vállalkozó voltam, évekkel ezelőtt egy fuvarozással foglalkozó cégem volt, az is itt Makón. Tősgyökeres makói családból származom. Sajnos a gazdasági világválságkor nekem is el kellett gondolkoznom, hogy hogyan tovább. Mindig is azt vallottam, hogy az életen át tartó tanulás fontos dolog. Elkezdtem információkat gyűjteni, olvasni, keresni az irányt a továbblépésre. Ekkor akadt a kezembe több ingatlanbefektetéssel foglalkozó könyv, sikeres üzletemberekről olvastam, akiknek megfogott a története, gondolkodása. Elkezdett érdekelni az ingatlan, mint befektetés.

29258480_1988751527826228_5512879154808225792_n.jpgAzt tudtam, hogy továbbra is korrekt és tisztességes vállalkozást keresek, mert ha okosan fektet valaki pénzt egy ingatlanba, akkor az gyarapodást hoz. A családomban is azt tanították, hogy mindig korrekt és tisztességes emberek legyünk és ne tegyük kockára becsületünket. Azonban azt tapasztaltam, hogy attól, hogy mi azok vagyunk, még nem biztos, hogy mások is azok velünk szemben. Ezért elvégeztem egy ingatlanközvetítői tanfolyamot, először csak azért, hogy biztosan ne verjenek át, ha pénzt szeretnék befektetni ingatlanba. Ugyanis egy-egy vállalkozásban, vagy bármiben a legnagyobb kockázat a tudatlanság, a hozzánemértés.

25659489_1897034440331271_8986323770572152431_n.jpgEkkoriban jelent meg egy, a fiatal vállalkozókat támogató pályázati lehetőség, mely arra ösztönzött, hogy fogjak bele az ingatlanközvetítésbe. Jelentkeztem erre a pályázatra, de később nem fogadtam el a megnyert támogatást, mert úgy gondoltam, hogy teljesen magam szeretnék dönteni arról mit, hogyan, milyen ütemben valósítok majd meg.

29196269_1988753747826006_4022476089497485312_o.jpg

Az első voltam 2014-ben, aki helyi vonatkozású ingatlanos weboldalt hozott létre és hozzákapcsolódó profi üzleti facebook oldalt valósított meg, ezzel új lendületet adva a makói ingatlanpiacnak. Jelenleg közel 3000 követője van facebook.com/hazadlesz oldalnak. Ma már egy nagyon nagy facebook csoport, a Makói Piactér is kapcsolódik oldalamhoz.

Az évek során egyértelművé vált mindenkinek, hogy a hazadlesz.hu oldalt én működtetem, engem kereshetnek, ha ingatlannal kapcsolatos ügyük van. A másik nagy lépés az volt, amikor Kiss Gábor hiteltanácsadóval közös irodát nyitottunk, és ez nem csak azt jelenti, hogy egy helyen vagyunk, hanem azt is, hogy erős szakmai tudással tudjuk segíteni egymás munkáját. Kollégám több, mint egy évtizede szolgálja odaadó és szakértő munkájával a Makó és környékén élőket zseniális pénzügyi megoldásaival, így remek és erős párost alkotunk együtt, melyből főleg az ügyfelek profitálhatnak. Mi vagyunk a lámpás, ami segít eligazodni a bonyolult szabályok között.

29214662_1988739184494129_7134717638239846400_n.jpgSokat teszek azért is, hogy szakmai tudásomnak, tapasztalatomnak köszönhetően az eladók szemét felnyissam, hogy nem szabad elrugaszkodni nagyon, hiszen a túlárazott ingatlanokat nem lehet eladni. Sajnos ez jelenleg nagy probléma a makói piacon is, ugyanis nagyobb közvetítő cégek, ismeretlen képviselői szegedi árakon vállalnak el lakásokat, illetve a magán eladók is gerjesztenek egyfajta irreális árversenyt, ami befagyaszthatja egy időre a helyi ingatlanforgalmat.

Elindítottam egy youtube csatornát is, ahol ingatlan szakmai témákkal foglalkozom, illetve a helyi ingatlanpiaccal. Sok pozitív visszajelzést kaptam ügyfelektől, hogy nagyon hasznosak számukra ezen videók.

Én nem más ingatlanközvetítő cégek alá kapcsolódtam be, hanem magam hoztam létre egyet. Abban hiszek, hogy úgy kell lebonyolítani egy-egy ingatlanügyletet, hogy az eladó és a vevő egyaránt elégedett legyen és megismerve szakértelmemet és hozzáállásomat tovább ajánljanak másoknak. Időközben elvégeztem a felsőfokú ingatlanvagyon-értékelői szakmát is, most pedig joghallgató vagyok, ugyanis fontosnak tartom a folyamatos képzést. Azt szeretném, ha minél többet tudnék nyújtani az ügyfeleimnek, azoknak, akik megkeresnek engem.

29244397_1988741574493890_7630806512914399232_n.jpg

Mi lendítette fel a hazai ingatlanpiacot?

Az emberek vásárlási kedvét növelte a kedvező kamatkörnyezet, bíznak ebben a befektetésben. A CSOK is nagyban hozzájárult ehhez. Az irodánkban már mi is tudunk olyan hitelkonstrukciót összeállítani, mellyel az ügyfélnek 0, azaz nulla kamatot kell fizetnie felvett hitele után.

Nagyon sok szép szakmai kihívással találkozom a mindennapokban. Az Espersit-ház melletti polgári ház eladása is ilyen volt, szeretem a régi épületeket, mert valahogy a falak sugározzák a történelmet, és mesélnek egykori tulajdonosairól is. Számtalan házat, lakást bejártam. Tényleg kívül-belül ismerem a várost. Ha valaki sétál az utcán, ő csak az épületet látja, de én ismerem a történetüket is, láttam sokat a pincétől a padlásig. Nagyon sok ember köszön, integet az utcán, akik egykor vagy eladóim, vagy vevőim voltak. A mosolyok, az integetések pedig jó visszajelzések, hogy hogyan végzem a munkám. Ez a legjobb része az egésznek! Az ügyfeleim sikere az én sikerem is!

Milyen nagy álmod van?

Boldog, szerencsés embernek tartom magam, aki élvezi azt, amit csinál, aki nagyon szereti a családját és ők is viszont szeretik. 3 gyermekünk van a feleségemmel, a 9 éves Júlia, Csabi, aki most lett 6 éves, és a legkisebb: Lilla, aki hét hónapos.

29214248_1988740701160644_4538374976838828032_o.jpg

 Élvezem azt, hogy Makón dolgozhatok. Itt ismerik egymást az emberek, tudják, ki, kicsoda, hol találkoztak vele, például együtt jártak úszni, iskolába, vagy sportolni, ebédelni. Sok közös emlék köti össze az itt élőket. Elégedett vagyok az életemmel. Van egy nagy hobbim, amivel a legutóbbi makói sportágválasztón is voltunk, a buhurt nevű sport. Ezt páncélban vívják, olyasmi mint egy lovagi torna. 30 kilós páncélban szoktam küzdeni, most a római világbajnokságra készülök, ami május 3-tól 6-ig tart. Az az álmom, hogy megszerezzem a Dr.-t a nevem elé, illetve a buhurt sport alapjainak megteremtésével egy népszerű sportágat honosítsunk meg itthon és Makón egyaránt.


Mit javasolsz másoknak, akik most kezdenek bele valamibe?

Azt, hogy folyamatosan képezzék magukat, és tanuljanak, és reagálják le azonnal a változásokat friss tudással, szakértelemmel. Mindig a következő lépésre kell koncentrálni, a fejlődésre. Azt keresni mivel lehetünk jobbak, többek.

 

Major Zsuzsanna újságíró, hírmenedzser

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8513777932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása