Nézz az égre! Itt a repülő reklám! #értékesötletek

Zseniális az alapötlet.  Az égen röpködő drónra mindenki felfigyel, de mi van, ha mondjuk egyben reklámoznak is valamit így? Szuper, nem? Hujber Vilmos és Csontos Norbert mesélt az ötletről, a megvalósításról, és hasznos tanácsokat is adtak.

csontos_hujber.jpg

Mi volt a legértékesebb ötletetek és hogyan építettétek fel?

Hujber Vilmos, Droneverts:  2016 szeptemberében találkoztam hosszú idő után újra régi jó barátommal Csontos Norberttel. Meséltük egymásnak aktuális projekteinket, terveinket. A téma a reklámiparra terelődött és azt fejtegettük, hogy mennyire nehéz mostanában kitűnni a konkurenciából, valamint hogy hiába van egy cégnek nagyszerű terméke vagy szolgáltatása, ha nem juttatja el az infót a célközönségnek, akkor hiába van az embernek nagyszerű ötlete. Igen ám, de a reklám nagyon drága és ha csak erőből reklámozunk, nem pedig ésszel akkor maximum csak beállunk a sorba, de nem fogunk onnan kitűnni.

reptetes.jpg

Pedig minden cégnek járna a jó marketing, mert a legtöbb zseniális ötlet az új, friss, fiatal cégek birtokában van. Elhatároztuk, hogy egy olyan reklámügynökséget csinálunk, ami tényleg segít felvirágoztatni a cégeket, a lehető legkreatívabb és leginkább pénztárca barát módon. Sőt! Tanácsadással is foglalkozunk, ami teljesen ingyenes szolgáltatásunk.

A mai ember órási reklámvakságban szenved. Nem hogy már tudat alatt elutasítja a reklámokból érkező információt, de egyenesen idegesíti is a legtöbb embert. Elkezdtünk kattogni. Hogy lehet úgy reklámozni, hogy az emberek észrevegyék, közelebbről megnézzék, sőt még élvezzék is. Itt jött képbe a drón, aminek az ötletét a Minner.hu-nak is köszönhetjük!

A drón a levegőbe emel egy reklámfelületet, aminek a hangja és látványa minden figyelmet odavonz. Képzeljük el a főváros, vagy az ország több pontján egy időben drónok reklámoznak cégeket. Mekkora hírérték, mennyi tényleges elérés, meg úgy alapból, mennyire király dolog már...reptetes_2.jpgEz nagyon egyszerűnek hangzik elsőre, de a technológiai és jogi hátteret körülbelül fél évig tartott összerakni. Fontos volt számunkra, hogy biztonságos, és jogilag megfelelő legyen az egész reklámozási folyamat. Nehéz időszak volt, néha mi is elbizonytalanodtunk abban, hogy valóban Magyarország-e a legmegfelelőbb hely ennek a vállalkozásnak, hiszen kezdetben egymást érték a negatív kommentek és elutasítások, folyamatosan akadályokba ütköztünk. Amerikában és Ázsiában jóval egyszerűbb dolgunk lett volna. Ott akkor már bevett rutinja volt egy hasonló cég létrehozásának, de nem adtuk fel. Mindig a szemünk előtt lebegett az a cél, vízió amiért belekezdtünk ebbe az egészbe.ballon1.jpgIgazán büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan csapat áll mögöttünk, akik hivatásuknak érzik azt, hogy felvirágoztassák/kiemeljék az olyan cégeket, akik valódi értékekkel bírnak a piacon. Nálunk nincs 40000 forint/órás konzulációs díj. Mindenkit barátként várunk egy jó beszélgetésre, cég és marketing analízisre, annak fejében, hogy a beléjük fektetett idő és törődés később együttműködés formájában meghozza a gyümölcsét mindkét félnek. 

Milyen nagy álmotok, tervetek van? 

Annak idején amikor a már fentebb említett reklámpiaci helyzetről elmélkedtünk, az volt a fejünkben, hogy hogyan lehetne meginnoválni a reklámpiacot, milyen új megoldásokat lehetne létrehozni. Hiszünk abban, hogy a jövőben új felületeken is történik a hirdetés. Sokkal dinamikusabb és interaktívabb reklámokat látunk a szemünk előtt. A drón az csak egy csekély része annak az eszköztárnak, ami miatt egyedibbek vagyunk a többi reklámügynökségnél. Még tartogatunk meglepetéseket a piacnak. :)reptetes_3.jpgMi nem akarunk a meglévő ügynökségekkel versenyezni, a célunk nem az, hogy a jelenleg jól bevállt stratégiákat felrúgjuk, hanem az, hogy általunk valami olyan pluszhoz jussanak az ügyfeleink, amivel meg tudják magukat különböztetni a konkurenciától. Azt a szoktuk mondani, hogy “Mi vagyunk a hab a tortán”. :) Ez nem azt jelenti, hogy ha valaki egy “tradícionális” kampány kivitelezésével keres meg minket, akkor nem vállaljuk. Sőt, kimondottan várjuk az ilyen megkereséseket is, hiszen az mindennek az alapja. Annyi a különbség, hogy nálunk mások az arányok, nem engedünk ki kampányt úgy a kezünk közül, hogy abba ne legyen valami kiemelkedő, megjegyezhető és egyedi. Egy olyan marketing kultúrát szeretnénk elterjeszteni, ahol a cégek képesek arra, hogy felfedezzék a bennük rejlő egyediséget és értéket, és ezt a hozzájuk leginkább megfelelő módon tudják közölni a célközönségnek.

Mit tanácsolnátok másoknak, akik most indulnak el az útjukon?

csontos_norbert.jpg

Számomra az a legfontosabb tanulság, amit minden egyes cég felépítésénél tapasztaltam az elmúlt években, hogy a kiáramlás az első. Nem egyszer fordult elő, hogy adott projektben felfedeztünk valami értéket, ami piaci rés is volt egyben, de nem volt megfelelő kommunikáció a marketingben, nem emelkedtünk ki a konkurenciából, így az eredmények is gyengébbek voltak. Ha megfelelőbb mennyiségű és minőségű kiáramlás van egy cégnél, akkor a beáramlás, azaz eredmények is hasonlóan alakulnak.Csontos Norbert, Droneverts

hujber_vilmos.jpg

Arra kellett rájönnöm az elmúlt időszakból, hogy muszáj befektetnünk időt és energiát mások munkájába is, nem csak a miénkbe. Hiszen a marketing nem más, mint befektetés a saját cégedbe. Ha mi nem tennénk ugyanezt, úgy megtagadnánk a saját filozófiánkat. Engem igazol ez a filozófia. Amióta így állunk hozzá az üzlethez, több nagyobb cég is megkeresett minket, hogy csináljunk nekik kreatív kampányt. Sajnos ezekről nem beszélhetek, pedig legszívesebben világgá kürtölném mennyire megtisztelő ilyen nagy cégekkel együtt dolgozni. Annyit viszont elárulhatok, hogy a nyár és ősz folyamán sok drónnal fogtok találkozni. Hujber Vilmos, Droneverts

 Vegye fel velünk bátran bárki a kapcsolatot. Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Major Zsuzsanna, majormedia.hu

Ha tetszett a cikk, likeold az oldalunkat, és oszd meg! 

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8012545841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

GiftHunter

 Vadássz ajándékokra mobillal, vagy csatlakozz vállalkozóként! Itt töltheted le:

Ha időjárás, akkor:

27_hu.png