Oázis Panzió a város szívében #értékesötletek
2017. június 10. írta: MajorZsuzsanna

Szeretni kell, amit csinálsz, máshogyan nem megy- ezt vallja Györki Edina, vállalkozó, aki idejének nagy részét az Oázis Panzióban tölti. A szálláshely jövőre lesz tíz éves, igazi családi vállalkozásként működik, Györki Gábor, Edina sógora is nagy szeretettel végzi a munkáját. Sikerük vendégszeretetükre épül.

PR CIKK/REKLÁM/HIRDETÉS

Hogyan építettétek fel a legértékesebb ötleteteket?

Györki Edina, vállalkozó, Oázis Panzió: Az egyik helyi hotelben szerettem meg ezt a szakmát, már akkor arról álmodtam, hogy milyen jó lenne egy saját vállalkozás. 2007-ben adódott rá lehetőségünk, hogy a nagyszülők polgári házából kialakítsunk valamit. Több ötletünk is volt, végül a panzió mellett döntöttünk. Belevágtunk, megnéztük milyen lehetőségeink vannak. Mindent úgy alakítottunk ki, hogy azt néztük, mit szeretnénk, ha mi lennénk a vendégek.

19075391_2024474814233475_1739467703_n.jpgGyörki Gábor, vállalkozó, Oázis Panzió: Azóta ezt folyamatosan fejlesztettük. Az évek során alakult ki a reggeliztetés is, ami benne van a szobaárban. Ma már svédasztalos reggelit kínálunk, mindenki kiválaszthatja, mit szeretne. Van egy nagy udvarunk, zárt pakolókkal. Hatalmas, árnyas fákkal. Most fejeztünk be egy újabb fejlesztést, szobákkal bővültünk, hangulatos grillteraszt alakítottunk ki. Tényleg rengeteg dolog változott az évek során, a vendégek visszajelzései alapján. 19047578_2024475897566700_33849469_n.jpgGyörki Edina, vállalkozó, Oázis Panzió: Több család visszatér hozzánk, és bizony, nagyon jó megfigyelők is vannak közöttük. Vannak, akik kis apróságokat is észrevesznek, és örömmel veszik, jól esik nekik, hogy azt látják, mindig van valami új dolog. Öt évvel ezelőtt megváltozott a forgalom. Amikor megépült az autópálya, és a Hagymatikum, elkezdtük komolyan építeni a turizmusra. Arra törekszünk, hogy ha a vendég eljön, ne csak egy napot töltsön itt, hanem elmondjuk neki, milyen lehetőségek vannak a többnapos kikapcsolódásra. Itt letehetik az autót, és akár gyalog vagy kerékpárral is kalandozhatnak. 19073913_2024476470899976_751331057_n.jpgGyörki Gábor, vállalkozó, Oázis Panzió: Amikor megalkottuk az Oázis nevet, ez volt az egyik célunk: egy családias hangulatú, zöld udvaros szálláshely kialakítása a város szívében. Egy olyan Oázis, ahol jó megpihenni, ahonnan jó elindulni, és jó visszatérni. Egyre több napot töltenek nálunk a vendégek. SZÉP kártyát is elfogadunk, WIFI lefedettségünk van az egész panzió területén. Üzletemberek is megállnak nálunk, szívesen dolgoznak a szabadban a laptoppal. Kisállatokat is beengedünk. Külön nagy élmény szokott lenni a kutyásoknak, hogy lesétálnak a Maros-partra. 19114636_2024476614233295_686641765_n.jpg

Mi különböztet meg titeket a többi panziótól?

Györki Edina, vállalkozó, Oázis Panzió: A családias környezet mellett a családias hangulat. Sokszor vagyok itt a gyerekekkel. Sűrűn itt vagyunk, hogy minél gördülékenyebben menjen minden. Regina 5 éves, Dani 8, mindketten abban a korban vannak, hogy szeretnek barátkozni, játszani.  Sokszor együtt játszanak az udvaron a vendégek gyerekeivel, vagy segítenek a reggeliztetésnél, nekik ez játék és kaland. Volt egy kislány, aki azt kérte a szüleitől,  hogy ide jöjjenek vissza szülinapi ajándékként. 19073725_2024475377566752_407377815_n.jpg

Györki Gábor, vállalkozó, Oázis Panzió: Maga a panzió lehetőséget ad arra, hogy közvetlenebb módon tudjuk fogadni a vendégeket, mint mondjuk egy nagyobb szálloda. Itt amikor megérkezik valaki, már beszélgetünk, sztorizgatunk. Ha elfogadják, akkor pálinkával kínáljuk őket, törődünk a vendégekkel, nagyon jó érzés, amikor távoznak, és azt mondják, nagyon jó volt itt nekik, biztosan visszajönnek még. Ezért érdemes dolgozni, fejleszteni.  19047674_2024476990899924_765176221_n.jpg

Milyen álmaitok, terveitek vannak?

Györki Edina, vállalkozó, Oázis Panzió: A legutóbbi fejlesztésünkkel nagyon elégedettek vagyunk, jók a visszajelzések, az elmúlt közel 10 év is azt bizonyítja, hogy érdemes folytatnunk, amit anno elkezdtünk  tovább építeni, amit megálmodtunk. 19113160_2024476797566610_1814534757_n.jpg

Györki Gábor, vállalkozó, Oázis Panzió: Sok tervünk van elképzelhető, hogy majd az udvart is fejlesztjük még. Kialakítunk egy kis játszóteret, játékelemekkel, csúszdával a gyerekeknek. Nagyobb szerepet fog kapni az online marketing is az életünkben, a közösségi oldalakat is sokkal inkább ki fogjuk használni. 19047629_2024475744233382_704116634_n.jpg

Mit javasoltok azoknak, kik most indulnak el az útjukon?

Györki Edina, vállalkozó, Oázis Panzió: Az vágjon bele hasonló dologba, aki szívvel, lélekkel szereti csinálni. Ha emberekkel dolgozol, foglalkozol, akkor szeretned kell az embereket. Érezni kell, mire vágynak, teljesíteni a kéréseiket, ez egy nagyon emberközpontú szakma. Aki nem szeret másokkal beszélgetni, nem érdekli igazán a másik, az inkább más területen építkezzen.

Györki Gábor, vállalkozó, Oázis Panzió: Fel kell készülni arra, hogy rengeteg munka, álmatlan éjszaka lesz a vállalkozás mögött. Vállalkozóként sokszor több munkakörben is helyt kell állni egyszemélyben, és tényleg energiát, időt nem kímélve, szeretettel végezni a dolgunkat.

Elérhetőség:

Megyeház utca 7.
Makó

Major Zsuzsanna

Likeold facebook oldalunkat!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.