Így kelhet életre a gyermeked kedvenc rajza! #értékesötletek
2017. április 04. írta: MajorZsuzsanna

Így kelhet életre a gyermeked kedvenc rajza! #értékesötletek

Mit szólnál, ha a papírra rajzolt figuráid életre kelhetnének, ha a kezedben tarthatnád őket? Fantasztikus lenne igaz? Váraljai Emese a FirkaBaba megálmodója az egyik legszuperebb vállalkozás tulajdonosa: rajzokból készít babákat. Workshopokat is tart, ahol együtt készítik el azokat. Nos...a gyerekek egyszerűen imádják!

17426322_1290279934386590_6305275611471335918_n.jpg

Imádnivaló figurák elevenednek meg a FirkaBaba facebook oldalán, naponta. A gyerekek fantáziája határtalan, ez a rajzokon is jól látszik, hát még a figurákon, amiket Váraljai Emese készít belőlük. Írt róla a Wall Street Journal, és Oprah-val, valamint a Warner Brothers-szel is dolgozott. Magyar- angol szakos tanár, 2011 óta készít kézműves, patchwork termékeket. Eszméletlenül inspiráló, pozitív személyiség. 

17578013_1240709672691184_918587974_n.jpg

Emese workshopokat is tart, ahol a gyerekekkel közösen készítik el a rajzok alapján a figurákat. 

Mi volt eddig a legértékesebb ötleted?

 

Váraljai Emese: Bevallom, a szoftik ötlete nem az enyém, de aki kitalálta, zseni volt. Annyira kézenfekvő pedig, megvarrni egy gyerekrajzot – szinte kiabál érte.  De az ötlet nekem is értékes, mert akkora volt az érdeklődés iránta, hogy az ötletgazda kapacitása kevés volt hozzá. Szóval az indulásom szerencsés volt azért is, mert rátaláltam magára az ötletre, és azért is, mert jó helyen hirdethettem magam.

17359280_1285849701496280_8013620800184242120_o.jpg

Hogyan építetted fel ezt?

 

Váraljai Emese: Amikor megtaláltam ezt az ötletet, egyből megvarrtam párat az unokaöcséim és az unokahúgom rajzaiból. Ezeket a szoftikat/firkababákat kezdtem el posztolni a blogomon, tehát amikor a legismertebb kanadai szoftivarró oldalán elkezdhettem hirdetni magam, már volt mit megmutatnom az érdeklődőknek. Később pedig folyamatosan töltöttem föl az újabb és újabb szoftikról készült képeket, mellette kezeltem a Facebook oldalam, időnként valami akcióval kedveskedtem a követőimnek.

17499189_1294444440636806_6095685369477959756_n.jpg

MI A LEGNAGYOBB ÁLMOD, TERVED ÉS MIT TESZEL ÉRTE?

 

Váraljai Emese: Szeretnék egy új stílusú szoftivarrást meghonosítani – mert nagyon szeretem a gyerekrajzokat úgy, ahogy vannak, és ezt kihasználva a gyerekekkel együtt ügyködve hoznánk létre az újfajta alkotásokat. Ehhez kitaláltam a technikai részleteket, bevontam a családom és barátaim, hogy kipróbálhassuk, mi működik a valóságban is, min változtassak, és ezt hogyan mutassuk meg.

 

17435933_1294564740624776_3747274349817838723_o.jpg

MIT TANÁCSOLNÁL MÁSOKNAK?

 

Váraljai Emese: Vágjanak bele, ha van egy jó ötletük. Persze vizsgálódjanak, másoknak is tetszik-e annyira, amit csinálnak, hogy pénzzé tehessék a tudásukat, ha ez a cél, de élvezzék ők is mindenképp. És lesznek húzós időszakok, meg esetleg szoftiknak sarokba hajigálása, ahogy velem is megtörtént, de hát ez is hozzátartozik…  Túlélhető. És kérjenek segítséget azokon a területeken, ahol nem otthonosak – sokan vannak a világban, akik tudnak és hajlandók nekik segíteni.

Elérhetőség, jelentkezés workshopra:

Váraljai Emese, FirkaBaba 

Facebook: http://www.facebook.com/FirkaBaba/
Honlap: http://doodliesoftie.com/

Ha tetszenek az értékes ötletek likeold facebook oldalunkat ITT! Ha neked van értékes ötleted, vagy ismersz valakit, akinek van, akkor írd meg az ertekesotletek@gmail.com e-mail címre!

Major Zsuzsanna. A cikkhez a képeket a FirkaBaba facebook oldalrólmentettem

A bejegyzés trackback címe:

https://ertekesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8712401671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása