Undorító vagy ínycsiklandó a fekete burger?  #értékesötletek
2017. június 16. írta: MajorZsuzsanna

Undorító vagy ínycsiklandó a fekete burger? #értékesötletek

Ez is olyan japán hülyeség, vagy mint mindent, tudjuk magyarosítani? Kóstoltam, fotóztam, beszámolok. 19244288_2032096256804664_1557086782_n.jpg

Japánban a Burger King dobta piacra a fekete burgert, az volt az első olyan hír, amiben olvastam róla. Ők bambusz-szénnel és tintahal-tintával készítették. Azóta már több helyen láttam, de most végre meg is tudtam kóstolni, egy magyar, kisvárosi piaci büfében. Meg fogtok lepődni. 

19251209_2032096806804609_1276449361_n.jpg

Mitől olyan izgis?

Mert más. Mert fekete. Nyugi semmi extra trükk nincs, csak egy kis ételszínezék. Gondolom én, bár külön nem kerestem meg a gyártót, azzal, hogy a színezék pontosan mi lehet. A hambisnál, ahol ettem, úgy rendelik ezt a zsömlét, minden más, mint mindig saját alapanyag. Friss zöldségekkel, isteni husikkal. 

Jó hír, hogy rajtam kívül még hárman kértek ilyen hambit, amíg ott voltam, fiatalok, megkérdeztem, szintén a facebook kép miatt jöttek. Ennyit arról, hogy nem éri meg jobban figyelni a facebook promóra...tök mindegy mennyire kicsi vagy, vagy éppen mondjuk egy piaci hambisként árulsz, a facebook az facebook. 

19264956_2032096550137968_1968709652_n.jpg

Mi van benne?

Fekete zsemle, chedar sajt, bacon, dupla hús, uborka, hagyma, a szokásos hambis cuccok. 

Milyen volt?

A dupla hús miatt a felénél úgy éreztem, belehalok, annyira jól laktam, de azért legyűrtem. Nekem nagyon ízlett, bár a zsömlén ízben is éreztem, hogy más, mint máskor. A hambi nagyon finom volt. 

19239628_2032097200137903_251662497_n.jpg

Mitől olyan értékes ez az ötlet?

A hambis 24 éve van a szakmában, melegszendvicsek, hambik, és a szokásos kínálat. De miért újítottak be? Szerintem tök egyszerű a válasz: amikor megláttam FBn a hambi fotóját, fogtam a cuccom és indultam is. Ez olyan cucc, amit meg kell kóstolni, ha tetszik, ha nem. Egy magamfajta újságírónak mindenképpen. 

A másik nyomós ok, hogy teljesen mindegy mennyi ideje vagy a szakmában, újítani mindig kell.

A harmadik, hogy használd a facebookot!

Ha segítség kell abban, hogyan posztolj értékes hírt magadról, keress meg!

Major Zsuzsanna, majormedia.hu 

Likeold facebook oldalunkat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8212599795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása